تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  بنر تستی
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804095727




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تکنسین های اورژانس 115 شمالغرب کشور به بیش از پنج هزار ماموریت اعزام شدند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: تکنسین های اورژانس 115 شمالغرب کشور به بیش از پنج هزار ماموریت اعزام شدند تبریز - ایرنا - رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی آذربایجان شرقی گفت: تکنسین های اورژانس 115 شمالغرب کشور از 27 اسفند ماه سال گذشته تا 9 فروردین ماه جاری به پنج هزار و 549 ماموریت اعزام شدند.


دکتر روزبه رجایی غفوری روز دوشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه مرکزیت فوریت های پزشکی استان های اردبیل، زنجان، آذربایجان غربی با این استان است، افزود: از این تعداد دو هزار و 96 ماموریت در حوزه آذربایجان شرقی صورت گرفته است.
وی گفت: یک هزارو 380 ماموریت در حوزه آذربایجان غربی، یک هزار و 149 ماموریت در استان اردبیل و 924 ماموریت در حوزه زنجان انجام شده است.
دکتر رجایی تاکید کرد: تمهیدات لازم برای آماده باش فوریت های پزشکی انجام شده و آمادگی لازم در مقابله با حوادث غیرقابل پیش بینی صورت گرفته است.
وی افزود: پایگاه های شهری و جاده ای، موتور آمبولانس، اتوبوس آمبولانس و بالگرد هوایی اورژانس 115 آماده مقابله با حوادث غیرمترقبه و خدمت رسانی به مسافران و شهروندان در ایام نوروز هستند.
رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی آذربایجان شرقی گفت: با افزایش مسافرت های نوروزی در این ایام، حوادث جاده ای و شهری رو به فزونی است و در این ایام رانندگان باید با رعایت سرعت مطمئنه در جاده ها و از بروز حوادث احتمالی جلوگیری کنند.
وی با بیان اینکه در تعطیلات نوروزی، جاده ها معمولا پرتردد هستند، خاطر نشان کرد: ضروری است راکبان موتورسیکلت برای ایمنی هر چه بیشتر و جلوگیری از صدمات منجر به مرگ از کلاه ایمنی استفاده و سرعت مطمئنه را در رانندگی رعایت کنند.
دکتر رجایی از رانندگان خواست هنگامی که صدای آژیر آمبولانس را می شنوند خودرو را به سمت راست جاده هدایت و راه را جهت عبور سریع آمبولانس و خودروهای امدادی اورژانس تسهیل و باز کنند.
وی تاکید کرد: شهروندان باید توجه کنند حین وقوع سانحه رانندگی برای تسهیل عبور و مرور آمبولانس های اورژانس با تجمع در محل حادثه راه بندان ایجاد نکنند و برای امدادرسانی فوریت های پزشکی مسیرگشایی کنند.
رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی آذربایجان شرقی از شهروندان خواست در حین وقوع سانحه رانندگی از هرگونه دخالت و درمان خودسرانه مصدومان خودداری کنند.
وی با تاکید بر اینکه حین وقوع حادثه، آدرس دهی صحیح یکی از اولویت های به موقع رسیدن آمبولانس برای امدادرسانی است، گفت: ضروری است مردم از دادن تعداد مصدومان غیرواقعی خودداری کنند و آمبولانس را برای حادثه هایی که مصدومی نداشته در صحنه حاضر نکنند.
رجایی همچنین از بیماران غیراورژانسی و دارای سابقه بیماری های مزمن درخواست کرد: از تماس های غیرضروری با مرکز فوریت های پزشکی 115 در این ایام خودداری کنند و درصورت نیاز به گرفتن فشار بیمار را به نزدیک ترین مرکز درمانی منتقل کنند.
استان آذربایجان شرقی با سه میلیون و 724هزار و 620 نفر جمعیت، یکی از استان های پرجمعیت شمال غربی ایران است. کلان شهر تبریز طبق سرشماری سال 90، یک میلیون و 695 هزار و 94 نفر جمعیت دارد.
6120/1756



10/01/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 82]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن