تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):لباس پاكيزه غم و اندوه را برطرف مى كند و باعث پاكيزگى نماز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819710521




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

˝ احمد رضا براتی˝ مشاور حقوقی سازمان سینمایی شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: ˝ احمد رضا براتی˝ مشاور حقوقی سازمان سینمایی شد خبرگزاری پانا: با حکم دکتر ˝ حجت الله ایوبی˝ معاون وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی و رئیس سازمان سینمایی، ˝احمد رضا براتی˝ به عنوان مشاور حقوقی این سازمان منصوب شد.
۱۳۹۳ پنج شنبه ۲۸ اسفند ساعت 10:08

خبرگزاری پانا+

به گزارش سرویس فرهنگی پانا،در متن حکم براتی آمده است:
" جناب آقای احمد رضا براتی؛ به موجب این حكم به سمت "مشاور حقوقی سازمان سینمایی و امور سمعی و بصری" منصوب می شوید.
امید است با استفاده از دانش و تجربه ارزشمند خود، گام های مؤثری برای سامان دهی حقوقی مناسبات جامعه سینمایی و دفاع از حقوق صاحبان و مالكان آثار سینمایی بر دارید.توفیقات روزافزونتان را در انجام این مسئولیت مهم از خداوند متعال خواستارم. "
"احمد رضا براتی" متولد 1355 در شهر تهران و دارای مدرک  کارشناسی حقوق قضایی از دانشگاه شهید بهشتی و کارشناسی ارشد حقوق خصوصی از دانشکده علوم و تحقیقات تهران است؛ براتی در عین حال دارای مدرک تحصیلی دوره عالی تخصصی حقوق و قراردادهای نفت و گاز را از انستیتو مهندسی نفت دانشگاه تهران اخذ کرده است.وی همچنین وکیل پایه یک دادگستری و عضو کانون وکلای دادگستری مرکز است و در کارنامه حرفه ای اش وی مواردی چون: داور مرکز داوری اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران،معاون حقوقی اتحادیه باشگاه های فوتبال ایران ،عضو هیات بدوی صدور مجوز حرفه ای باشگاه های فوتبال ایران، عضو کمیسیون ورزش وکلای دادگستری مرکز و ... دیده می شود.

 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن