تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):نزدیکترین حالات بنده به پروردگارت حالت سجده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803906958




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تلاش اصحاب رسانه براي آشتي دادن سيستم بانکي و مردم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۷ اسفند ۱۳۹۳ (۱۰:۹ق.ظ)
مديرعامل بانک سپه خواستار شد: تلاش اصحاب رسانه براي آشتي دادن سيستم بانکي و مردم موج - مديرعامل بانک سپه از کليه اصحاب رسانه خواست در جهت آشتي بزرگ و جدي بين سيستم بانکي و مردم تلاش کرده و ذهنيت غير واقعي جامعه را اصلاح کنند.
به گزارش خبرگزاري موج، سيدکامل تقوي نژاد که در جمع خبرنگاران گفت: لازم است تا سال 94 سال همبستگي بيشتر و آشتي مردم با نظام بانکي باشد.
رئيس هيأت مديره بانک سپه تاکيد کرد: به دليل بانک محور بودن اقتصاد و تأمين مالي حدود 90 درصد از فعاليت هاي اقتصادي کشور توسط سيستم بانکي، بايد واقعيت هاي موجود در نظام بانکي منعکس شده و از بزرگ نمايي برخي تخلفات و رويکردهاي منفي بعضاً غير مرتبط به بانک ها خودداري شود تا سيستم بانکي در سايه اعتماد مردم بتواند در توسعه اقتصادي کشور نقش خود را به نحوه مطلوب ايفا کند.
تقوي نژاد اظهار داشت: از آنجايي که کشور در آستانه تحولات بزرگي قرار دارد بخش هاي مختلف بايد همگام و همراه با اين تحولات اقدام کنند.
رئيس هيأت مديره بانک سپه گفت: در سال 93 تلاش بر اين بود که با انتخاب مفهوم و شعار بزرگ و محوري مديريت جهادي کارها را در عرصه اقتصادي و بانکي رقم بزنيم بر همين اساس آمادگي در زير ساخت هاي اساسي انجام شد که اين امر منجر به بهبود عملکرد در بانک سپه در جهت تحقق اقتصاد مقاومتي شد.
وي از اصحاب رسانه خواست کنکاش بيشتر در خصوص عملکرد بانک ها داشته و آن چيزي که حق سيستم بانکي است به مردم منعکس کنند.
تقوي نژاد خاطر نشان کرد: سيستم بانکي هم بايد آگاه باشد که رسانه ها مانند يک سيستم مراقبتي با نگاه نقادانه کليه امور را رصد مي کند و با اطلاع رساني درست و به موقع جامعه را در جريان عملکرد بانکها قرار مي دهند.
مديرعامل بانک سپه ضمن اعلام آمادگي نظام بانکي جهت تعامل سازنده با رسانه ها از آنها خواست مردم را نسبت به آينده و تحقق اهداف و وعده هاي دولت تدبير و اميد، اميدوار کنند.
تقوي نژاد جهت گيري عمده بانک سپه را در مسير تأمين نيازهاي عمومي جامعه دانست و افزود: اين بانک متعلق به همه جامعه بوده و ما سال آينده متناسب با منابع خود در جهت برآورده کردن نيازهاي اقشار مختلف جامعه گام برخواهيم داشت.
تقوي نژاد ضمن تقدير از زحمات اصحاب رسانه در اطلاع رساني، آگاهي بخشي جامعه و شفاف سازي امور عرصه هاي اقتصادي در يکسال گذشته و همکاري ارزشمند آنها با بانک سپه گفت: بانک سپه در سال 93 با محوريت مديريت جهادي اقداماتي مطلوب در عرصه هاي اقتصادي و بانکي کشور انجام داده و با تقويت زيرساختهاي لازم در زمينه هاي مختلف از جمله نيروي انساني، فني و مالي خود را براي کمک هر چه بهتر به تحقق اهداف اقتصاد مقاومتي و شرايط اقتصاد مطلوب براي دولت تدبير و اميد آماده کرده است.
وي افزود: با آماده سازي زيرساخت ها و برنامه ريزهاي صورت گرفته سال 94، سال جهش بزرگ بانک سپه در عرصه هاي اقتصادي کشور است.
مديرعامل بانک سپه اظهار داشت: اين بانک براي نقش آفريني پررنگ در توليد کشور، ميزان تسهيلات اعطايي خود به بخشهاي مختلف کشاورزي، صنعتي، معدني طي سالجاري را در مقايسه با سال گذشته 100 هزار ميليارد ريال افزايش داد.
رئيس هيأت مديره بانک سپه خاطر نشان کرد: ده طرح بزرگ در زمينه هاي نفت، گاز، پتروشيمي، نيروگاه و ساير صنايع توسط بانک سپه تأمين اعتبار شده که اميدواريم که با راه اندازي آنها از سال آينده شاهد رشد توليد و توسعه اقتصاد کشور باشيم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن