تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):در هر جمعه، اندكى از سبيل و ناخن‏هاى خود را بگير، و اگر هم چيزى وجود نداشته باشد، آن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820227346




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سخنگوی دولت در مراسم عزاداری حضرت زهرا (س) در رشت حضور یافت


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: سخنگوی دولت در مراسم عزاداری حضرت زهرا (س) در رشت حضور یافت رشت - ایرنا - محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت و رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی در مراسم عزاداری سالروز شهادت دخت نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) که در مسجد انقلاب رشت برگزار شد، حضور یافت.


به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی استانداری گیلان به ایرنا، محمدباقر نوبخت و محمدعلی نجفی صبح امروز در این مراسم که بنا به وصیت آیت الله احسانبخش نماینده فقید ولی فقیه در گیلان، هرساله در ایام فاطمیه به مدت 10 روز صبح ها در مسجد انقلاب رشت برگزار می شود، شرکت کردند.
همچنین در مراسم های دیگری که در مساجد ، تکایا و امامزادگان گیلان برگزار شد، مردم این استان شب شهادت ام ابیها را به سوگ نشستند و مراسم های نوحه خوانی و سینه زنی برپا کردند .
در مراسم باشکوهی که در حرم مطهر خواهر امام رشت و حرم مطهر سید جلال الدین اشرف آستانه اشرفیه برگزار شد ، مردم استان گیلان به عزاداری و نوحه سرایی پرداختند.
امروز نیز در مساجد و تکایای شهرهای مختلف گیلان، مردم ولایت مدار و پیرو ائمه اطهار استان در غم شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) به سوگ نشسته اند.
میادین مختلف شهرستان رشت و سایر شهرهای استان گیلان نیز به مناسبت شهادت دختر گرامی پیامبر اکرم (ص) سیاه پوش شده و مردم نیز به احترام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س ) لباس سیاه بر تن کرده اند.
امروز چهارم فروردین ماه مصادف با سوم جمادی الثانی، سالروز شهادت دخت نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) است.ک/3
7285/7296/2007



04/01/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن