تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):همیشه جاهل یا افراط گر و تجاوزکار و یا کندرو و تفریط کننده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818897402




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرمانده پلیس راه یزد: احتیاط در دستور کار رانندگان قرار گیرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: فرمانده پلیس راه یزد: احتیاط در دستور کار رانندگان قرار گیرد یزد - ایرنا - رییس پلیس راه یزد گفت: جاده های اصلی منتهی به این استان در شمال و جنوب شلوغ است و لذا رانندگان باید در رانندگی احتیاط کامل کنند.


سرهنگ ناصر مظفری روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: موج اول سفرهای نوروزی در محورهای این استان بخصوص از سمت اصفهان به طرف یزد و مسیر یزد به کرمان نسبت به روزهای گذشته افزایش یافته است .
وی اضافه کرد: علیرغم حجم تردد وسایل نقلیه در این محورها تاکنون مشکل خاصی گزارش نشده و رفت و آمدها بصورت روان صورت می گیرد که همچنان به همکاری رانندگان با ماموران پلیس نیازمندیم .
این مسوول اظهار داشت: تمامی رانندگان باید با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی و با سرعت مطمئنه و همچنین با تمرکز حواس کامل رانندگی کنند و به حقوق سایرین نیز احترام بگذارند .
مظفری اظهار داشت: هرگونه بی احتیاطی و بی توجهی به جلو و سرعت زیاد خود عامل اصلی در بروز حوادث احتمالی رانندگی است که باید مقررات جدی گرفته شود.
رییس پلیس استان یزد گفت: ماموران پلیس با برپایی ایستگاه های ثابت و سیار در سطح جاده های منتهی به این استان با گشت های محسوس و نامحسوس با کمال دقت وظایف محوله را انجام می دهند.
روزانه 200 هزار دستگاه خودرو در جاده های استان یزد تردد می کنند.
استان یزد با یک میلیون و 50 هزار نفر جعیت در مرکز جغرافیایی ایران قرار دارد .ک3
7536/ 6197



29/12/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن