تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، بزرگ‏ترين ـ فرمود ـ يا با عظمت‏ترين نام خداوند است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819056581




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

از دو کارته شدن «فانی» تا آغار بررسی لایحه بودجه 94 در صحن علنی


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: مجلس در بهمن ماه 93؛
از دو کارته شدن «فانی» تا آغار بررسی لایحه بودجه 94 در صحن علنی
عناوین مهم خبری مجلس شورای اسلامی در بهمن‌ماه سال 93 در گزارش ذیل گنجانده شده است.

از دو کارته شدن «فانی» تا آغار بررسی لایحه بودجه 94 در صحن علنی
به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، عناوین مهم خبری مجلس شورای اسلامی در بهمن‌ماه سال 93 به شرح ذیل است:
 
لاریجانی: دموکراسی‌خواهی در انقلاب اسلامی تفننی نیست/ اختلافات اوباما با کنگره در مسئله هسته‌ای به ایران مربوط نیست رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: غربی‌ها از دو قرن قبل دنبال آن بودند که دین را نحیف و ضعیف کنند و عرصه‌های آن را محدود کنند و امروز وقتی به پیامبر ما توهین می‌کنند به آن افتخار هم می‌کنند آن‌ها به بسیاری از مفاهیم آسمانی، مفاهیم زمینی داده‌‌اند و جالب آن است که توهین خود را با آزادی بیان توجیه می‌کنند.
کنگره آمریکا در صورت اعمال تحریم‌های جدید پشیمان می‌شودرئیس مجلس شورای اسلامی در رابطه با اعمال هرگونه تحریم جدید از سوی آمریکا و پاسخ مجلس، گفت: روشن است که ما سناریوی این موضوع را به طور جدی در ایران طراحی کردیم و اگر کنگره آمریکا دست به اعمال تحریم‌های جدید بزند، قطعا از رفتن به این مسیر پشیمان می‌شود.

ضرورت واکنش به موقع مقامات ایرانی به اظهارات مداخله‌جویانه نایب رئیس مجلس آلمان/ شورای نگهبان در بررسی صلاحیت‌ها سلیقه‌ای عمل نمی‌کندسخنگوی شورای نگهبان گفت: در ایران هم شرایط انتخاب شوندگان و هم اختیارات شورای نگهبان در بررسی صلاحیت افرار را قانون معین کرده است لذا شورای نگهبان اختیاری بیش از آنچه که قانون مشخص کرده، ندارد. بنابراین این که چه کسی از فیلتر رد شود یا نشود تابع سلیقه اعضای شورای نگهبان نیست، بلکه تابع قوانین مصوب نمایندگان این ملت است، شورای نگهبان اراده نمایندگان این ملت را در قالب عمل به قانون اعمال می‌کند.
بررسی تحریم‌های کنگره آمریکا علیه ایران در نشست فراکسیون رهروان ولایتعضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی از بررسی تحولات هسته‌ای در نشست فراکسیون رهروان ولایت خبر داد.
تذکر 13 نماینده مجلس به رئیس‌جمهور درباره فعالیت مسئولان دو تابعیتی در دولت13 نفر از نمایندگان مجلس به رئیس‌جمهور درباره ادامه فعالیت مسئولان دو تابعیتی شاغل در دولت یازدهم تذکر دادند.

سوال 21 نماینده از ظریف درباره پیاده‌روی با کری تقدیم هیئت رئیسه مجلس شدسوال ۲۱ نماینده از وزیر امور خارجه کشورمان درباره پیاده‌روی با کری و لغو سفر خود به فرانسه پس از هتاکی نشریه شارلی ابدو به پیامبر اسلام (ص) تقدیم هیئت رئیسه مجلس شد.
نمایندگان اقلیت‌های دینی مجلس، توهین نشریه فرانسوی به پیامبر اسلام(ص) را محکوم کردند5 نفر از نمایندگان اقلیت‌های دینی مجلس در بیانیه‌ای توهین نشریه فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) را محکوم کردند.



تقدیر 208 نماینده مجلس از نیروی قدس سپاه و سردار سلیمانیبیانیه‌ی 208 نماینده مجلس شورای اسلامی از سویعضو هیات رئیسه مجلس در حمایت از نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قرائت شد.
تشریح جزئیات مصوبه جریمه و فروش خدمت سربازی در کمیسیون تلفیق بودجه 94/ رنگ متفاوت کارت معافیتعضو کمیسیون تلفیق بودجه 94 گفت: طبق مصوبه کمیسیون تلفیق افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی از 50 درصد تخفیف، افراد متاهل از دو 2 سال بخشش برخوردار خواهند شد و به ازای هر فرزند نیز 6 ماه کم خواهد شد.
تشکر لاریجانی از اعضای کمیسیون مشترک لایحه رفع موانع تولید/ دولت در عملیاتی کردن لایحه رفع موانع تولید اقدام کندرئیس مجلس شورای اسلامی در پایان رسیدگی به لایحه رفع موانع تولید گفت: ضروری است دولت در عملیاتی کردن لایحه رفع موانع تولید به سرعت اقدام کند.

99 درصد بودجه آموزش و پرورش صرف حقوق و مزایا می‌شود/ تا ساختار بودجه اصلاح نشود ورود نیروی جدید به تضعیف شرایط دامن می‌زندوزیر آموزش و پرورش گفت: درصد بودجه آموزش و پرورش صرف حقوق و مزایا می‌شود ما در وزارت آموزش و پرورش فقط بر یک درصد اعتبارات مدیریت داریم.

وزیر آموزش و پرورش دو کارته شدوزیر آموزش و پرورش در جلسه علنی امروز پس از آنکه نتوانست نمایندگان مجلس را مورد سوالات پرسیده شده قانع کند کارت زرد دریافت کرد.
قدردانی 157 نماینده از رئیس جمهور در رابطه با برنامه‌های وزارت جهاد برای یکپارچه‌سازی زمین‌های کشاورزی157 نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی طی نامه‌ای از رئیس جمهور در رابطه با برنامه‌های وزارت جهاد برای یکپارچه‌سازی زمین‌های کشاورزی قدر دانی کردند.
"اسفنانی" عضو کارگروه تعیین مصادیق جرایم رایانه‌ای شدنمایندگان مردم در خانه ملت، اسفنانی را به‌عنوان یکی از اعضای کمیسیون قضایی و حقوقی به‌ عنوان عضو در کارگروه تعیین مصادیق محتوای جرایم رایانه‌ای انتخاب کردند.

تقاضای پخش مستقیم دادگاه از صدا و سیما/ از فشار به دستگاه قضا دست بردارید، بگذارید دادگاه کار خودش را انجام دهدجوابیه مهدی هاشمی به نطق حمید رسایی نماینده تهران در جلسه علنی صبح امروز قرائت شد.



حضور "نعمت‌زاده" در جلسه فراکسیون اصول‌گرایان رهروان ولایت/ بررسی موانع اقتصادی در جلسه امروز
یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در مورد بررسی موانع اقتصادی در جلسه صبح امروز فراکسیون اصول‌گرایان رهروان ولایت با وزیر صنعت، معدن و تجارت خبر داد.





نمایندگان مجلس لحظه ورود امام‌خمینی (ره) را با شعار «الله‌اکبر» گرامی داشتند
نمایندگان در جلسه علنی امروز و در بزرگداشت لحظه تاریخی ورود امام(ره) با شعار الله اکبر به استقبال این روز و این ساعت رفتند.





تحقیق و تفحص از سهام عدالت تصویب شد
نمایندگان مجلس با تقاضای طرح تحقیق و تفحص از سهام عدالت موافقت کردند.





گزارش تفریغ بودجه سال 92 تقدیم مجلس شد
امین حسین رحیمی رئیس دیوان محاسبات ضمن تقدیم گزارش تفریغ بودجه 92 به علی لاریجانی آن را در صحن علنی قرائت کرد.



تقدیر 216 نماینده مجلس از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن
عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی بیانیه‌ای که به امضای 216 نفر از نمایندگان در مورد حضور باشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن را قرائت کرد.


کلیات لایحه بودجه 94 به تصویب رسید
کلیات لایحه بودجه 94 با 152 رای موافق نمایندگان به تصویب رسید.





چرا مجلس بودجه 60 میلیارد تومانی را به سازمان محیط زیست نداد!
در حالی رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست با جوسازی اعلام می‌کند که بودجه این سازمان قطع شده که مجلس می‌گوید بودجه پیش‌بینی شده برای سال آینده بوده و معلوم نبود کجا قرار است هزینه شود.


انتهای پیام/ 






اخبار مرتبط

هرگونه تصمیم در مورد «پروتکل الحاقی» باید به تصویب مجلس برسد/ اجرای «پروتکل» منوط به خروج پرونده از شورای امنیت
جزئیات رانت 2 شرکت دولتی + اسامی شرکت‌ها
قدردانی از رئیس دستگاه قضا به دلیل برخورد با دانه‌درشت‌ها/ نمایندگان کنگره آمریکا جیره‌خور تروریست‌ها هستند
در صورت نقض تعهدات از سوی طرف مقابل، غنی‌سازی در هر سطح مورد نیاز کشور از سر گرفته می‌شود
شورای نگهبان قانون بودجه 94 را تایید کرد
دولتی‌ها مردانه به وظیفه خود عمل کنند/ قدردانی از عملکرد قوه قضاییه در برخورد قاطع با متخلفان
صدور حکم «م.ه» نشان داد قوه قضائیه هیچ تبعیضی برای کسی قائل نیست
وزارتخانه‌های راه و نفت مکلف به احداث مساجد و نمازخانه‌های بین راهی شدند
پیش‌بینی احداث مساجد در طرح‌های جامع تفصیلی شهری
کلیه دستگاه‌های اجرایی و مراکز عمومی موظف به احداث نمازخانه در اماکن خود شدند




۱۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن