تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سكوت مؤمن تفكر و سكوت منافق غفلت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819261064




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آغاز اعزام دو هزار نفر راهیان نور از خراسان شمالی


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: در آستانه نوروز؛ آغاز اعزام دو هزار نفر راهیان نور از خراسان شمالی بجنورد - ایرنا - مسوول اعزام اردوی راهیان نور سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی از آغاز اعزام دو هزار نفر در قالب کاروان راهیان نور ویژه نوروز 94 به مناطق سابق عملیاتی کشور در خوزستان خبر داد.


سرهنگ نصرالله یزدان پناه روز پنجشنبه به خبرگزاری جمهوری اسلامی گفت: اعزام راهیان نور نوروزی در روزهای 27 و 28 اسفند، با گسیل کردن کارکنان پایور تیپ و ستاد فرماندهی جواد الائمه (ع) عملیاتی می شود.
وی افزود: اعزام سایر اقشار جامعه نیز 29 اسفند 93 از بجنورد، ششم فروردین 94 از شهرستان های جاجرم و اسفراین و 9 فروردین از شهرستان شیروان برنامه ریزی شده است.
به گفته وی اعزام کاروان های راهیان نور در ایام نوروز شش روزه است و کاروانیان از مناطق سابق عملیاتی اروندرود، شلمچه، دهلاویه، فکه، چذابه و مناطق عملیاتی فتح المبین در استان خوزستان دیدن خواهند کرد.
یزدان پناه افزود: علاوه بر این، اعزام گروههایی به مناطق سابق عملیاتی در دوران دفاع مقدس از سوی شرکت های نفت، گاز، برق، شهرداری و سایر ادارات استان نیز برنامه ریزی شده است.
وی همچنین از نامنویسی 150 خانواده خراسان شمالی برای بازدید از مناطق سابق عملیاتی کشور به وسیله خودرو شخصی در چند روز اخیر خبر داد و گفت: برای این خانواده ها نیز مجوز ارائه خدمات رفاهی در استان خوزستان صادر شده است.
وی افزود: سپاه خراسان شمالی برای صدور مجوز برای خانواده هایی که با خودرو شخصی قصد بازدید از مناطق سابق عملیاتی در خوزستان را در ایام نوروز دارند، محدودیتی ندارد.
به گفته وی از ابتدای امسال 10 هزار نفر از استان خراسان شمالی برای دیدن مناطق سابق عملیاتی دوران دفاع مقدس به غرب و جنوب کشور اعزام شده اند.
استان خراسان شمالی واقع در شمالشرق کشور در دوران دفاع مقدس، دو هزار و 652 شهید، هفت هزار جانباز و 400 آزاده تقدیم انقلاب کرده است.
استان خراسان شمالی طبق سرشماری نفوس و مسکن سال 90، 867 هزار نفر جمعیت دارد. ک/3
6204/6042/5132



28/12/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 116]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن