تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هر که رکوع نمازش را کامل انجام دهد هیچ ترس و وحشتی در قبر با سراغش نمی آید. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803293105




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مهمترین عناوین خبری از شامگاه پنجشنبه تا صبح جمعه


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: مهمترین عناوین خبری ایرنا از شامگاه پنجشنبه تا صبح جمعه تهران - ایرنا - انتشار بیانیه مشترک میان ایران و 1+5، سخنان ظریف در مورد ادامه تحقیق و توسعه علمی ایران، اظهارات نتانیاهو خطاب به اوباما مبنی براینکه توافق با ایران همچون سرتعظیم فرودآوردن به دستورات ایران است، استقبال مسئولان بسیاری از کشورها از جمله وزیران خارجه انگلیس ، فرانسه و ایتالیا از توافق، اظهارات اوباما مبنی بر خوب بودن توافق با ایران ، برگزاری آیین سیزده به در شهرهای مختلف کشور و بازگشت مسافران نوروزی و ترافیک در جاده های منتهی به شهرهای بزرگ از جمله مهمترین اخبار ایرنا در 12 ساعت گذشته است.


**** خارجی
لوزان - ایرنا - ببانیه مشترک پایانی مذاکرات هسته ای ایران و 1+5 توسط محمدجواد ظریف وزیرامورخارجه جمهوری اسلامی ایران و فدریکا موگرینی مسوول سیاست خارجی اتحادیه اروپا قرائت شد.
لوزان - ایرنا - وزیر امورخارجه ایران پنجشنبه شب پس از قرائت بیانیه مشترک مذاکرات هسته ای ایران و کشورهای 1+5 درگفت و گو با خبرنگاران اعلام کرد: تحقیق و توسعه علمی را ادامه می دهیم ضمن آنکه رآکتورهایمان باید پیشرفته تر بشود.
نیویورک - ایرنا - بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در آخرین تلاش های خود درسنگ اندازی به توافقات بین ایران و 5+1، خطاب به باراک اوباما، این توافق را موجب به خطر افتادن موجودیت رژیم اسرائیل دانست و توافق نامه را همچون سر تعظیم فرود آوردن آمریکا به دستورات ایران عنوان کرد.
لندن -ایرنا - فیلیپ هاموند وزیر خارجه انگلیس پنجشنبه شب ضمن استقبال از توافق بدست آمده در مذاکرات لوزان سوییس، "بر روی شاخص های کلیدی در ارتباط با برنامه هسته ای ایران"، گفت: اینها مبنایی برای یک توافق خیلی خوب هستند.
مسکو - ایرنا - سرگئی ریابکوف معاون وزیر امور خارجه و مذاکره کننده ارشد هسته ای روسیه خواستار تصویب قطعنامه ای در شورای امنیت سازمان ملل در مورد تفاهم هسته ای ایران و گروه 1+5 شد.
تهران - ایرنا - وزیر امورخارجه فرانسه که در لوزان سوئیس بسر می برد پنجشنبه شب بعداز قرائت بیانیه هسته ای گفت: تلاش می کنیم تا تحریم ها علیه ایران برداشته شود.
پکن- ایرنا- خبرگزاری رسمی چین روز جمعه در گزارشی از کاهش قیمت جهانی طلا و نفت خام پس از تفاهم هسته ای شب گذشته ایران و گروه 1+5 در لوزان سوییس خبر داد.
رم - ایرنا - در پی انتشار بیانیه مشترک هسته ای میان جمهوری اسلامی ایران و گروه 1+5 در لوزان سوییس، "متئو رنتزی" نخست وزیر ایتالیا، آن را "توافق تاریخی" خواند.
نیویورک - ایرنا - قیمت جهانی نفت در واکنش به خبرهای مثبت رسیده از مذاکرات هسته ای ایران و کشورهای عضو 1+5 در لوزان سوییس و پیش بینی برداشته شدن تحریم های ایران و امکان جهش ایران در تولید نفت، با کاهش 4 درصدی روند تنازلی به خود گرفت.
تهران - ایرنا - وزیر اطلاعات و امور راهبری رژیم صهیونیستی درواکنش به نتیجه مذاکرات هسته ای در لوزان سوییس بین ایران و 1+5 اظهار داشت لبخندها در لوزان از واقعیت غم انگیزی که ایران هیچ امتیاز هسته ای نداده است غافلند.
تهران - ایرنا - بان کی مون دبیر کل سازمان ملل متحد از تفاهم سیاسی میان جمهوری اسلامی ایران و کشورهای عضو 1+5 استقبال کرد.
تهران - ایرنا - باراک اوباما رئیس جمهوری آمریکا در سخنرانی خود پس از قرائت بیانیه ای مشترک مذاکرات هسته ای به وسیله محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه ایران و فدریکا موگرینی رئیس سیاست خارجی اتحادیه اروپا از تفاهم بدست آمده میان ایران و گروه 1+5 ابراز رضایت کرد و گفت: توافق با ایران توافق خوبی است.
لوزان - ایرنا - هماهنگ کننده سیاست خارجی اتحادیه اروپا تاکید کرد: باتصویب یک قطعنامه جدید در شورای امنیت سازمان ملل متحد، همه قطعنامه های پیشین این شورا درباره برنامه هسته ای ایران لغو خواهد شد.
تهران - ایرنا - دیده بان جهانی حقوق بشر اعلام کرد: ما دلایلی داریم دال بر اینکه عربستان در یمن از تسلیحات کشتار جمعی که در سطح بین الملل استفاده از آنها ممنوع اعلام شده استفاده کرد.

***داخلی
تهران - ایرنا - معاون امور حقوقی و بین المللی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با اشاره به بیانیه مشترک هسته ای میان ایران و گروه 5+1 گفت: براساس این بیانیه اعتبار و رسمیت بین المللی به برنامه هسته ای جمهوری اسلامی ایران داده می شود و این بزرگترین دستاورد ماست.
تهران - ایرنا - جمعی از مردم تهران پس از اعلام خبر توافق هسته ای میان ایران و کشورهای 1+5 با به صدا در آوردن بوق خودروهای خود به شادمانی پرداختند.
یزد - ایرنا - سکینه ضیایی همسر آیت الله سید روح الله خاتمی (ره) روز پنجشنبه در بیمارستان سیدالشهدا(ع) یزد در گذشت.
تهران - ایرنا - رییس جمهوری اسلامی ایران در پیامی درگذشت والده حجت الاسلام و المسلمین سید محمد خاتمی را تسلیت گفت و برای آن مرحومه علو درجات را از خداوند متعال مسألت کرد.
بندرعباس-ایرنا-اهالی هرمزگان و شهر بندرعباس در حالی روز طبیعت را سپری کردند که ریزگردها به عنوان آخرین مهمان نوروزی استان، مانع از طبیعت گردی آنان شد و مردم را ناچار به بازگشت به خانه ها کرد.
رشت - ایرنا - رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان با اشاره به موج بازگشت مسافران از استان گفت: هم اینک تردد خودروها در محور رشت - قزوین در محدوده منجیل رودبار با کندی انجام می شود.
1547



14/01/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن