تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ياران مهدى جوان‏اند و ميان‏سالى در ميان آنان نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798470572




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون استاندار آذربایجان‌شرقی: پذیرفته‌شدگان آزمون‌های استخدامی 91 و 92 سال آینده شاغل می‌شوند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: معاون استاندار آذربایجان‌شرقی:
پذیرفته‌شدگان آزمون‌های استخدامی 91 و 92 سال آینده شاغل می‌شوند
معاون استاندار آذربایجان‌شرقی از تعیین تکلیف نتایج آزمون‌های استخدامی سال‌های 91 و 92 در سال‌ جاری خبر داد و گفت: بخشی از پذیرفته‌شدگان این آزمون‌ها از ابتدای سال 94 و بخش دیگری با چند ماه تأخیر کار خود را در دستگاه‌های اجرایی آغاز می‌کنند.

خبرگزاری فارس: پذیرفته‌شدگان آزمون‌های استخدامی 91 و 92 سال آینده شاغل می‌شوند



به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان‌شرقی، محمدتقی پاکزاد در جلسه شورای اداری این استان با اشاره به اینکه مقدمات استقرار دولت الکترونیک در استان در سال جاری آغاز شد، اظهار داشت: با وجود این که آذربایجان‌شرقی در این زمینه استان پایلوت است، اما به دلیل عدم مشارکت کافی از سوی دستگاه‌های ملی، توفیقات مد نظر در این خصوص حاصل نشد.

وی، ارتقای کیفیت ارایه خدمات در دفاتر پیشخوان خدمات دولت را ضروری دانست و گفت: استانداردسازی و نظارت بر نحوه فعالیت دفاتر پیشخوان جزو برنامه‌های مهم استان در سال جاری بود که خوشبختانه 50 درصد این دفاتر سامان‌دهی شده‌اند و این حرکت باید تا پایان کار ادامه پیدا کند.

این مسئول، تشکیل دفاتر تخصصی پیشخوان را جزو برنامه‌های استانی ذکر کرد و گفت: در این راستا برای اولین بار در کشور، 20 دفتر تخصصی پیشخوان خدمات شهرداری تبریز راه‌اندازی شد و امیدواریم این حرکت را به سایر دستگاه‌ها گسترش دهیم.

معاون استاندار آذربایجان‌شرقی در ادامه ارتباطات الکترونیکی بین دستگاه‌ها را از جمله مشکلات دستگاه‌های اجرایی استان دانست و با اشاره به اقدامات انجام یافته برای سامان‌دهی شبکه دولت و اتصال نقاط اداری به یکدیگر، گفت: با همکاری دستگاه‌های اجرایی و فرمانداری‌های استان در سال جاری، تاکنون 850 نقطه اداری امکان ارتباط در فضای الکترونیکی را پیدا کرده‌اند و امیدواریم این آمار در مدت زمان کوتاهی به یک‌هزار نقطه برسد.

پاکزاد با تأکید بر ضرورت ارایه خدمات دولتی در فضای وب، از راه‌اندازی پرتال استان در دو بخش پرتال دولتی و مردمی و آمادگی آن برای ارایه خدمات دستگاه‌ها خبر داد.

وی از آغاز اجرای نقشه راه اصلاح نظام اداری از طریق احصای فرایندهای اداری، مهندسی ساختار دولت و برنامه‌ریزی نیروی انسانی در استان خبر داد و گفت: کمیته راهبری این برنامه به صورت مستمر در دستگاه‌های استانی تشکیل شده و تلاش کرده‌ایم فضای خدمت‌رسانی را در دستگاه‌‌های دولتی تقویت کنیم.

معاون استاندار آذربایجان‌شرقی در ادامه چنین توضیح داد: تا زمانی که نتوانیم فضای حاکم بر دستگاه‌ها را معطوف به خدمت کرده و بستر اجرای اهداف اصلاح نظام اداری را فراهم کنیم قاعدتا انتظاری از این که دستگاه بتواند نقش خود را به عنوان خدمت‌گزار درست و موثر ایفا کند نخواهیم داشت.

پاکزاد با اشاره به اینکه بحث مدیریت نیروی انسانی در سال‌های گذشته مغفول مانده بود، عنوان داشت: هنوز هم در این جهت ورود کافی نشده و ما در سطح استان تلاش کردیم که بانک اطلاعاتی نیروی انسانی را تشکیل و بررسی‌های اولیه را انجام دهیم.

وی از تعیین تکلیف نتایج آزمون‌های استخدامی سال‌های 91 و 92 در سال جاری خبر داد و گفت: بخشی از پذیرفته‌شدگان این آزمون‌ها از ابتدای سال 94 و بخش دیگری با چند ماه تاخیر کار خود را در دستگاه‌های اجرایی شروع می‌کنند.

معاون استاندار آذربایجان‌شرقی در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر اینکه نتایج کار دانشگاه‌ها باید در قالب فناوری به مرحله تولید محصول برسد، گفت: برای رسیدن به این هدف تلاش کردیم آذربایجان شرقی را به استانی دانش‌بنیان تبدیل کنیم که تشکیل ستاد اقتصاد دانش‌بنیان و ستادهای هشت‌گانه توسعه فناوری با عضویت 400 نفر از اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها از جمله اقدامات انجام شده بود.

این مسئول با اشاره به برگزاری نمایشگاه فناوری‌های نو و پیشرفته تبریز در خرداد سال 93 و ارایه 590 طرح فناورانه در آن، اضافه کرد: در این نمایشگاه توانمندی استان در حوزه علم و فناوری بازشناسی شد.

پاکزاد با اشاره به اینکه تأسیس منطقه ویژه علم و فناوری تبریز از هشت سال پیش مطرح بود، اما به دلیل عدم تخصیص اعتبار مسکوت مانده بود، افزود: با پیگیری‌های انجام شده و انجام مطالعات این منطقه با ظرفیت استانی، تاسیس و ایجاد آن در هیات دولت تصویب شد و امروز نسبت به چهار منطقه ویژه دیگر در کشور پیشرفت قابل توجهی دارد.

وی در پایان با بیان اینکه تنها راه توسعه هر کشوری توجه به توسعه علم و فناوری است، تحقق اهداف منطقه ویژه علم و فناوری را بدون همراهی مسئولان، دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی و تولیدی غیرممکن دانست و تأکید کرد: حرکت ما در حوزه علم و فناوری باید متفاوت از گذشته باشد. انتهای پیام/60002/ذ

93/12/28 - 17:18





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 109]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن