تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دين را پناهگاه و عدالت را اسلحه خود قرار ده تا از هر بدى نجات پيدا كنى و بر هر دشم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819490518




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیام های تسلیت شهیدی و مولاوردی به آیت الله جنتی و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: پیام های تسلیت شهیدی و مولاوردی به آیت الله جنتی و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تهران- ایرنا- معاونان رییس جمهوری در پیام های جداگانه ای درگذشت مرحومه مظاهری را به آیت الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان و علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تسلیت گفتند.


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد علی شهیدی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در این پیام تسلیت، خطاب به آیت الله جنتی اظهار داشت، درگذشت همسر مکرم و مؤمنه جنابعالی حاجیه خانم صدیقه مظاهری موجب تأثر و تأسف فراوان گردید، مراتب تسلیت و همدردی صمیمانه اینجانب را پذیرا باشید.
معاون رییس جمهوری در پیام تسلیت جداگانه ای خطاب به علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز گفت: درگذشت مادری مکرم و نیکو سیرت حاجیه خانم صدیقه مظاهری موجب اندوه و تأسف گردید. این مصیبت غم انگیز را خدمت جنابعالی تسلیت عرض می نمایم.

** پیام های تسلیت معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده
شهیندخت مولاوردی معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده نیز در پیامی به علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار داشت:خبر درگذشت مادر گرامی حضرتعالی شادروان بانو صدیقه مظاهری موجب تالم و تاثر گردید.
از خداوند متعال برای آن مرحومه علوم درجات و برای حضرتعالی و سایر بازماندگان صبر و اجر مسالت می نماید.
مولاوردی همچنین در پیامی جداگانه خطاب به حضرت آیت الله جنتی دبیر محترم شورای نگهبان گفت: درگذشت همسر مکرمه حضرتعالی مرحومه سرکار خانم صدیقه مظاهری را تسلیت عرض نموده و از درگاه احدیت برای آن مرحومه غفران و رحمت الهی و برای حضرتعالی و سایر بازماندگان صبر و اجر مسالت می نمایم.
مرحومه صدیقه مظاهری همسر آیت الله احمد جنتی و والده علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پنج شنبه شب به علت ایست قلبی دار فانی را وداع گفت.
پیکر آن مرحومه پس از تشییع در اصفهان، صبح دیروز (شنبه) از مقابل شورای نگهبان تشییع و در بهشت زهرا به خاک سپرده شد.
اجتمام**1880 ** 1418



09/01/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 91]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن