تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  حضرت مهدی (عج):من وصىّ آخرين‏ ام، به وسيله من بلا از خانواده و شيعيانم دفع مى ‏شود
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803368886




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تدوين سند آمايش، لرستان را در مسير توسعه قرار مي‌دهد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۷ اسفند ۱۳۹۳ (۱۸:۱۹ب.ظ)
معاون برنامه‌ريزي استاندار: تدوين سند آمايش، لرستان را در مسير توسعه قرار مي‌دهد معاون برنامه‌ريزي استاندار گفت: لرستان جزء معدود استان‌هايي است که به تدوين سند آمايش با برش شهرستاني پرداخته است و اين نقشه راهي براي حرکت و پيشرفت روزافزون لرستان در مسير توسعه است.
به گزارش موج از خرم‌آباد، علي هادي چگني عصر امروز در همايش «بازرسي‌ها و حقوقي‌هاي استان لرستان» که در سالن اجتماعات بانک صادرات برگزار شد، اظهار داشت: اگر در زمينه نظارت و بازرسي درصدد آسيب‌شناسي علت وقوع جرم برآييم و سعي در کنترل و کاهش زمينه‌هاي فساد داشته باشيم، قطعاً موفقيت بيشتري در بحث کنترل جرايم خواهيم داشت.
وي وقوع اختلاس را ناشي از ضعف قوانين و مقررات دانست و افزود: نظارت‌ها بايد به‌گونه‌اي اعمال شود که از وقوع جرم پيشگيري کند و در بسياري از موارد، نبود سيستم رايانه‌اي، انجام سنتي امور و دخالت‌هاي انساني ميزان تخلفات را افزايش مي‌دهد.
چگني با استناد به بيانات مقام معظم رهبري پيرامون اقتصاد مقاومتي، عنوان کرد: رويکرد کلي سياست‌هاي اقتصاد مقاومتي درون‌زا و برون‌گرا بودن است، بدين معني که پتانسيل‌ها و ظرفيت‌هاي داخلي در راستاي رفع مشکلات کشور به‌کار گرفته شوند ومازاد توليدات به ساير کشورها صادر شود تا به‌واسطه صادرات غيرنفتي درآمدهاي نفتي کشور نيز تأمين شود.
وي در رابطه با ظرفيت‌ها و توانمندي‌هاي استان لرستان، تصريح کرد: لرستان، 22درصد ذخاير سنگ‌هاي ساختماني کشور که معادل سه درصد سنگ‌هاي تزئيني جهان است را در اختيار دارد، بهره‌مندي از يازده درصد آب‌هاي سطحي کشور، کسب مقام‌هاي نخست در توليد محصولات کشاورزي و ثبت5هزار اثر تاريخي در شمار ميراث فرهنگي دنيا بخشي از توانمندي لرستان است.
معاون برنامه‌ريزي استاندار افزود: وجود بحران بيکاري و پايين بودن سرانه درامدي مردم لرستان بيانگر اين موضوع است که پتانسيل‌ها و ظرفيت‌هاي خداداي استان به فعليت نرسيده‌اند به‌طورمثال فقط يک چهارم آب‌هاي لرستان مورد بهره‌برداري قرار بگيرند زيرا مابقي آن از استان خارج مي‌شود.
وي بيان کرد: لرستان جزء معدود استان‌هايي است که به تدوين سند آمايش با برش شهرستاني پرداخته است و اين نقشه راهي براي حرکت و پيشرفت روزافزون لرستان در مسير توسعه است.
چگني عنوان کرد: براساس قانون سياست‌هاي اصل 44، سرمايه‌گذاري نبايد فقط از جانب دولت انجام شود لازم است که بخش خصوصي نيز در اين زمينه ورود پيدا کند چون دولت منابع محدودي در اختيار دارد و فقط مي‌تواند زيرساخت‌ها را تأمين کند از طرفي تجربه ثابت کرده است اقتصادهاي متکي به بخش خصوصي همواره موفق‌تر عمل کرده‌اند.
معاون برنامه‌ريزي استاندار خاطرنشان کرد: سرمايه‌گذاران تمايل دارند درمحلي سرمايه‎گذاري کنند که زيرساخت‌هاي لازم در آن‌جا فراهم باشد بنابراين توسعه و ترميم زيرساخت‌ها اولين اولويت مديريت ارشد استان بوده است که از بدو ورود ايشان، شاهد تحول چشمگيري در حوزحمل و نقل جاده‌اي،هوايي و ريلي به عنوان مهم‌ترين زيرساخت هر استاني بوده‌ايم.
وي بيان کرد: در حال حاضر پروژه‌هايي مانند توسعه فرودگاه، احداث راه‌آهن دورودـ خرم‌آباد و دورودـ اليگودرزـ اصفهان توسط قرارگاه خاتم‌الانبيا در حال انجام است.
چگني افزود: احياي مجتمع تجاري ـ تفريحي کيو توسط سازمان اقتصادي کوثر، مجتمع کشت و صنعت توسط سرمايه‌گذار خارجي، احداث کارخانه لاستيک‌سازي در خرم‌آباد توسط سازمان گسترش و تأسيس گاوداري 5هزار رأسي در نورآباد توسط بنياد مستضعفان، بيانگر اين وضوع است که زيرساخت‌هاي لازم براي جذب سرمايه‌گذار بخش خصوصي در لرستان فراهم است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 68]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن