تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ایمان هیچ بنده ای راستین نمی شود مگر زمانیکه اعتمادش به آنچه نزد خداست از اعتمادش به آن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818843948




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هشدار وزیر خارجه آلمان درباره سرایت جنگ یمن به بخش های دیگر منطقه


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: هشدار وزیر خارجه آلمان درباره سرایت جنگ یمن به بخش های دیگر منطقه تهران - ایرنا - وزیر امور خارجه آلمان روز پنجشنبه با ابراز نگرانی از وخامت اوضاع در یمن در پی تجاوز نظامی عربستان ، هشدار داد که جنگ در یمن ممکن است به بخش های دیگر منطقه سرایت کند.


«فرانک والتر اشتاین مایر» در گفت و گو با روزنامه آلمانی «بیلد» ، اوضاع یمن را خطرناک توصیف و تاکید کرد که مسائل یمن را نمی توان با زور حل کرد.
وزیر خارجه آلمان بر ضرورت گفت و گو و مذاکره برای پایان دادن به درگیری ها در یمن تاکید کرد.
عربستان سعودی بامداد پنجشنبه با حملات هوایی علیه انصارالله در یمن، هدایت یک ائتلاف منطقه ای را برای نجات دولت به مخمصه افتاده عبد ربه منصور هادی رئیس جمهوری مستعفی یمن با حمایت برخی کشورهای عربی بر عهده گرفت.
جنگنده های ائتلاف تحت رهبری عربستان پنجشنبه شب نیز حملات تازه ای علیه یک پایگاه نظامی نیروهای انصارالله در شهر «تعز» سومین شهر بزرگ یمن انجام دادند.
گروه های مختلف یمنی در پی تجاوز نظامی دولت عربستان سعودی به کشورشان، با صدور بیانیه هایی جداگانه خواستار مقابله مردم با متجاوزان و عزیمت به میدان های جنگ برای جهاد شدند.
وزارت بهداشت یمن امروز پنجشنبه اعلام کرد بر اثر تجاوز نظامی هواپیماهای عربستان به خاک یمن ، دستکم 35 شهروند یمنی کشته و ده ها تن دیگر مجروح شده اند.
شبد**ا.ت**1078** 3404



07/01/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 115]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن