تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):افطارى دادن به برادر روزه دارت از گرفتن روزه (مستحبى) بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819634851




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خدمات حوزه تعاون بنیاد شهید، الکترونیکی می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: خدمات حوزه تعاون بنیاد شهید، الکترونیکی می شود شهرکرد- ایرنا- معاون تعاون و اموراجتماعی بنیاد شهید وامور ایثارگران کشور از الکترونیکی شدن خدمات این حوزه در سال 94 در کشور خبر داد.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ایثار، مهدی ایزدی روز پنجشنبه در جمع کارکنان بنیاد شهید استان چهارمحال و بختیاری افزود: 85 درصد از فعالیت های بنیاد شهید و امور ایثارگران در حوزه معاونت تعاون انجام می شود.
وی اظهار کرد: با اضافه شدن فعالیت حوزه مسکن به معاونت تعاون، حجم کار سنگین تر شده است و این معاونت باید بیشتر بکوشد و تمام فعالیت ها به روز انجام شود.
ایزدی اظهار کرد: در سالجاری تمام خدمات اعم از تشکیل تا ارجاع پرونده به کمیسیون پزشکی و کمیسیون ماده 16 بصورت الکترونیکی انجام می شود.
وی با اشاره به نامگذاری سال 94 با عنوان سال"دولت و ملت، همدلی و همزبانی" تاکید کرد: این بنیاد هموار تلاش کرده است تا وارد گروه ها و احزاب سیاسی نشود و همواره در پی خدمت بی منت به ولی نعمتان انقلاب بوده و با تبعیت از نظام و ولی فقیه در راه پیشبرد اهداف نظام کوشیده است.
ایزدی اظهار کرد: بنیاد شهید و امور ایثارگران استان چهارمحال و بختیاری دارای ظرفیت بالا و نیروی انسانی توانمندی است.
به گزارش ایرنا، استان چهارمحال و بختیاری بیش از دوهزار و400 شهید تقدیم نظام جمهوری اسلامی کرده است.
حوزه معاونت تعاون امور اجتماعی بنیاد شهید مدخل ورودی فرد ایثارگر یا خانواده فرد ایثارگر به بنیاد است و ارتباط معاونت همواره با فرد ایثارگر یا خانواده های آنها ادامه دارد.
7360/6027



06/01/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 72]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن