تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):فريب نماز و روزه مردم را نخوريد، زيرا آدمى گاه چنان به نماز و روزه خو مى كند كه اگر آن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815608766




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بالگرد امدادي ۱۱۵ در روزهاي پاياني تعطيلات در بخش کهک مستقر مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۹ فروردين ۱۳۹۴ (۱۶:۱۴ب.ظ)
بالگرد امدادي ۱۱۵ در روزهاي پاياني تعطيلات در بخش کهک مستقر مي شود موج - بخشدار کهک گفت: بالگرد امدادي اورژانس ۱۱۵ قم در دو روز پاياني تعطيلات نوروز در بخش کهک از توابع قم مستقر مي شود.
به گزارش خبرگزاري موج از قم، حميد رضا جعفري کافي آبادي با بيان اينکه اوج شلوغي در بخش کهک را مي توان در روزهاي دوازدهم و سيزدهم فروردين ماه خلاصه کرد گفت: با توجه به هماهنگي که با مراکز امدادي صورت گرفته است، بالگرد امدادي در اين دو روز در بخش کهک مستقر خواهد شد و همچنين نيروهاي اورژانس و هلال احمر مستقر در اين بخش نيز به صورت آماده باش درخواهند آمد.
وي با اشاره به اين که از ابتداي تعطيلات نوروزي بيش از ۵۰۰ مسافر در بقاع امامزادگان بخش کهک اسکان يافته اند اظهار داشت: طرح هاي نوروزي به صورت همزمان با شهر قم در بخش کهک نيز آغاز شده است.
وي ادامه داد: جلسات خدمات رساني به مسافران نوروزي در بخش کهک از ماه ها قبل در اين بخش برگزار و هماهنگي هاي لازم براي خدمات رساني بهتر به مسافران نوروزي انجام شد.
وي با اشاره به گردشگر پذير بودن بخش کهک، تصريح کرد: يکي از مشکلاتي که ما پيش بيني آن را انجام داده بوديم بحث اسکان مسافران نوروزي بود و در اين راستا از تمام توان خود استفاده کرده ايم و تاکنون بيش از ۵۰۰ نفر در امامزادگان و ۵۰ نفر نيز در مدارس بخش کهک اسکان داده شده اند.
بخشدار کهک با بيان اينکه نقاط حادثه خيز جاده هاي منتهي به بخش کهک نيز شناسايي و ايمن سازي شده است، افزود: هماهنگي هاي لازم با پليس راهور، اورژانس و هلال احمر براي دور دوم سفرهاي نوروزي صورت گرفته است و بخش کهک آمادگي ميزباني از مسافران نوروزي در دور دوم سفر را دارا است.
جعفري کافي آبادي در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به وجود بيش از ۷۰ اثر تاريخي در بخش کهک، تصريح کرد:خوشبختانه با هماهنگي که با سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري استان قم صورت گرفته برنامه هاي متنوعي در بازديد از مجموعه هاي تاريخي بخش کهک که مهمترين آن ها خانه ملاصدرا و غار وشنوه است، اجرا کرده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 72]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن