تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):فضیلت خواندن نماز در اول وقت نسبت به تأ خیر انداختن آن، مثل فضیلت آخرت بر دنیاست....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803900066




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قم درسال 93 مسیر توسعه را با سرعت فزون تری طی کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: استاندار قم: قم درسال 93 مسیر توسعه را با سرعت فزون تری طی کرد قم - ایرنا - استاندار قم با صدور پیامی به مناسبت درپیش بودن نوروز 94 گفت: همگام با پیشرفت های ملی، استان قم نیز در سال 93 مسیر رشد و توسعه و بالندگی را با سرعت فزون تری طی کرد.


در پیام حجت الاسلام والمسلمین محمد صادق صالحی منش که نسخه ای از آن روز چهارشنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت آمده است:سال 93، سالی سرشار از نشاط و امید و موفقیت های بزرگ و کم نظیر برای کشور مان در عرصه های مختلف بود.
پیام حاکیست: در این سال به فضل و یاری خداوند متعال، درایت رهبر معظم انقلاب، ذکاوت مسوولان و دولتمردان و ایستادگی ملت، دستاورد بزرگی را برای ما به ارمغان آورد و دشمنان قسم خورده این نظام را پس از سال ها دمیدن بر شیپور جنگ و تحریم، به حضور در پای میز مذاکرات و تن دادن به منطق گفت و گو و تفاهم و مذاکره عزتمند با این ملت متقاعد کرد،در پرتو این پیروزی بزرگ، فرصت تاریخی ارزنده ای برای ابلاغ جهانی پیام صلح و دوستی مردم ایران و نمایش عزت، اقتدار و افتخار ایران اسلامی در سطح جهان به وجود آمد.
در این پیام اضافه شده است: همگام با پیشرفت های ملی، استان قم نیز در سال 93 مسیر رشد و توسعه و بالندگی را با سرعت فزون تری طی کرد، از ثمر نشستن صدها پروژه در بخش های مختلف فرهنگی، صنعتی، زیربنایی، آب و خاک، کشاورزی، گردشگری تا تلاش هدفمند و منجر به نتیجه برای گشودن قفل مشکلات ده ها پروژه نیمه تمام بزرگ و کوچک بر زمین مانده و راکد استان .
در بخش دیگری ازاین پیام حاکیست: از ساماندهی و بهبود اوضاع نابسامان تولید و کسب و کار ، رونق اشتغال و توسعه سرمایه گذاری های داخلی و خارجی ، حل مشکلات شهرک های صنعتی تا فراهم کردن زیرساخت های مورد نیاز اجرای موفق طرح تحول سلامت و ارتقای کمی و کیفی شاخص های بهداشت و درمان استان و نیز اصلاح شاخص های جذب بودجه برای افزایش سهم بهره مندی استان از اعتبارات ملی وده ها فعالیت دیگر از این دست از جمله اقدامات و پیگیری هایی بود که سال گذشته با تلاش و همت جهادی و همدلی و همراهی دلسوزانه مردم و مسوولان و در سایه توجه ویژه دولت تدبیر و امید شکل اجرایی به خود گرفت.
پیام ادامه یافته است: این تلاش ها زمینه را برای رفع کمبودهای اساسی و شتاب بخشی به روند توسعه و پیشرفت قم در افق چشم انداز 1404 فراهم ساخت و البته در کنار تمام این توفیقات ذکر شده، باید از سفر روزهای پایانی سال 93 کاروان تدبیر و امید به استان قم و میزبانی شایسته و سربلند مردم قدرشناس و ولایی خاستگاه انقلاب اسلامی از این سفر پرخیر و برکت به عنوان حسن ختام موفقیت های استان قم در سال گذشته یاد کرد.
در این پیام آمده است: سفری که حامل خیرات و دستاوردهای مهم و کلیدی برای استان و کشور در زمینه های مختلف از جمله تعمیق ارتباط دولت با علما و مراجع معظم بود و ان شاء الله هر چه زودتر شاهد به بار نشستن مصوبات این سفر و شیرینی کام مردم از برکات آن باشیم.
استاندار قم در این پیام، پیشاپیش فرارسیدن بهار طبیعت معطر به عطر یاس نبوی را به محضرعموم مردم شریف استان قم، مراجع معظم تقلید، علما و اندیشمندان معزز این دیار مقدس، نمایندگان محترم قم در مجلس شورای اسلامی، خانواده های محترم شهداء و جانبازان سربلند و همه مدیران و پرسنل خدوم دستگاه های اجرایی و نهادهای نظامی و انتظامی استان تبریک و تهنیت، عرض و ابراز امیدواری کرده است که سال 94 به لطف خداوند متعال، همت بلند مسوولان و مشارکت مردم ، سالی پربار و با برکت برای رشد و تعالی قم مقدس در عرصه های گوناگون باشد. ک/1
1175 / 6133/



27/12/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن