تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):رمضان ماه خدا و شعبان ماه رسول خدا و رجب ماه من است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819356489




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه یزد:خدمت به خانواده شهدا یک وظیفه همگانی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: امام جمعه یزد:خدمت به خانواده شهدا یک وظیفه همگانی است یزد - ایرنا - نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد گفت: خدمت به خانواده های معزز شهدا و ایثارگران یک وظیفه بزرگ دینی ، ملی ، انقلابی و همگانی است .


به گزارش ایرنا آیت الله محمد رضا ناصری روز سه شنبه در دیدار مدیرکل و معاونان بنیاد شهید و امور ایثارگران یزد افزود: شهدا تمامی هستی خود را وقف اعتلای این کشور و دین کردند .
وی ادامه داد: تمامی مردم و مسوولان اجرایی در هر پست و مقامی که هستند باید بیش از گذشته برای حل مسائل و نیازهای خانواده های شهدا و ایثارگران مجدانه بکوشند .
امام جمعه یزد در این دیدار با تاکید بر لزوم همدلی مسوولان و مردم برای پیشرفت کشور در مسائل مختلف گفت: نامگذاری امسال با نام دولت و ملت، همدلی و همزبانی از سوی مقام معظم رهبری نشان دهنده اهمیت این اصل اساسی است .
ناصری گفت: خداوند به شما عنایت خاصی داشته است که توفیق داده خدمتگذار بهترین خلق باشید و قطعا این موهبت عظیمی است که باید قدرآن را بدانید.
همچنین مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد با قدردانی از حضور موثر آیت الله ناصری در برنامه های مختلف بنیاد استان گفت: رهنمودهای حضرتعالی در خدمات رسانی شایسته و مطلوب به جامعه ایثارگری همیشه چراغ راه مسوولان بنیاد یزد بوده و خواهد بود.
احمد ابراهیمی افزود: حضور نماینده مقام عظمای ولایت در استان در برنامه ها و دیدارها علاوه بر اینکه قوت قلبی برای خادمین شهدا و ایثارگران بوده است روحیه ای مضاعف به خانواده ها در تحمل صبر فقدان فرزندان و عزیزان است.
وی اضافه کرد: برنامه های فرهنگی در کنار فعالیت های رفاهی جزو برنامه های همیشگی این نهاد مقدس در طول سال است که انجام می گیرد .
استان یزد با یک میلیون و 50 هزار نفر جمعیت ،چهار هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است .ک3
7536/6197



12/01/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن