تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 11 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بنگر در چه (لباسى) و بر چه (چيزى) نماز مى گزارى، اگر از راه صحيح و حلالش نباشد، قبول ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798932305




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پخش طنز «سری اولی‌ها» از اردیبهشت سال جاری


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
پخش طنز «سری اولی‌ها» از اردیبهشت سال جاری
آغاز بهار شیرازی‌ها با مجموعه طنز «سری اولی‌ها» همراه است.


شهربانو موسوی، بازیگر مجموعه "سری اولی‌ها" در گفتگو با خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: در این مجموعه به دلیل اینکه فیلم نامه روایتگر سه دوره از زندگی است دارای چند گریم متفاوت هستم.


بازیگر فیلم سینمایی "خروس جنگی" در خصوص نقش خود در این مجموعه اظهار داشت: در این پروژه ایفاگر نقش "خانم موسوی" هستم که دختری مجرد با سن بالا بوده و پس از سالها زندگی در خارج از کشور وقتی به شیراز برمی گردد اصالت خود را همچنان حفظ کرده است.


موسوی مجموعه "سری اولی‌ها" را پس از سریال "یوسف پیامبر(ص)" دومین اثر تاریخی خود خواند و افزود: در این مجموع نوروزی گریم متفاوتی با کارهای قبلی‌ام دارم و طراح گریم پروژه هم خانم مرضیه زارع هستند. همچنین در این مجموع بازیگران با گویش شیرازی درطول داستان با یکدیگر گفتگو می‌کنند.


حمید رضا همتی بازیگر و مدیر روابط عمومی این مجموعه گفت: این سریال به قلم محمد هادی دهقان نوشته شده که در کنار شهربانو موسوی، مصطفی نامجو و برخی از هنرمندان پیشکسوت و برجسته شیراز هم در آن بازی می‌کنند.


وی که از سال 66 فعالیت هنری خود را با نمایش "وُل" آغاز کرد که یک کار ریتیمک به کارگردانی سید اشرف طباطبایی برای جشنواره تئاتر فجر بوده و 15 شب در کشور پاکستان به روی صحنه رفته، اظهار داشت: در این پروژه تلویزیونی نقش فردی با نام غمثور بازی می‌کنم که عقب‌گردی (فلاش بک) به زمان زندگی روستا دارد و در بخشی دیگر از فیلمنامه نقش ولیعهد کریم خان زند را ایفا می‌کنم.


بازیگر نمایش "بتربرسین" در ادامه افزود: در این سریال نقش برادر خانم موسوی (با بازی شهربانو موسوی) را بر عهده دارم که خانم موسوی صاحب یک آپارتمان 4 طبقه و هر طبقه 4 واحد بوده و در این راستا با مشکلات و ماجراهایی روبرو می‌شود.


همتی بیان کرد: در این مجموعه به افرادی پرداخته می‌شود که از روستا به شهر مهاجرت می‌کنند و تحت تأثیر برخی از فرهنگ‌های غلط شهرنشینی قرار می‌گیرند.


حبیب بختیاری بازیگر پیشکسوت استان فارس که فیلم‌هایی چون "دلشکسته"  علی روئین تن، "تاکسی نارنجی" ابراهیم وحید زاده و "راه آبی ابریشم" محمد بزرگ نیا را در کارنامه‌ی هنری خود دارد، افزود: در این سریال کاراکتر آقای سعادت که شخصیتی خسیس است را بر عهده دارم که از همان قسمت ابتدایی وارد کار می شوم تا پایان قسمت‌ها در کنار کاراکتر‌ها در بازسازی صحنه‌ها همکاری دارم.


بختیاری که در سه سریال عروسکی همچون "جشن عروسکها" ،"اچی مچی" و "سرزمین سبز" حضور داشته، در پاسخ به این سوال که چقدر دوربین کارگردانان در شهرهای مختلف، مخاطب را تحت تأثیر قرار می‌دهد، بیان کرد: هر شهر با فرهنگ، آداب و رسوم، طبیعت، لهجه و گویش خاص خود به تصویر کشیده می‌شود و حتی می توان گفت هر شهر با برخورداری از گویش و نوع پوشش متعلق به خود بیانگر فرهنگی از فرهنگ‌های این کشور است که با به تصویر کشیدن آن می‌توان مردم را از آداب و رسوم و فرهنگ‌های مختلف ایران آشنا کرد.


سجاد عبدی بازیگر دیگر این مجموعه مناسبتی گفت: بازی در این مجموعه پنجمین همکاری من با مصطفی نامجو بعد از تله فیلم‌ها و فیلم‌های کوتاهی چون "گوشه چشم"، "طنز چرخ" ، چشم‌ها همیشه بسته نمی‌ماند" و "کوچ" است.


وی در خصوص نقش خود تصریح  کرد: در مجموعه "سری اولی‌ها" از قسمت 9 وارد قصه می‌شوم و نقش من در این سریال همزمان متعلق به دوره زندیه است که در آن دوران نقش "پادشاه" را ایفا می‌کنم.


محمد هادی دهقان سرپرست نویسندگان این پروژه تلویزیونی گفت:‌ این مجموعه داستان ساکنین یک آپارتمان را به تصویر می کشد که تیمور سرایدار و خانم موسوی مالک آن هستند و به خاطر مشغله کاری ساکنین سال جدید را به مرخصی نمی‌روند و همین موضوع آغازگر داستان این مجموعه است.


وی بیان کرد: یکی از ویژگی‌های این کار بهره گیری از لهجه‌های شیرین و محلی استان فارس و دیگری تصویربرداری از آثار باستانی ایران زمین چون موزه هنر مشکین فام، باغ جهان نما، و سعدیه است.


وی در ادامه افزود: در ساخت این مجموعه سعی شده از عوامل بومی بهره گرفته شود که این خود نیز کمک شایانی در به کارگیری نیروهای جدید، فعال و به نوعی کارآفرینی در عرصه فیلم‌سازی می‌کنند.


دهقان در خصوص اینکه چقدر فیلم هایی که درشهرهای مختلف ساخته می‌شود می‌تواند در جذب مخاطب موثر واقع شود، یادآور شد: امتیازاتی که در شهر شیراز در بحث فیلم سازی دارد این است که لوکیشن‌ها  کمتر لو رفته و اینکه مکان ‌های مختلفی از جمله کویر، کوه، باغ‌های مدرن و سنتی در سطح شهر وجود دارند در تصویر به مخاطب معرفی می‌شود.


این نویسنده خاطر نشان کرد: از هادی رمضان پور، حمید صفر پور، بهرام سلمانی، محمدباقر کشفی، محمد دلاوری، محسن خلیفه و فرزاد توفیقی به خاطر همکاری‌یشان در این پروژه تشکر می‌کنم.


وی در پایان در خصوص عوامل این مجموعه مناسبتی  اظهار داشت: شهربانو موسوی، حبیب بختیاری، شمس آفاق شفیعی، مصطفی نامجو، سید کاظم احمدی، حمیدرضا همتی، امیر هوشنگ عباسیان، احمدرضا مسعودی، محمد بانشی، فیروزه کریمی، سیدکمال علوی، فاطمه علوی، فاطمه غلامی، نغمه راسخ، سجاد  عبدی، آرین خسروانی، سجاد رزم جو، حسین پارسایی، آزیتا زرگری‌پور، آیلین مدنی به عنوان بازیگر و آرمیتا حاتمی، کیوان حاتمی، آیلین علی ویسی و تندیس همتی به عنوان بازیگران خردسال در این پروژه حضور دارند.


همچنین مهدی یوسفی مدیر تصویر برداری، مجتبی مقدم مدیر صدابرداری، قاسم علی عابدی برنامه ریز، فاطمه اباحمزه و فاطمه امینی نویسنده، سیدکاظم احمدی تهیه کننده، احمدرضا مسعود مجری طرح، مرضیه زارع طراح گریم، هومان خسروی طراح صحنه و لباس، مهدی قاسمی مدیر تولید، علی اکبر فخار مشاور  کارگردان، فاطمه حمیدی‌فر و فاطمه غلامی دستیاران صحنه، حدیث عصمت پناه و سینا قاسمی دستیاران لباس، محمد مسرور دستیار صحنه و محمد ناصری راد د ستیار تصویر این پروژه هستند.


امیر هوشنگ عباسیان بازیگر دیگر این مجموعه گفت: در  این پروژه از شخصیت‌های  اصلی و محوری داستان به نام "کرم علی" را ایفا می‌کنم که وی علاقمند به خانم موسوی (با بازی شهر بانو موسوی) بوده و در این راستا با یکدیگر بحث و جدل می کنند.


وی اظهار داشت: شخصیت "کرم علی" در مجموعه "سری اولی‌ها" دارای جذابیت‌ها وظرافت‌های خاص خود در کنار خانم موسوی و شخصیت تیمور است و کاراکتر "کرم  علی" تا حدودی به شخصیت اصلی من نزدیک است.


بازیگر سریال و تله فیلم‌هایی چون "چشم و چراغ" "سایه پدر"، "سکوت"، "معمای شاه"، "رویای سیاه" و "خنده در خنده" در خصوص گریم دوره تاریخی و دوره جدیداین مجموعه بیان کرد: طراحی گریم شخصیت "کرم علی" در زمان حال به دلیل اینکه 20 سال از سن خودم بزرگتر بود سخت‌تر از دوره زندیه است.


اما هنرمندان دیگر گریم‌های سختی در دوره زندیه داشتند.




انتهای پیام/



اخبار مرتبط

فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی شبکه های سیما در آخرین سه شنبه سال
«بچه نشو» نوروز به شبکه دو می‌آید
«سرقت سیاه» بهار 94 کلید می‌خورد
پخش «کلم پلو» با ژانر اجتماعی از شبکه استانی فارس
روایت زندگی جانباز شیمایی در «عشق خاموش»
«محمود عاطفی» رئیس مرکز بسیج صدا و سیما شد
فیلم تلویزیونی «زیر یک سقف» آماده نمایش شد
پخش ‌7 تله‌ فیلم در ایام نوروز از شبكه 2 سیما
فیلم‌های جنگی را نمی‌توان با محدودیت هزینه ساخت
اعلام برنامه‌های شبکه یک از زبان «محمد احسانی»




۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن