تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):به راستى كه اين زبان كليد همه خوبى‏ها و بدى‏هاست پس شايسته است كه مؤمن زبان خ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819365450




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار کرمانشاه:جوانان فرهنگ کتابخوانی را جزیی از زندگی خود بدانند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: استاندار کرمانشاه:جوانان فرهنگ کتابخوانی را جزیی از زندگی خود بدانند کرمانشاه - ایرنا - استاندار کرمانشاه گفت: همواره توصیه ام به دانش آموزان این است که فقط به مطالعات کتابهای درسی خود اکتفا نکنند و مطالعه دیگر کتابها را در برنامه های خود لحاظ کنند و فرهنگ مطالعه را جزیی از زندگی همیشگی خود بدانند.


به گزارش ایرنا روابط عمومی استانداری روز سه شنبه به نقل از ابراهیم رضایی بابادی در دیدار حجت الاسلام والمسلمین سید محمدرضا واحدی معاون امور مجلس، استانها و مشارکتهای نهاد کتابخانه های عمومی کشور با وی افزود: برنامه کاری نهاد کتابخانه ها باید در راستای تهیه روشهای نوین و جدید به منظور گرایش مردم بویژه جوانان به سمت فرهنگ کتابخوانی باشد.
وی اظهار داشت: هر فردی که اهل مطالعه و کتاب خواندن باشد هیچ موقع تنها نمی شود زیرا همدمی بهتر از کتاب وجود ندارد و کتاب راهنما و مشاوری امین است.
رضایی تصریح کرد: ما برای هرگونه کمک به نهاد کتابخانه های عمومی استان آمادگی داریم به شرط اینکه این نهاد در راستای فرهنگ کتابخوانی و مطالعه در سطح جامعه، سازوکار و برنامه های مدونی ارائه نماید.
وی با بیان اینکه عدم مطالعه مردم مهمترین رنج در جامعه است، گفت: علاوه بر تلاش در راستای توسعه فضای شهری باید خیلی بیشتر از آن در جهت گرایش مردم به فرهنگ کتابخوانی در جامعه اهتمام و جدیت وجود داشته باشد.
استاندار کرمانشاه گفت: باید با فرهنگسازی مناسب به دنبال حل مشکلات و بحرانهای فکری، فرهنگی و روحی در جامعه باشیم لذا هر چه قدر افراد تحصیل کرده در رشته های علوم اجتماعی و علوم انسانی افزایش یابد می تواند زمینه خوبی برای حل مشکلات فکری ایجاد نماید.
وی در پایان با تقدیر از راستی فر سرپرست سابق کتابخانه های عمومی استان ابراز امیدواری کرد که علیرضا شایق مدیرکل جدید بیش از پیش در راستای گسترش فرهنگ کتاب خوانی و مطالعه در جامعه تلاش و جدیت داشته باشد.
8066



11/01/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 200]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن