تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):وصول به خداوند عزوجل سفری است که جز با عبادت در شب حاصل نگردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814690285




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

«درحاشيه» پخش خواهد شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۶ اسفند ۱۳۹۳ (۱۴:۱۳ب.ظ)
در نامه معاون سيما به وزير بهداشت مطرح شد «درحاشيه» پخش خواهد شد موج - معاون سينما طي نامه اي به وزير بهداشت،ضمن ارائه توضيحاتي درباره مجموعه طنز «در حاشيه»، اين مجموعه را نه تنها نشانه تحقير و ناديده گرفتن ارزش هاي صنفي پزشکان محترم ندانست، بلکه آن را در راستاي ايجاد نشاط و ارامش در جامعه عنوان کرد.
به گزارش خبرگزاري موج، به دنبال درخواست وزير بهداشت براي جلوگيري از پخش سريال طنز «در حاشيه»، دکتر علي‌اصغر پورمحمدي، طي نامه‌اي به دکتر هاشمي، نکاتي را براي رفع سوءتفاهم‌هاي ايجادشده بيان کرد.
متن اين نامه به شرح زير است:
برادر گرامي جناب آقاي دکتر هاشمي
وزير محترم بهداشت، درمان و آموزش پزشکي
با سلام و آرزوي موفقيت
با احترام، در پاسخ به نامه شماره 1739.100 مورخ 24 اسفند 93 جنابعالي به رياست محترم سازمان صداوسيما، موارد زير به استحضار مي‌رسد:
1. توجه جنابعالي به مسايل صنفي و امور پزشکان محترم و ارتباط آن با رسانه ملي، بيانگر نگرش صحيح و قابل‌تقدير شماست که اينجانب به سهم خود از توجه و عنايت شما به رسانه ملي و اثرگذاري برنامه‌هاي آن در جامعه قدرداني مي‌کنم.
رسانه ملي بر اساس اهداف و سياست‌هاي مصوب، موظف است در تحکيم مباني نظام جمهوري اسلامي، حفظ وحدت و صيانت از اخلاق و منش اسلامي اهتمام داشته باشد، بر اين اساس، رعايت شأن و کرامت آحاد جامعه به‌ويژه اصناف و اقشاري که در جايگاه علمي و سلامت قرار دارند، جزو اولويت‌هاي مهم رسانه ملي است و از هـرگونه برنامه‌سازي که به نحوي موجب تحقير، کاهش ارزش و شأن اقوام و اقشار و صنوف مختلف باشد، پرهيز و در اين مسير، نظارت مستمر و جدي دارد.
2. يکي از نيازهاي جامعه، نشاط و بهجت دروني است، رسانه ملي بر اساس وظيفه خود ملزم است که زمينه‌هاي نشاط و آرامش را با استفاده از زبان طنز، با رعايت و حفظ ارزش‌ها فراهم سازد، در استفاده از قالب طنز، مسايل مختلف اجتماعي به صورتي بازگويي مي‌شود که «موضوع» موردتوجه قرار گيرد.
بزرگ‌نمايي مسايل جزئي و استفاده از اشارات شيرين، جزو ذات طنز و فکاهي است و اگر به‌درستي انجام شود؛ نشانه تحقير و ناديده گرفتن ارزش‌هاي صنفي و خدماتي اقشار مختلف نيست. موضوعات، بهانه‌اي براي انتقال پيام‌هاي صحيح در بستر ايجاد ابتهاج خاطـر و مطايبه اسـت.
3. «سلامت» از مقوله‌هاي جدي جامعه است و هرگز نبايد در روند اعتلاي آن اختلالي پيش بيايد. خوشبختانه يکي از توفيقات دولت محترم در زمينه سلامت با مديريت جنابعالي است، رسانه ملي موظف است براي تحقق سياست‌هاي کلان کشور در جهت ارتقاي سطح سلامت با آن وزارتخانه و نهادهاي ديگر، همراه باشد، بديهي است همه برنامه‌هاي آن مؤيد چنين اهتمامي است.
4. در مجموعه «در حاشيه»، مسايل جدي صنفي پزشکان، پيراپزشکان و پرستاران محترم موردتوجه بوده و از هرگونه تحقير و طعن بر اساس وظايف ذاتي رسانه پرهيز شده است.
5. ان‌شاءالله همان‌طور که در ايام نوروز مشاهده خواهيد کرد، اين سريال کوشش خواهد کرد همراه با جامعه پزشکي، لحظات پرنشاطي را براي مردم عزيز کشورمان فراهم سازد و مصداق اين موضوع باشد که بدون آنکه به هم بخنديم، باهم بخنديم.
در پايان در آستانه حلول سال نو که با نام رسول اعظم (ص) آغاز مي‌شود و ياد فاطمي دارد، سرافرازي، سلامت و موفقيت روزافزون را براي جنابعالي و جامعه پزشکي کشور از خداوند بزرگ خواستارم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 234]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن