تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بزرگ ترين مصيبت ها، نادانى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819040823




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استقبال چشمگير مسافران نوروزي از كارگاه توليد سفال سمنان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۴ فروردين ۱۳۹۴ (۱۳:۴۲ب.ظ)
استقبال چشمگير مسافران نوروزي از كارگاه توليد سفال سمنان موج - دبير ستاد اجرائي خدمات سفر استان سمنان از استقبال چشمگير گردشگران و مسافران نوروزي از كارگاه زنده توليد سفال و بازارچه صنايع دستي سمنان خبر داد.
به گزارش خبرگزراي موج، حسين خواجه‌بيدختي با اشاره به گشايش كارگاه زنده توليد سفال در حمام قلي سمنان به روي گردشگران و مسافران نوروزي براي اولين بار گفت: اين امر مورد استقبال چشمگير مسافران واقع شده است و بازديدكنندگان با مراحل پخت و توليد سفال آشنا مي شوند.
وي با بيان اينكه حمام قلي در بافت تاريخي سمنان واقع شده است، افزود: براي رفاه حال مسافران نوروزي و آشنايي هر چه بيشتر با صنايع دستي سمنان نيز بازارچه صنايع دستي در محل پارك 17 شهريور به روي مسافران گشوده است.
بيدختي گفت: در اين بازارچه در 20 غرفه محصولات و توليدات بومي صنايع دستي سمنان از جمله سفال، سراميك، گليم، سنگهاي قيمتي، نمد و .... در معرض ديد علاقمندان قرار گرفته است.
مدير كل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان سمنان گفت: خوشبختانه تا كنون ميزان فروش محصولات صنايع دستي در سمنان مطلوب بوده و پيش بيني مي‌شود تا پايان تعطيلات، اين ميزان افزايش يابد.
دبير ستاد اجرائي خدمات سفر استان سمنان امروز(سه شنبه) از بازارچه صنايع دستي، خيمه معرفت، چادرهاي هلال احمر و ساير مكان هاي ارائه خدمات به مسافران نوروزي در سمنان بازديد كرد.
وي در بازديدهاي انجام شده، سطح ارائه خدمات به مسافران را مطلوب ارزيابي كرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 64]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن