تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آغاز سال (حساب اعمال) شب قدر است. در آن شب برنامه سال آينده نوشته مى‏شود. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819869415




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آموزش وپرورش حلقه اتصال دولت و ملت است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مدیر کل آموزش وپرورش استان کرمان: آموزش وپرورش حلقه اتصال دولت و ملت است خبرگزاری پانا: مدیرکل آموزش وپرورش استان کرمان در مراسم صبحگاه اداری اداره کل آموزش وپرورش استان کرمان با حضور کارکنان اداری ادارات آموزش وپرورش نواحی یک و دوکرمان، عشایری و استثنایی استان گفت: آموزش وپرورش، حلقه اتصال دولت وملت است.
۱۳۹۴ شنبه ۱۵ فروردين ساعت 12:20

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا، ابراهیم جهانگیری با تبریک  سال 94 ، سال دولت و ملت، همدلی و همزبانی تصریح کرد: آموزش و پرورش نقطه عطف تحقق شعار همدلی و همزبانی دولت و ملت درجامعه است. وی با بیان اینکه کارکرد اصلی آموزش وپرورش فرهنگی است، خاطر نشان کرد: توسعه فرهنگ ایرانی- اسلامی در بین نوجوانان و جوانان این مرز و بوم وظیفه آموزش وپرورش می باشد. جهانگیری اظهار کرد: مدرسه کانون تمامی اتفاقات جامعه است و بایستی همه ی تحولات فکری در درون مدرسه صورت گیرد تا مدرسه در فعالیت های آموزش وپرورش پررنگ تر و جدی تر دیده شود. مدیر کل آموزش وپرورش استان کرمان با بیان اینکه آموزش وپرورش نقش اتصال دولت وملت را برعهده دارد تصریح کرد: آموزش و پرورش به نوعی  باتمام ملت ارتباط مستقیم و غیرمستقیم دارد. وی افزود: مسیر تحقق شعار همدلی و هم زبانی ملت ودولت از آموزش وپرورش می گذرد و هر تصمیمی بدون توجه به نیازهای  مدرسه، معلمان، دانشآموزان و خانواده آن ها که جمع کثیری از ملت هستند گرفته شود با شکست مواجه می گردد. ابراهیم جهانگیری با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری در ابتدای سال 94 براینکه دولت و ملت باید در یک مسیر و همراه وهمدل باشند، گفت: آموزش وپرورش می تواند نقش مهمی در ایجاد همدلی وهمزبانی دولت وملت ایفا کند. وی با تأکید بر نهادینه شدن مدیریت اخلاق مدار مبتنی برروابط انسانی در آموزش وپرورش خاطر نشان کرد: مدیریت اخلاق مدار مبتنی بر روابط انسانی همدلی وهم زبانی ایجاد می کند. جهانگیری بیان داشت: توانمندسازی نیروی انسانی از اصول اساسی آموزش وپرورش در سال 94 است. وی خواستار استفاده از همه ظرفیت های آموزش وپرورش شد وگفت: نظارت همه جانبه برفعالیت های مدارس امری ضروری است. وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه مزین شدن سال 94 به نام حضرت فاطمه (س) برکات زیادی برای مردم ایران در پی داشته گفت: ارادت دیرینه مردم به رسول مکرم اسلام و ائمه اطهار موجب تکامل و معنویت ایران اسلامی در جهان است. جهانگیری با اشاره به تثبیت حقوق هسته ای مردم ایران در جهان گفت: دولت تدبیر وامید با فعالیت های عقلانی و اصولی متناسب با رهنمود های مقام معظم رهبری و بدون استفاده از حرکت های سطحی و زودگذر  که بارسنگینی برای مردم داشته است در راستای تحقق حق وحقو ق مردم گام برمی دارد. وی افزود: این دولت روی مقوله های مهم فرهنگی، اقتصادی و سلامت مردم در  چندسال اخیر در مسیر قانونی خود سرمایه گذاری کرده است و وعده های این دولت به مردم یکی یکی درحال تحقق است. ابراهیم جهانگیری بیان کرد: موفقیت تیم هسته ای جمهوری اسلامی ایران نشان داد دنیای امروز دنیای جنگ نیست؛ بلکه دنیای تعامل است ومشکلات از طریق طرح موضوع  برمحور قانون قابل حل می باشد. مدیر کل آموزش وپرورش استان کرمان با اشاره به تحریم های چند سال اخیرعلیه کشور ایران  گفت: از بین بردن وکنار زدن این تحریم ها رادستاورد بزرگی برای ملت ایران دانست. ابراهیم جهانگیری با اشاره به منابع  ملی وخدادادی کشور ایران تصریح کرد: باید زمینه استفاده از تمامی این ظرفیت ها برای سربلندی سرافرازی کشور درجهان فراهم گردد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 84]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن