تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن مجتبی (ع):خردمند به کسى که از او نصیحت مى خواهد، خیانت نمى کند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819619220




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دستگیری کلاهبردار میلیاردی دریزد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: دستگیری کلاهبردار میلیاردی دریزد یزد - ایرنا - رییس حفاظت و اطلاعات دادگستری یزد گفت: با همکاری دادستان عمومی و انقلاب مهریز، یک کارچاق کن که با ادعای اعتبار و نفوذ نزد مراجع قضایی ، بیش از 10 میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود شناسایی و دستگیر شد.


به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی این اداره کل، غلامعلی دهشیری افزود: شناسایی و دستگیری این فرد با همکاری دادستان عمومی و انقلاب مهریز انجام شد.
وی گفت: این متهم که کارمند بازنشسته یکی از نهادهای برخورد کننده با جرائم است به لحاظ موقعیت و برخورداری از اطلاعات شغل قبلی و با کمک اشخاص بیرون از سازمان که با وی همکاری داشته اند سوژه های دارای پرونده های سنگین مواد مخدر را شناسایی و بعد با ادعای نفوذ و تغییر در روند رسیدگی به پرونده از خانواده های افراد دارای پرونده، مبالغی را اخذ می کرد .
وی ابراز داشت: این متهم در هر مورد و به دفعات به بهانه های واهی مبالغی را بین 200میلیون ریال تا 5 میلیارد ریال به طرق مختلف اخذ کرده است.
این مقام قضایی خاطرنشان کرد : البته این متهم مدعی است در سیر کلاهبرداری خود با یک قاضی اخراجی از دستگاه قضایی و یک وکیل نیز در ارتباط بوده و مبالغی را نیز به آنان داده است.
رییس حفاظت و اطلاعات دادگستری استان یزد با اشاره به روند رسیدگی به پرونده های مرتبط با مواد مخدر و قوانین واضح و مشخص آن ، ابراز داشت: برخی از افراد ساده لوح به گمان اینکه افرادی می توانند تغییری در حکم پروند نمایند و یا اِعمال نفوذ به ناحق داشته باشند ، اسیر دست افراد سودجو و فرصت طلب می گردند و در پاره ای از موارد مبالغ بسیار گزافی را نیز از این طریق سرکیسه می شوند. ک/1
6197/7536 / 1539



27/12/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 129]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن