تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):بنده به ايمان ناب نرسد، مگر آن كه شوخى و دروغ را ترك گويد و مجادله (بگومگو) را رها كن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815352665




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چند خبر کوتاه از شرق گلستان


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: چند خبر کوتاه از شرق گلستان گنبدکاووس - ایرنا - آموزش و پرورش گنبدکاووس به منظور بهره گیری دانش آموزان کنکوری در ایام تعطیلات نوروزی ، پانسیون شبانه روزی کنکوری راه اندازی کرد.


معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش گنبدکاووش در این خصوص گفت: در این طرح دانش آموزان پایه های سوم و چهارم دوره متوسطه دوم در دو آموزشگاه نمونه دخترانه بصیرت و نمونه پسرانه بقیه الله اعظم اسکان یافتند.
جلیل داوودی افزود: در این طرح که از دوم تا دوازدهم فروردین ماه اجرا می شود تعداد 92 دانش آموز اعم از دختر و پسر مشکلات درسی خودشان را زیر نظر مربیان و مشاوران برطرف می کنند.
* گالیکش
مدیر آموزش و پرورش گالیکش گفت: از ابتدای تعطیلات نوروزی تا روز گذشته سه هزار و 828 نفر در قالب 728 خانوار در مدارس این شهرستان اسکان یافتند.
مهدی خسروی افزود: طرح اسکان مسافران نوروزی در 11 آموزشگاه با 75 کلاس به همراه 40 نفر عامل اجرایی در حال برگزاری است.
* گالیکش
مسوول واحد بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان گالیکش گفت: در جریان بازدیدهای کارشناسان این مرکز یک هزار و 415 کیلوگرم مواد غذایی فاسد و تاریخ گذشته در این شهرستان کشف و ضبط شده است.
محسن خانلرپور افزود: از ابتدای اسفند ماه گذشته تاکنون تعداد یک هزار و 128 مورد بازدید از یک هزار مرکز تهیه ، عرضه و فروش مواد غذایی و اماکن عمومی شهرستان گالیکش توسط واحد بهداشت محیط این شهرستان انجام شده است.
وی گفت: در جریان این بازدید ها تعداد 33 مرکز فروش و عرضه مواد غذایی به دلیل تخلفات بهداشتی به مراجع قضایی معرفی شده اند.
به گفته وی، تعداد 14 مورد نمونه برداری مواد غذایی ، 69 مورد نمونه برداری میکروبی آب و 229 مورد نیز آزمایشات کلرسنجی آب نیز در این طرح انجام شده است.
مرکز بهداشت این شهرستان با داشتن 8 مرکز بهداشتی درمانی، توسط 11 کارشناس بهداشت محیط و حرفه ای وظیفه برگزاری کشیک نوروزی سال 94 را بر عهده دارند.
/1602/



09/01/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 96]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن