تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه دیدید که مردی باکی ندارد که چه می گوید و چه درباره اش گفته می شود،چنین ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820217735




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تخلفات صنفی دراردبیل 14 درصد کاهش یافت


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: تخلفات صنفی دراردبیل 14 درصد کاهش یافت اردبییل - ایرنا- مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل گفت : طی اسفند ماه پارسال که اوج خریدهای نوروزی بود تخلفات صنفی در این استان 14 درصد کاهش داشت .


نجف زاده روز یکشنبه افزود: یک هزار 655 فقره پرونده دراین ماه در شعب تعزیرات طرح ومورد رسیدگی قرار گرفته که از این تعداد فقط 39 پرونده بدلیل استعلام ها غیره مفتوح می باشد.
وی بیان کرد: بیشترین تخلف ها در حوزه کالا و خدمات مربوط به عدم درج قیمت بوده که خود مقدمه ی گرانفروشی است و همه اصناف را ملزم به درج قیمت بر روی کالا و خدمات کرده ایم .
او گفت : 16 نفر به صورت فعال در اکیپ های نظارتی مرکز استان مشغول به خدمت می باشند و در شهرستانهای سرعین، پارس آباد، بیله سوار، مشگین شهر، خلخال و گرمی نیز همکاران تعزیرات حکومتی به صورت اکیپ های نظارتی مشغول انجام وظیفه به گردشگران و مسافران نوروزی می باشند.
به گفته وی ، اکیپ های نظارت مشترکی متشکل از بازرسان صنعت معدن تجارت، اتاق اصناف و وزرات بهداشت نیز به صورت دوره ی تشکیل و به نظارت می پردازند.
نجف زاده اظهار کرد: امسال سعی شده تا بازرسی ها تخصصی تر و درجهت خدمت به گردشگران باشد چراکه خریدهای شب عید پایان پذیرفته اما بازرسی ها و نظلارت بر نانوایی های کشیک، مراکز اقامتی و پذیرایی و داروخانه ها تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه خواهند یافت.
به گزارش روابط عمومی و مرکز اطلاع رسانی اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل وی که در محل ستاد تسهیلات اردبیل سخن می گفت ، افزود:شماره تلفن 24 ساعته 124 صنعت معدن تجارت و شماره تلفن های 33441175 و 33455992 تعزیرات حکومتی آماده دریافت شکایات و پیشنهادات شهروندان و مسافران می باشد.
6016



02/01/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 136]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن