تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات عقل تحمّل نادانان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820018139




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزیده جشنواره رسانه ، نظم و امنیت عمومی در کیش شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: ایرنا برگزیده جشنواره رسانه ، نظم و امنیت عمومی در کیش شد کیش - ایرنا - " مریم زباندان "خبرنگار ایرنا به عنوان برگزیده نخستین جشنواره رسانه ، نظم و امنیت عمومی در جزیره کیش معرفی شد .


به گزارش خبرنگار ایرنا ، نخستین جشنواره رسانه ، نظم و امنیت عمومی که با هدف تقویت بسترها و زمینه های رسانه ای نظم و امنیت عمومی ، بسط و گسترش تعامل هدفمند ناجا و رسانه ها و تقویت سهم رسانه ها در پیشگیری اجتماعی در کیش برگزار شده بود با معرفی نفرات برتر و با حضور سرهنگ حسین دهکی فرمانده انتظامی ویژه کیش ، حجت الاسلام کریم رجبی رییس عقیدتی سیاسی این فرماندهی ، سرگرد یونس شعبانیان معاون اجتماعی و سید مرتضی اولاد علی مسوول اطلاع رسانی و جمعی از معاونان این فرماندهی سه شنبه به کار خود پایان داد.
این جشنواره به همت معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی کیش دربخش های گزارش ، مصاحبه ، یادداشت ، عکس و خبر برگزار شد که در نهایت آثار پنج نفر از اصحاب رسانه به عنوان برگزیده معرفی شد .
دربخش گزارش خبری پیمان محمدی از صدا و سیمای مرکز کیش ،بخش یاد داشت مریم زباندان از ایرنا ،بخش مصاحبه زیبا حسین زاده از روزنامه همشهری ،در حوزه عکس حسین تهوری عکاس سازمان منطقه آزاد کیش و دربخش خبر فریدون پری نژاد از خبرگزاری مهر به عنوان برگزیده معرفی شدند.

* با انتقادات هدف دار و جهت دار مخالفم
فرمانده انتظامی ویژه کیش در این مراسم ،اصحاب رسانه را تریبون و پل ارتباطی میان مردم و مسوولان دانست و گفت : رسانه ها با قلم خود می توانند در راستای تقویت نظم و امنیت اجتماعی بسیار اثر گذار باشند .
سرهنگ حسین دهکی ،رسانه ها را به نوعی پاسداران انقلاب و ارزش های نظام دانست و افزود : آنها مشکلات و مسائل جامعه را به خوبی رصد می کنند و با هزینه کم و با تلنگری به مسوولان و با هم افزایی راه حل های مناسبی ارائه می دهند .
وی انتقاد سازنده را چون شوک ، انرژی مثبت و امید برای ادامه فعالیت دانست و گفت : با انتقادات هدف دار ، جهت دار و زننده که در راستای تخریب روحیه ها و عملکردها بیان می شود مخالفم.
سرهنگ دهکی با تاکید بر اینکه رسانه ها باید در انعکاس آسیب ها نگاهی نو ، مبتکرانه و خلاقانه داشته باشند افزود : داشتن برخورد و نگاه منصفانه سبب می شود مسوولان گام های موثری در راستای حل مشکلات بردارند.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی کیش نیزدر این مراسم گفت : این جشنواره در سال گذشته به صورت مرکزی اجرا شد و از آنجا که ناجا به تاثیر رسانه ها در امر اطلاع رسانی و آگاهی بخشی ایمان دارد موضوع برگزاری جشنواره در استان ها در دستور کار قرار گرفت و کیش نیز با توجه به ظرفیت خوب در امر اطلاع رسانی بر آن شد که این رویداد فرهنگی را در جزیره برگزار کند.
سرگرد یونس شعبانیان با اعلام اینکه فراخوان جشنواره در دی ماه منتشر شد افزود : از تمامی روزنامه نگاران ، مدیران مسوول ، نویسندگان ، خبرنگاران مطبوعات ، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری دعوت شد تا بر اساس محورهای اعلام شده آثار خود را به این فرماندهی ارسال کنند.
وی اظهار داشت : 156 اثر در بخش های پنج گانه به جشنواره ارسال شد که در نهایت پنج اثر به عنوان برگزیده معرفی شدند .
در این مراسم که در ستاد فرماندهی انتظامی کیش برگزار شد از برگزیدگان جشنواره با اهدا لوح تقدیرو تندیس تقدیر شد.
1630**1641/ 6048



26/12/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن