تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):توكّل كردن (به خدا) بعد از به كار بردن عقل، خود موعظه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819555563




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اختصاص یک چهارم اعتبار شهرستان ایلام به حوزه فرهنگ، هنر و آموزش


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: اختصاص یک چهارم اعتبار شهرستان ایلام به حوزه فرهنگ، هنر و آموزش ایلام - ایرنا - فرماندار ایلام گفت: از مجموع اعتبار امسال شهرستان ایلام یک چهارم به حوزه فرهنگ، هنر و آموزش اختصاص و هزینه شده است.


به گزارش ایرنا، ناصر خوشخبر عصر دوشنبه در همایش تجلیل از هنرمندان برگزیده سال و مسوولان انجمن های فرهنگی، هنری استان با عنوان بهارانه افزود: مجموع اعتبار شهرستان ایلام در سال 93 هزار میلیارد ریال بوده که بصورت کامل تخصیص و 250 میلیارد ریال آن در حوزه عمرانی و امور زیربنایی فرهنگ، هنری و آموزش هزینه شده است.
وی با بیان اینکه نگاه دولت تدبیر و امید به حوزه فرهنگ و هنر خاص و ویژه است ادامه داد: فعالیت ها و برنامه های فرهنگی در این استان باید گسترده تر شده تا شاهد تحول گسترده در حوزه فرهنگ و هنر استان باشیم.
فرماندار ایلام همچنین قول مساعد برای حمایت و تجهیز مراکز فرهنگی شهرستان ایلام را در سال آینده داد و ادامه داد: باید با فراهم کردن بسترهای لازم زمینه حضور هنرمندان در حوزه های مختلف بیش از پیش فراهم شود.
وی اظهار کرد: چنانچه فعالیت های فرهنگی با زندگی مردم عجین شود بدون شک تاثیر بسزایی داشته و موجب رشد و تقویت عرصه فرهنگ و هنر استان خواهد شد.
وی همچنین بر حمایت از تشکل های غیر دولتی تاکید کرد و گفت: عملکرد و فعالیت این تشکل ها به رغم عدم حمایت مالی مطلوب قابل قبول بوده و باید با بسیج امکانات بستر حضور هرچه بیشتر آنها برای اجرای برنامه های فرهنگی و هنری فراهم شود.
خوشخبر از هنرمندان و اصحاب مطبوعات خواست برای اعتلای حوزه فرهنگ و هنر استان بیش از پیش اهتمام داشته باشند.
در این آیین از 64 نفر از هنرمندان استان در حوزه های خوشنویسی، موسیقی، هنرهای تجسمی و عکاسی که در طول سال موفقیتهایی در سطوح منطقه ای، ملی و بین المللی داشته اند تقدیر شد.
7171/6034



25/12/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 118]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن