تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بر زبان مؤمن نورى (الهى) است و درخشان و برزبان منافق شيطانى است كه سخن مى گويد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820800710




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فعاليت هاي پژوهشي قم در دنياي علم بي سابقه است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۸ اسفند ۱۳۹۳ (۸:۱۳ق.ظ)
معاون سياسي امنيتي استانداري قم : فعاليت هاي پژوهشي قم در دنياي علم بي سابقه است موج - معاون سياسي امنيتي استاندار قم گفت: کارهايي در حوزه هاي پژوهشي در قم انجام مي شود که در دنياي علم بي سابقه است، به همين جهت بايد اين کارها عرضه شود و دنيا بايد با ظرفيت هاي اين استان آشنا شود.
به گزارش خبرگزاري موج ازقم،معاون سياسي امنيتي استاندار قم ، در مراسم افتتاح ساختمان جديد مرکزستادي جهاد دانشگاهي استان قم گفت: هرچه نهادهاي علمي، حوزوي و دانشگاهي در قم که مهد علم و پژوهش است پيشرفت مي کنند، موجبات رشد و تعالي همه جانبه استان فراهم خواهد شد.
وي با اشاره به اهميت ايجاد کارگروه تخصصي بررسي نقش قم در پژوهش هاي جهاني افزود: بايد اين کارگروه ايجاد شود تا نقش اين شهر مقدس و تاثيرگذاري آن در حوزه توليد علم در جهان مشخص شود؛ کارهايي در حوزه هاي پژوهشي در قم انجام مي شود که در دنياي علم بي سابقه است؛ به همين جهت بايد اين کارها عرضه شود و دنيا بايد با ظرفيت هاي اين استان آشنا شوند.
حجت الاسلام والمسلمين علي بنايي خاطرنشان کرد: اميد داريم که قم به مرکز توليد علم در کشور تبديل شود و انتظار ما اين است که قم از نظر علمي بايد همپاي تهران از نظر علمي سرآمد و پيش گام باشد.
معاون سياسي امنيتي استاندار قم در ادامه با ذکر اين مطلب که عوامل سخت افزاري عوامل کمک رسان و بستر ساز فعاليت هاي علمي کلان هستند، گفت: هر مجموعه اي به واسطه کار علمي و همتي که در آن مي شود، رتبه و ارزش مي يابد و ارزش سازمان ها و مراکز به ساختمان هاي آنها نيست، بلکه به کاري است که در آن اماکن انجام مي پذيرد.
وي با اشاره به حديثي از اميرالمومنين علي(ع) در خصوص اهميت همت، نيت و تلاش، تصريح کرد: همانگونه که مولاي متقيان(ع) فرمودند، نرخ و قيمت هر کسي به اندازه همت و نيت اوست؛ زيرا يکي از عوامل دخيل در اين حوزه همت است که باعث رشد انسان ها و مجموعه ها و جوامع مي شود، برنده واقعي کساني هستند که به وضع موجود بسنده نکرده و هميشه در فکر رشد و تعالي باشند.
وي بيان کرد: بايد باور داشته باشيم که تمام تلاش ما در جريان تحقق وعده بزرگ ائمه اطهار(ص) در خصوص مبدل شدن قم به قطب بزرگ توليد و نشر علوم به خصوص علوم ديني به سراسر جهان است و اين هدف مقدس باعث خير و برکت براي اينگونه فعاليت هاست.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 6]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن