تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):يك درهم صدقه دادن از يك روز روزه مستحبى برتر و والاتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819118794




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیرعامل مترو: 12 هزار میلیارد تومان بدهید تا 2 سال دیگر پرونده مترو بسته شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین: مدیرعامل مترو: 12 هزار میلیارد تومان بدهید تا 2 سال دیگر پرونده مترو بسته شود جامعه > شهری - ایسنا نوشت:



مدیرعامل شرکت متروی تهران اعلام کرد که در صورت تزریق 12 هزار میلیارد تومان اعتبار، پرونده ساخت متروی تهران دو سال دیگر بسته می‌شود. به گزارش خبرنگار «شهری» ایسنا، هابیل درویش صبح امروز در مراسم ورود دستگاه TBM به میدان صنعت با بیان اینکه 200 کیلومتر مترو در حال ساخت است گفت: این مسئله در دنیا بی‌نظیر است چرا که معمولا در همه کشورهای دنیا سالانه زیر 100 کیلومتر مترو ساخته می‌شود اما در حال حاضر در کشور ما 200 کیلومتر مترو همزمان در حال احداث است. وی با بیان اینکه بر اساس تدابیر اتخاذ شده از سوی شهردار تهران قرار است که تا پایان سال 95 پرونده ساخت مترو در تهران بسته شود، گفت: برای تحقق این مسئله نیازمند 12 هزار میلیارد تومان اعتبار هستیم که باید به صورت میانگین ماهانه 600 میلیارد تومان پول به ساخت مترو تهران تزریق شود. مدیرعامل شرکت مترو با اشاره به سهم 50 درصدی دولت در ساخت مترو گفت: انتظار ما از دولت این است که در امر تخصیص فاینانس اقدامات مقتضی را انجام دهد چرا که شورای شهر و شهرداری تهران در بودجه سال آینده اعتبارات خوبی را برای ساخت مترو پیش‌بینی کرده‌اند. وی با بیان اینکه اگر خط 6 و 7 متروی تهران به بهره‌برداری برسد، روزانه هفت میلیارد تومان صرفه‌جویی در سوخت می‌شود گفت: 90 درصد بخش شمالی خط 3 مترو و همچنین ایستگاه فرودگاه مهرآباد انجام شده است و با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته تنها 10 درصد از برنامه افتتاح بخش شمالی خط 3 متروی فرودگاه امام عقب هستیم و امیدواریم تا پایان خردادماه بتوانیم این مهم را نیز جامه عمل بپوشانیم. وی با بیان اینکه 30 هزار کارگر گمنام در زیر زمین به امر حفر مترو مشغول هستند گفت: امروز شاهد رسیدن دستگاه TBM به میدان صنعت هستیم و امیدواریم خط 7 مترو که دارای طول 27 کیلومتر است که شرق تهران را به شمال غرب متصل می‌کند، با تزریق بودجه به زودی افتتاح شود. وی با بیان اینکه خط 7 دارای 25 ایستگاه است گفت: امیدواریم بر اساس زمان‌بندی‌های انجام شده، بتوانیم از پادگان بسیج تا میدان صنعت را تا پایان سال 94 به بهره‌برداری برسانیم و بر همین اساس نیازمند 6000 میلیارد تومان اعتبار هستیم.  
23231  

کلید واژه ها: مترو - بودجه -




دوشنبه 25 اسفند 1393 - 12:24:40





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن