تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 28 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به خدا و روز قيامت ايمان دارد، بايد ميهمانش را گرامى دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806926497




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

موادی از لایحه بودجه سال 94 اصلاح شد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: جهت تامین نظر شورای نگهبان؛
موادی از لایحه بودجه سال 94 اصلاح شد
نمایندگان مجلس شورای اسلامی برخی از مواد لایحه بودجه سال 94 را اصلاح کردند.

موادی از لایحه بودجه سال 94 اصلاح شد
به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در ادامه جلسه علنی امروز یکشنبه 24 اسفند ماه موادی از موارد ارجاعی لایحه بودجه 94 دولت اعاده شده از شورای نگهبان را اصلاح و به تصویب رساندند. مواد زیر به شرح زیر اصلاح شد:
تبصره 1-این قانون با رعایت قوانین و مقررات ذیربط قابل اجرا می‌باشد و وصول منابع و تعهد و پرداخت از محل مصارف این قانون (در حدود وصولی منابع) صرفا با رعایت ساز و کار موضوع ماده 30 قانون برنامه و بودجه کشور مصوب 10.12.1351 و مفاد بندهای "و"، "ز"، "ک" "ت" و "خ" ماده 224 و ماده 179 قانون برنامه پنج ساله پنجم توسعه جمهوری اسلامی مصوب 15.10.1389 لازم الارعایه می‌باشد. در پاراگراف اول تبصره 1 عبارت (در حدود وصولی منابع) عبارت "ساز و کار موضوع ماده 30 قانون برنامه و بودجه کشور مصوب 10.10.1351 و" حذف می‌شود. کلیه دستگاه‌های اجرایی که تکالیفی برای آن‌ها در این قانون منظور شده موظفند گزارش عملکرد خود را در موعد قانونی مقرر به سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور ارائه کنند.  سازمان مذکور موظف است گزارش کامل هر یک از تبصره‌ها و اجزا و جداول و پیوندهای این قانون را که از دستگاه ها دریافت می‌کند، حداکثر ظرف مدت یک ماه پس از پایان هر شش ماه برای کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات و سایر کمیسیون‌های ذیربط مجلس شورای اسلامی به صورت کتبی و رسمی ارسال کند. در ادامه نمایندگان مواردی از بند "ک" تبصره 2 لایحه بودجه سال 94 دولت، اعاده شده از شورای نگهبان را به شرح زیر اصلاح کردند. "ک" در اجرای ماده 15 (قانون رفع موانع تولید رقابت‌پذیر و ارتقای نظام مالی کشور، منابع موضوع این ماده با احتساب باقی‌مانده بند "ق" تبصره 2 و بند "ه" تبصره 11 قانون بودجه سال 1393 کل کشور تا سقف 50 میلیارد دلار و 500 هزار میلیارد ریال تعیین می‌شود. هم چنین در راستا اجرای مفاد بند "الف" ماده 1 قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت(2) موضوع مبادله توافق نامه با سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور، وزارت نفت از طریق شرکت‌های دولتی تابع ذیربط در سال 1394 موظف است موافقت‌نامه طرح‌های سرمایه‌ای مربوط را به سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور مبادله کند. پاراگراف اول بند "ک" تبصره 2 و کمله "هم چنین" در ابتدای پاراگراف دوم حذف می‌شود. گفتنی است؛ نمایندگان با 155 رای موافق، 3 رای مخالف و 3 رای ممتنع با این تبصره اصلاحی موافقت کردند. در ادامه نمایندگان در جریان بررسی موارد اصلاحی لایحه بودجه سال 94 دولت، اعاده شده از سوی شورای نگهبان بند "ن" تبصره 2 لایحه را پس از اصلاح به تصویب رساندند. "ن"-افزایش درآمد حاصل از صادرات نفت خام و میعانات گازی نسبت به درامد پیش‌بینی شده در ردیف‌های شماره 210101 و210109 جدول شماره (5) این قانون، مازاد منابع ارزی تا سقف 150 هزار میلیارد ریال پس از کسر سهم شرکت دولتی تابع ذیربط وزارت نفت، صندوق توسعه ملی و 2 درصد توسعه مناطق نفت خیز و گازخیز و مناطق محروم به ردیف درآمدی شماره 2101101 جدول شماره 5 این قانون واریز و مازاد بر آن پس از کسر سهم صندوق توسعه ملی به حساب ذخیره ارزی واریز می‌گردد. در انتهای بند "ن" تبصره 2 عبارت زیر الحاق شد:شرکت دولتی تابعه ذیربط وزارت نفت مکلف است در صورت صادرات فرآورده‌های نفتی نسبت به پرداخت سهم صندوق توسعه ملی اقدام نماید. نمایندگان با 171 رای موافق، بدون رای مخالف و 5 رای ممتنع با این ماده الحاقی به بند "ن" تبصره 2 موافقت کردند.
انتهای پیام/






۲۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن