تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دانش پيشواى عمل و عمل پيرو آن است. به خوشبختان دانش الهام مى‏شود و بدبختان از آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798553162




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کیفی سازی راهبرد اصلی صدا و سیما برای پوشش رسانه ای کاروان راهیان نور


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: کیفی سازی راهبرد اصلی صدا و سیما برای پوشش رسانه ای کاروان راهیان نور تهران-ایرنا- رییس قرارگاه رسانه ای ستاد مرکزی راهیان نور کشور، کیفی سازی را راهبرد اصلی صدا و سیما برای پوشش رسانه ای کاروان راهیان نور در نوروز امسال عنوان کرد.


به گزارش روز چهارشنبه گروه فرهنگی ایرنا، محمود عاطفی با اشاره به مأموریت قرارگاه رسانه ای ستاد مرکزی راهیان نور کشور اظهار کرد: پوشش و فضاسازی رسانه ای تمام مناطق عملیاتی و یادمان های دفاع مقدس در طول خط جغرافیایی استان های غربی و جنوبی کشور و مناطق عملیاتی آبی بندرعباس و بوشهر برعهده این ستاد است.
بر اساس گزارش روابط عمومی صدا و سیما، رئیس قرارگاه رسانه ای ستاد مرکزی راهیان نور کشور استقرار 13واحد سیار و SNG در طول خطوط مناطق عملیاتی غرب تا جنوب، ساماندهی بیش از 200 نفر از عوامل تولیدی، سازماندهی ستادی چابک و فراهم آوردن امکانات رسانه ای لازم در اردوگاه میثاق راهیان نور را از تدابیری دانست که این رسانه برای پوشش این مهم از ابتدای کار در دستور کار قرارداه است.
عاطفی با بیان ویژگی های ماموریت امسال قرارگاه رسانه ای کشور برای راهیان نور گفت: امسال برنامه های زنده و تولیدی راهیان نور با مهندسی دقیق زمان و هماهنگی با شبکه های رادیویی و تلویزیونی سراسری، استانی و دیجیتال، به صورت لحظه به لحظه تمام وقایع این سفر را به سمع و نظر مخاطبان می رسانند.
وی تدارک گروه مونیتورینگ و رصد برنامه ها را برای بالا بردن هرچه بیشتر کیفیت و اصلاح اشکالات احتمالی آن ها، از دیگر اولویت های قرارگاه رسانه ای راهیان نور در نوروز امسال برشمرد و افزود: امسال علاوه بر اینکه کوشیده ایم گزارش ها کوتاه تر و از نظر محتوایی غنی تر ارائه شوند؛ با رصد برنامه ها هر لحظه کیفیت برنامه ها را نظارت کرده و تذکرات لازم را برای رفع نواقص برنامه همزمان داده ایم به طوریکه کیفیت پخش برنامه ها از روز اول تاکنون هر روز بهتر شده است.
رئیس مرکز بسیج صدا و سیما، با بیان اینکه مسئولیت پوشش رسانه ای استان های غربی کشور برعهده شبکه های استانی همان مناطق گذاشته شده گفت: مدیران کل این شبکه ها به عنوان جانشینان فرمانده قرارگاه رسانه ای مسئولیت راهبری این مهم را در این شبکه ها عهده دار شده و تا کنون به خوبی عمل کرده اند.
استقرار 4 واحد سیار در مناطق جنگی جنوب کشور برای پوشش 45 یادمان ثبت شده در این مناطق از تمهیداتی است که قرارگاه رسانه ای راهیان نور به گفته رئیس مرکز بسیج صدا و سیما برای پخش زنده گزارش های این سفر از شبکه ها از آن بهره می برد.
عاطفی با بیان اینکه امسال اولین بار از تیم هلی شات برای تهیه تصاویر هوایی از یادمان ها و تهیه شناسنامه تصویری استفاده شده گفت: 15 گروه تولیدی تلویزیونی نیز در منطقه استقرار یافته اند تا در مناطقی که امکان پخش زنده وقایع آن میسر نیست به ثبت و ضبط این وقایع پرداخته و در فواصل برنامه ها بصورت تولیدی روانه آنتن می شوند.
وی افزود: تا امروز بیش از70 درصد یادمان های دفاع مقدس در شلمچه، اروندکنار، کانال کمیل، فکه، دهلاویه، شوش، علقمه، طلائیه و شوش دانیال به صورت زنده و تولیدی پوشش داده شده اند.
عاطفی اضافه کرد: دو گروه رادیویی نیز ضمن پخش گزارش های زنده از منطقه مبادرت به تهیه مستندهای رادیویی و گفت وگو با مسافران این کاروان می کنند.
گفت وگوی صمیمیانه با مسئولانی که به منطقه سفر کرده اند و بیان خاطرات جذاب آن ها از زمانیکه در دفاع مقدس حضور داشتند از دیگر برنامه هایی است که به گفته رئیس قرارگاه رسانه ای ستاد مرکزی راهیان نور کشور برای تأکید بر شعار سال و ایجاد همدلی بین مسئولان و مردم و ایجاد جذابیت بیشتر تدارک دیده شده است.
روزانه بیش از 22 ارتباط زنده با شبکه های سیما شامل شبکه یک، دو، پنج، آموزش، قرآن، جام جم، شما، سلامت و ورزش از واحدهای رسانه ای این قرارگاه برقرار شده و وقایع این رویداد فرهنگی را پوشش می دهند.
برنامه های خاک آشنا، روزهای بهاری، خط ها مقدمند، مدار 135درجه، عطر افلاک، سین هشتم، زنده به عشق و راه ستاره ها از برنامه های زنده و تولیدی سیما برای ثبت حضور مردم در کنار یادمان های پایداری مردم در هشت سال دفاع مقدس است.
فراهنگ**9187**1027



12/01/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 97]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن