تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):درباره ما غلو نکنید، ما را بندگان پرورش یافته (حق تعالی) بدانید آنگاه در فضلیت ما ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819879761




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خبرگزاری بسیج نقش مهمی در انعکاس خدمات نظام دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه یزد: خبرگزاری بسیج نقش مهمی در انعکاس خدمات نظام دارد یزد - ایرنا - مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه الغدیر استان یزد گفت: خبرگزاری بسیج نقش اساسی در انعکاس خدمات و دستاوردهای مختلف نظام به مردم دارد .


به گزارش ایرنا حجت الاسلام علی گندمی روز سه شنبه در مراسم اختتامیه دوره آموزشی خبرنگاران خبرگزاری بسیج یزد افزود: فعالیت های فرهنگی و رسانه ای از جایگاه خطیری برخوردار است .
وی اضافه کرد: دشمنان انقلاب اسلامی با استفاده از ابزار نوین رسانه ها افکار و برنامه های خود را در بین ملت ها و در سطح کشورهای مختلف ترویج و تبلیغ می کنند .
این مسوول اظهار داشت: برای مقابله با جنگ رسانه های دشمنان باید خبرگزاری بسیج بیش از گذشته بر فعالیت های مقدس خود در این بخش مهم بیفزاید .
گندمی گفت: برگزاری دوره های مختلف آموزشی و توجیهی برای خبرنگاران این خبرگزاری خیلی مهم است و قطعا در ارتقای فعالیت های آنها موثر است .
وی اظهار داشت: خبرنگاران رسانه های گروهی باید با قدرت و درایت وارد عرصه شوند و بصورت دقیق و مناسب در انعکاس اخبار و فعالیت های حوزه گسترده بسیج اقدام کنند.
مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه الغدیر استان یزد ادامه داد: ظرفیت ها بسیار خوبی در این نهاد مقدس و تشکل مردمی وجود دارد که باید از تمامی آنها بنحو شایسته استفاده کرد .
همچنین مسوول روابط عمومی سپاه الغدیز یزد گفت: خبرگزاری بسیج در این استان از سال 92 فعالیت خود را با سه خبرنگار آغاز کرده و هم اکنون به 50 نفر رسیده است .
عزیزالله موذن افزود: در تمامی شهرستان ها و مناطق استان یزد خبرگزاری بسیج با حضور خبرنگاران پرتلاش که بصورت افتخاری فعالیت می کنند در انعکاس اخبار این نهاد اقدام می کنند .
در دوره آموزشی خبرنگاران بسیجی عضو خبرگزاری بسیج استان یزد 50 نفر با آخرین مسائل خبرنویسی و عناصر و ارزش های خبری آشنا شدند .
استان یزد با یک میلیون و 50 هزار نفر جمعیت در مرکز جغرافیایی ایران قرار دارد .ک3
7536/ 6197






26/12/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن