تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):نیکوترین مردم از نظر ایمان، خوش خلق‌ترین و با لطفترین آنها نسبت به اهل خویش است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798702261




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تعدادی از مسوولان کشوری از استاندار چهارمحال و بختیاری تقدیر کردند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: تعدادی از مسوولان کشوری از استاندار چهارمحال و بختیاری تقدیر کردند شهرکرد – ایرنا – تعدادی از مسوولان کشوری با ارسال لوحهای تقدیر جداگانه، از خدمات استاندار چهارمحال و بختیاری تقدیر کردند.


به گزارش ایرنا، نماینده ولی فقیه و رییس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور، نماینده ولی فقیه، معاون رئیس جمهوری و رییس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران ایران و وزیر آموزش و پرورش در پیامهای جداگانه که نسخه ای از آنها در اختیار ایرنا قرار گرفته است، از خدمات قاسم سلیمانی دشتکی تقدیر کرده اند.
در لوح تقدیر نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه خطاب به استاندار چهارمحال و بختیاری آمده است: حس انسان دوستی که برخاسته از ژرفای اندیشه انبیا و ائمه اطهار علیهما و واقفان و خیراندیشان در تعالی فرهنگ قرآن و رفع جهل از جامعه است، رسالت ترویج فرهنگ قرآنی و حفظ موقوفات، این میراث گرانبها را برعهده هر نسل از انسانها قرار داده است و چه بسا که اینان خدای را بر اهتمام مؤمنان بر حفظ این دو میراث جاویدان به شهادت گرفته اند و در هر عصر و زمانی، نشان افتخار ایفای این رسالت و ترویج و اشاعه فرهنگ قرآنی، وقف و انفاق بر پیشانی گروهی از مؤمنان نقش می بندد، باشد که بشارتشان بر بهشت و قرب الهی و امانتشان از قهر و غضب الهی باشد.
در پیام علی محمدی خطاب به قاسم سلیمانی دشتکی افزوده شده است: بدینوسیله ضمن تقدیر از اهتمام جنابعالی در همکاری مجدانه و صمیمانه با اداره کل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری در راستای احیای موقوفات و بقاع متبرکه، سربلندی بیش از پیش شما را از درگاه ایزد منان مسالت می نمایم.
همچنین در تقدیرنامه نماینده ولی فقیه، معاون رئیس جمهوری و رییس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور خطاب به استاندار چهارمحال و بختیاری آمده است: اراده الهی بر ثبت جاودان نیکی ها، دوام حقایق و بلند آوازگی مجاهدان راه حقیقت مقدر گشته است تا در همیشه تاریخ راه روشن صالحان، شایستگان، شهدا و ایثارگران برقرار و پررهرو بماند.
در تقدیرنامه سید محمدعلی شهیدی آمده است: از این منظر هر همت عالی و سعی ارزنده که در مسیر تحقق عزم ربانی رقم خورده، شایسته تجلیل می گردد، بر این اساس ضمن ارج نهادن به زحماتی که به شرح خطیر وظیفه و از سرتعهد به تکلیف در راستای خدمت به خانواده معظم شهدا و ایثارگران و مساعدت و تعامل شایسته با بنیاد شهید و امور ایثارگران لحاظ داشته اید، جنابعالی را در خور تقدیر می دانم، امید که فخر این خدمات ارزشمند، بشارتی برای اجر اخروی و سربلندی دنیویتان شود و به فضل ربوبی همواره مؤید به عنایات الهی و موفق به خدمتگزاری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشید.
در تقدیرنامه وزیر آموزش و پرورش خطاب به استاندار چهارمحال و بختیاری نیز آمده است: شوراهای آموزش و پرورش نماد بهره گیری از خرد جمعی، مشارکت، نظارت، طراحی و استفاده بهینه از ظرفیت های منطقه ای برای ارتقای کیفیت برنامه ها و فعالیت های آموزش و پرورش و اصلاح و نوسازی رفع تنگناهای نظام آموزشی به شمار می رود، اکنون که یکی از سیاستهای مهم وزارت آموزش و پرورش در دولت تدبیر و امید، توسعه مشارکت اعلام شده است، اینجانب از شما مدیر انقلابی، مؤمن و توانمند، به پاس همت والا، تدبیر شایسته و تلاش بی دریغ تان در اهتمام به امور شوراهای آموزش و پرورش آن استان، صمیمانه تشکر و قدردانی می کنم.
در بخش بعدی پیام علی اصغر فانی به سلیمانی دشتکی آمده است: امید است در پناه خداوند متعال و بهره گیری از رهنمودهای مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و تأکیدات رییس جمهوری محترم، در انجام این رسالت خطیر موفق و مؤید باشید.
7362/6027



28/12/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن