تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 16 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ايمان مؤمن كامل نمى شود، مگر آن كه 103 صفت در او باشد:... باطل را از دوستش نمى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805035941




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازیگران سریال در حاشیه: همه مشاغل محترم است


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: بازیگران سریال در حاشیه: همه مشاغل محترم است


پخش سریال طنز «در حاشیه» به کارگردانی مهران مدیری از ششم فروردین از شبکه سه سیما آغاز شده است؛ سریالی ۹۰ قسمتی که تا ماه رمضان ادامه دارد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر به نقل از خبرگزاری صدا و سیما؛ مهران غفوریان از بازیگران این مجموعه در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما گفت: بازیگری به ویژه کار طنز در همه جای جهان کار سختی است.
این بازیگر طنز افزود: امیدوارم «در حاشیه» ساعات خوشی را برای مردم در روزهای آغازین سال رقم بزند و رضایت مخاطبان را در پی داشته باشد.
غفوریان با اشاره به سختی های حرفه بازیگری به ویژه در گونه طنز گفت: برنامه سازی و بازیگری کار سختی است اما همین که نتیجه کار مطلوب باشد و به رضایت مردم بینجامد، ما هم خوشحال می شویم و از کار خود لذت می بریم.
وی با اشاره به اینکه درفیلم یا سریال طنز برای بیان موضوعات به ناچار پای برخی مشاغل از جمله راننده، مهندس و پزشک باز می شود افزود: بالاخره هنگامی که ما می خواهیم کار طنز ارائه دهیم مشاغلی در آن باید ایفای نقش کنند که در اینجا حرفه پزشکی است و اصلا به این معنا نیست که خدای ناکرده به آن ها توهین شود.
غفوریان همه مشاغل را قابل احترام دانست و گفت: این بار دستمایه موضوع این سریال پزشکی است و می تواند این دستمایه در سریال های دیگر مشاغل دیگر باشد.
جواد رضویان از دیگر بازیگران این سریال نیز در گفتگو با خبرنگار ما گفت: امیدواریم مردم مشکل پسند ما از سریال خوششان بیاید.
وی با اشاره به اینکه روزانه 12 تا 14 ساعت مشغول ضبط سریال اند، افزود: برای اینکه از روند پخش روزانه عقب نیافتیم با فشار کاری رو به رو هستیم.
این بازیگر طنز گفت: مردم باید پای همه قسمت های سریال بنشینند و بعد قضاوت کنند و امیدواریم خاطرات خوبی را برایشان رقم بزنیم.
رضویان با اشاره به اینکه عوامل پشت دوربین سخت مشغول کارند افزود: به گروه نویسندگان بابت تغییر داستان خیلی فشار آمد و امیدوارم هم پزشکان عزیز و هم مردم مشکل پسند از این سریال لذت ببرند.
طراح دکور «در حاشیه» نیز درباره نحوه چیدمان و دکور بیمارستان این سریال گفت: روی حدود شش بیمارستان تحقیق کردم و برای انتخاب رنگ ها و تهیه دکور بیمارستان بررسی و تحقیق کردم، چون این کار طنز است رنگ و لعابی متفاوت از بیمارستان های دیگر به آن دادم.
وی با اشاره به اینکه بیمارستان این سریال همه جزئیات یک بیمارستان را دارد افزود: همه تجهیزات و اتاق های یک بیمارستان را در اینجا تدارک دیدیم، با این تفاوت که اشیایی دیگر را بنا به خواست کارگردان به آن اضافه کردیم مانند اتاق رادیولوژی که چند گلدان و قاب عکس دارد.
سرپرست گروه نویسندگان سریال «در حاشیه» نیز در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما گفت: تلاش ما گوشزد کردن سودجویی ها و بدی ها بود.
امیرمهدی ژوله افزود: با زبان طنز می توان بدی ها و کژی ها را با سخن خنده آور به میان آورد؛ ضمن اینکه طنز می تواند نقشی درکاهش استرس ها داشته باشد و اوقات خوشی را برای مردم به ارمغان بیاورد.
وی داستان «در حاشیه» را قصه آدم هایی دانست که در یک بیمارستان به هم می رسند و انتخاب عنوان ‌«در حاشیه» برای آن است که ماجراها در حاشیه شهر تهران روی می دهد و دیگر اینکه حاشیه ای در کنار فضای خوب وزارت بهداشت و درمان کشور تعریف شده است.
این نویسنده طنز تاکید کرد: این ماجراها را نباید به کل قضایای حاکم بر پزشکان خوب کشور تعمیم داد و تلاش ما بر این نیست که برای خنداندن مردم آسیبی به کسی یا گروهی برسد و باید در برداشت ها خیلی مراقب باشیم.
ژوله با ابراز امیدواری از اینکه طنز «در حاشیه» بتواند مردم را شاد کند و کمی از فشارها و استرس ها بکاهد گفت: رد شدن از خطوط قرمز کار سختی است و خیلی باید مراقب آن باشیم که برای خنداندن مردم به کسی برنخورد که البته کار بسیار سختی است.
رسول نجفیان از بازیگران این مجموعه نیز گفت: اعتقاد دارم طنز استراحتی است همراه با شادی، خنده و تفکر که مهمتر از همه تفکر نهفته در طنز است.
این بازیگر سریال «در حاشیه» که نقش دکتر کی مرام را بازی می کند، افزود: من در این سریال طنز نقش پزشکی را ایفا می کنم که مانند بسیاری از پزشکان خوب کشورمان به فکر بیمار است و به مشکلات آن ها توجه می کند.
وی گفت: من زمانی بازنویسی طنزهای چخوف را برای اجرای نقش های آن به عهده داشتم و معتقدم طنز یا غیر طنز مصداق زندگی است که شادی و غم را با هم دارد ضمن اینکه طنز نگاهی به نابسامانی های زندگی دارد و درآن نکته ها نهفته است.


شنبه ۱۵ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 199]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن