تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819418467




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تحقق شعار امسال را در وزارت علوم به طور جدي پي گيري مي کنيم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۵ فروردين ۱۳۹۴ (۱۶:۴۹ب.ظ)
وزير علوم: تحقق شعار امسال را در وزارت علوم به طور جدي پي گيري مي کنيم موج - وزير علوم در ديدار نوروزي با روساي دانشگاه ها و مراكز پژوهشي گفت: برنامه ريزي براي تحقق شعار سال 1394 تحت عنوان دولت و ملت، همدلي و همزباني را كه ازطرف مقام معظم رهبري نام گذاري شده است، در مجموعه وزارت علوم به طور جدي پي گيري مي كنيم.
به گزارش خبرگزاري موج، فرهادي در اين نشست با تبريک سال نو که با برکات حضرت فاطمه زهرا (س) و نزولات آسماني همراه بود، اظهار اميدواري کرد امسال همدلي و هم‌زباني دولت و ملت بيش‌ازپيش افزايش يابد.
وزير علوم در بخش ديگري از سخنان خود با تبريک به نتيجه رسيدن مذاکرات هسته‌اي گفت: درمجموع نتيجه اين مذاکرات براي ما با نتيجه برد همراه بود که البته تاکنون فقط 50 در صد قضيه انجام‌گرفته و آثار مثبت آن بعد از توافق نهايي حاصل مي‌شود.
وي در ادامه افزود: يکي از مهم‌ترين آثار مثبت مذاکرات هسته‌اي اين بود که اکنون ايران هسته‌اي را جهان به رسميت شناخته و بر همين اساس روابط علمي ايران با جهان غرب و آخرين يافته‌هاي علمي گسترش‌يافته و همچنين پيشرفت‌هاي علمي فراواني در اين زمينه صورت مي‌گيرد.
فرهادي در بخش ديگري از سخنان خود، در خصوص برنامه‌هاي وزارت علوم در سال جديد اظهار داشت: ساماندهي آموزش عالي کشور ازجمله تعميق و گسترش علوم و رشته‌هاي جديد و ميان‌رشته‌اي، بازبيني رشته‌هايي که ساليان زيادي از تأسيس آن‌ها مي‌گذرد، گسترش ديپلماسي علمي با ساير کشورها و افزايش پذيرش دانشجويان خارجي ازجمله مواردي است که در سال جديد در وزارت علوم با کمک همکاران به‌طورجدي پي گيري خواهيم کرد.
وي افزود: دانشگاه‌هاي ما بايد مأموريت گرا شده و با فعال کردن بيش‌ازپيش بخش تحقيقات، به‌سوي تبديل‌شدن به دانشگاه‌هاي نسل سوم حرکت کنند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 93]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن