تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، بزرگ‏ترين ـ فرمود ـ يا با عظمت‏ترين نام خداوند است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802492607




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون آموزشی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خبر داد رشد 20 درصدی اعتبارات دانشگاه‌ها در بودجه 94 /اختصاص 9 هزار میلیارد تومان به بخش پژوهش


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: معاون آموزشی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خبر داد
رشد 20 درصدی اعتبارات دانشگاه‌ها در بودجه 94 /اختصاص 9 هزار میلیارد تومان به بخش پژوهش
معاون دفتر آموزش عالی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور از رشد 20 درصدی اعتبارات دانشگاه‌ها در بودجه سال آینده خبر داد و گفت: 9 هزار میلیارد تومان به بخش پژوهش و تحقیقات در حوزه آموزش عالی اختصاص می‌یابد.

خبرگزاری فارس: رشد 20 درصدی اعتبارات دانشگاه‌ها در بودجه 94 /اختصاص 9 هزار میلیارد تومان به بخش پژوهش



علی الهیار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سبزوار در حاشیه مراسم کاشت یک‌هزار و 360 اصله نهال در دانشگاه حکیم سبزواری با بیان اینکه دانشگاه‌ها طرح‌های خود را در هیئت امنا مصوب و به وزارت ارائه می‌کنند اظهار داشت: براساس بند 20 قانون برنامه پنجم اعتباراتی که دولت به دانشگاه‌ها می‌دهد به صورت کمک در اختیار دانشگاه‌ها قرار می‌گیرد.
معاون آموزشی و فرهنگی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور با بیان اینکه رویکرد دولت توسعه آموزش عالی با توجه به اولویت‌بندی‌هاست، تصریح کرد: دولت در این زمینه دیدگاه مثبتی دارد و در همین راستا نیز در حال تدوین نقشه جامع علمی کشور و ابلاغ آن در سال آینده است.
وی بابیان اینکه یکی از اولویت‌های دولت توجه به رشد اعتبارات دانشگاه‌هاست، یادآور شد: در همین راستا در قانون بودجه سال آینده اعتبارات دانشگاه‌ها در بخش اعتبارات هزینه‌ای 20 درصد و در بخش اعتبارات اختصاصی تا سقف 40 درصد رشد به نسبت سال 93 داشته‌اند.
وی با بیان اینکه سیاست دولت در زمینه هزینه کرد اعتبارات در سال آینده پیگیری سیاست انقباضی است گفت: براساس این سیاست اعتبارات در کشور باید با برنامه‌ریزی، ساماندهی و صرفه جویی و در راستای سیاست های اقتصاد مقاومتی هزینه شود.
الهیاری با بیان اینکه صرفه‌جویی در سیاست انقباضی به معنای جلوگیری و محدود کردن اعتبارات نیست عنوان کرد: براساس این سیاست اعتبارات با اولویت بندی و ظرفیت های موجود هزینه می شود.
وی با بیان اینکه ما در قانون بودجه سال آینده اعتبارات هزینه‌ای کشور دارای رشد 6 درصدی است، ادامه داد: ما در بخش هزینه‌های دانشگاه‌ها 20 درصد و در بخش پژوهش‌های آموزش عالی 38 درصد رشد داشته‌ایم.
معاون آموزشی و فرهنگی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور افزود: در قانون بودجه سال 94 در بخش پژوهش‌های آموزش عالی اعتباری بالغ بر 9 هزار میلیارد تومان و در بخش دانشگاه‌ها 4 هزار 700 میلیارد تومان رشد داشته‌ایم.
الهیاری با اشاره به وضعیت دانشگاه حکیم سبزواری نیز گفت: این دانشگاه از دانشگاه‌های درحال توسعه کشور است که از ظرفیت خوبی در حوزه پژوهش، عمران و فرهنگ برخوردار است.
معاون آموزشی و فرهنگی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور با بیان اینکه دانشگاه حکیم سبزواری با رشد 50 درصدی در بخش اعتبارات روبه‌رو بوده یادآور شد: براساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته اعتبار این دانشگاه در سال آینده بالغ بر 22 میلیارد تومان است.
وی با بیان اینکه دانشگاه حکیم سبزواری در توسعه و تربیت نیروی انسانی متخصص در کشور نیز موثر بوده است خاطرنشان کرد: این دانشگاه معیارهای لازم را برای توسعه و افزایش اعتبارات در زمینه‌های مختلف دارد.
الهیاری با تقدیر از اجرای طرح یادگار سبز در کاشت یک هزار و 360 نهال در این دانشگاه ادامه داد: یکی از نکاتی که در اجرای این طرح باید مورد توجه باشد فرهنگ‌سازی و حفظ محیط زیست است که می‌تواند در آینده ثمرات خوبی را به همراه داشته باشد. انتهای پیام/3138/صا30

93/12/16 - 14:24





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن