تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس به صداى قارى‏اى كه بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را قرائت مى‏كند گوش دهد، براى او...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813142086




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روزهاي پاياني تعطيلات نوروز،آماده باش دستگاه‌هاي امدادي در تمام محورها


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۳ فروردين ۱۳۹۴ (۱۳:۹ب.ظ)
رييس مرکز مديريت حوادث و فوريت‌هاي پزشکي قم خبرداد روزهاي پاياني تعطيلات نوروز،آماده باش دستگاه‌هاي امدادي در تمام محورها موج -رييس مرکز مديريت حوادث و فوريت‌هاي پزشکي قم خبرداد ،باتوجه به اينکه بيشترين تصادفات روزهاي پاياني تعطيلات نوروز در محور قم- کهک رخ مي‌دهد، بالگرد امدادي را در اين بخش مستقر کرديم.

به گزارش خبرگزاري موج از قم، دکتر محمدجواد باقري درگفتگويي باخبرنگار ما اظهار کرد: نکته مهم در بحث خدمات رساني شهري و جاده‌اي، هماهنگي دستگاه‌هاي امداد رساني در زمان وقوع حادثه است چرا که اگر اين اتفاق نيافتد تداخل در کار سازمان‌هاي امدادي ايجاد مي‌شود و نمي‌توان به نحو احسن خدمت رساني کرد.
وي در مورد علت مستقر کردن بالگرد امدادي در بخش کهک در روزهاي پاياني تعطيلات نوروزي گفت: با توجه به اينکه بيشترين تصادفات روزهاي پاياني تعطيلات نوروز در سال‌هاي اخير در محور قم- کهک رخ مي‌داد و همچنين تجربياتي که داشتيم بالگرد امدادي را در اين بخش مستقر کرديم تا زمان امداد رساني به مردم در حوادث احتمالي را کاهش داده و بگوييم دستگاه‌هاي امدادي در تمام محورها آماده باش هستند.
رييس مرکز حوادث و فوريت‌هاي پزشکي قم ادامه داد: استقرار بالگرد امدادي اورژانس قم در بخش کهک علاوه بر محور اين بخش، جاده نيزار را نيز همزمان پوشش مي‌دهد و اينگونه چيدمان باعث مي‌شود دو محور حادثه خيز در روز سيزدهم فروردين ماه را تحت کنترل خود داشته باشيم.
دکتر باقري خاطر نشان کرد: شعاع بالگرد امدادي 150 کيلومتر است به طوري که مسير قم- کهک را حداکثر در ده دقيقه مي‌پيمايد و به دليل وسعت کم استان قم، استقرار بالگرد در هر نقطه از استان پوشش امدادي دلخواه را ايجاد مي‌کند.
وي تصريح کرد: باتوجه به چيدمان خوب آمبولانس در جاده‌ها، آنها زودتر از بالگرد امدادي در صحنه حادثه حاضر مي‌شوند و نقش سازنده بالگرد زمان انتقال مصدوم به مراکز درماني از محل تصادف است.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن