تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع): بهشتى‏ها چهار نشانه دارند: روى گشاده، زبان نرم، دل مهربان و دستِ دهنده.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819548642




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرماندار جویبار:برخی برخوردهای ناشایست خدمات نظام رازیر سووال می برد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: فرماندار جویبار:برخی برخوردهای ناشایست خدمات نظام رازیر سووال می برد ساری-ایرنا-فرماندار جویبار با انتقاد از آنچه که برخورد ناشایست برخی مدیران و کارکنان دستگاه اجرایی شهرستان نامید ، گفت : این برخوردها دیدگاه مردم را نسبت به نظام و خدماتی که ارائه می کند ، زیر سووال می برد .


رضا گنجی روز سه شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان از مدیریت و فعالیت در دستگاه اجرایی به عنوان فرصتی برای خدمتگزاری به مردم نام برد و افزود : متاسفانه برخی افراد بدون توجه به این وظیفه از جایگاه مدیریتی نه تنها برای رفع مشکلات مردم تلاش نمی کنند بلکه مشکل ساز هستند.
وی عملکرد بیشتر دستگاه های اجرایی جویبار را راضی کننده توصیف کرد و ادامه داد : عملکرد نامناسب مسوولان و پرسنل برخی دستگاه های اجرایی قابل چشم پوشی نیست و با آنها برخورد لازم صورت خواهد گرفت .
فرماندار جویبار گفت : علی رغم تمامی رابطه تعاملی و رفاقتی با مدیران دستگاه های اجرایی ، از برخورد نامناسب هیچ مدیر و پرسنلی با ارباب رجوع چشم پوشی نمی شود.
وی با اشاره به مضیقه های مالی دولت و تخصیص کم اعتبارات ، افزود : هرچند با این اعتبارات اندک پاسخگویی به تمامی خواسته ها و مطالبات بحق مردم امکانپذیر نیست ولی برخورد شایسته با آنان می تواند تا حدودی از فشار روحی بکاهد .
رییس اداره صنعت ، معدن و تجارت جویبار هم در این جلسه گفت : بیش از 50 میلیون دلار کالا توسط پنج واحد تولیدی فعال این شهرستان به دیگر کشورها صادر شد.
محمود فیرزوجاهی به فعالیت 122 واحد خبازی در جویبار اشاره کرد و افزود : 90 درصد این نانوایی ها به ترازوی دیجیتالی مجهز شدند .
وی ادامه داد : چهار فروشگاه بزرگ جویبار محل عرضه کالاهای موردنیاز ایام نوروز با قیمت مناسب را برعهده دارند.
رییس اداره راه و شهرسازی جویبار نیز انجام دو نیم کیلومتر روکش آسفالت محور جویبار به قائمشهر و شانه سازی شش کیلومتری حریم این جاده ، ایمن سازی و نصب تابلوهای هشدار دهنده با صرف سه میلیارد ریال اعتبار و خط کشی محورهای اصلی و فرعی جویبار با صرف یک میلیارد ریال اعتبار را از جمله اقدامات انجام شده در سال جاری اعلام کرد .
محسن قادری از پاکسازی حریم راه های حوزه جویبار به عنوان یکی از وظایف اداره کل راه وشهرسازی برای استقبال از مسافران نوروزی به این شهرستان خبر داد و گفت : با همکاری بخشداران و دهیاران جویبار این کار انجام شده است .
شهرستان جویبار دارای دو بخش مرکزی و جویبار است که هرکدام به ترتیب 41 روستا با 22 هزار نفر و 34 روستا با 20 هزار نفر جمعیت دارند.ک/2
2096/1654



26/12/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن