تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن بازگشت كننده به خدا، آمرزش خواه و توبه كننده است و منافق نيرنگباز، زيانبار و ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819224017




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ایستگاه نوروزی نقاشی مرز و مرزبانی در ساحل گناوه دایر شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: ایستگاه نوروزی نقاشی مرز و مرزبانی در ساحل گناوه دایر شد گناوه-ایرنا- ایستگاه نوروزی نقاشی مرز و مرزبانی روز پنجشنبه در ساحل بندرگناوه به همت پایگاه دریابانی این شهرستان دایر شد.


معاون اجتماعی پایگاه دریابانی گناوه به خبرنگار ایرنا گفت: این پایگاه در ایام تعطیلات نوروز برنامه های فرهنگی و آموزشی و نظارتی متعددی در سطح این شهر بخصوص ساحل در حال اجرا دارد.
سروان کرامت اله شولی فرد افزود: درطول برپایی ایستگاه نقاشی که تا پایان تعطیلات نوروز ادامه دارد، به تمامی شرکت کنندگان جوایز و به قیدقرعه نیز به 15 نفر جایزه ویژه اهدا می شود.
وی برپایی گشت دریایی تفریحی برای مرزنشینان و مرزبانان و میهمانان نوروزی،ایستگاه صلواتی در ایام فاطمیه، نظارت بر قایق ها و شناورهای تفریحی و جت اسکی ها از دیگر فعالیت های پایگاه دریابانی گناوه در ایام تعطیلات نوروز است.
معاون اجتماعی پایگاه دریابانی گناوه گفت: افرادی که در ساحل بدون مجوز اقدام به فعالیت دریایی کرده و نظم و امنیت را در ساحل برهم بزنند، با آنان برخورد می شود.
شهر ساحلی و گردشگری گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.ک/3
6164/1656















06/01/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 139]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن