تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):پرخورى و سستى اراده و مستى سيرى و غفلت حاصل از قدرت، از عوامل بازدارنده و كند كننده ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820416686




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیر پروژه فرهنگی تحقیقاتی خوی پژوهی: پروژه فرهنگی 30 جلدی خوی پژوهی منتشر می‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مدیر پروژه فرهنگی تحقیقاتی خوی پژوهی:
پروژه فرهنگی 30 جلدی خوی پژوهی منتشر می‌شود
مدیر پروژه فرهنگی تحقیقاتی خوی پژوهی گفت: داشته‌های فرهنگی و تاریخی شهرستان خوی در 30 جلد کتاب منتشر می‌شود.

خبرگزاری فارس: پروژه فرهنگی 30 جلدی خوی پژوهی منتشر می‌شود



به گزارش خبرگزاری فارس از خوی، دکتر حمید سفیدگر شهانقی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به زوایای اجرای طرح مطالعات خوی پژوهی اظهار داشت: به منظور تحقیق و پژوهش علمی و مستدل در خصوص آثار باستانی، تاریخی، گردشگری و شخصیت‌های مطرح شهرستان خوی طرح 30 جلدی کتاب‌های خوی پژوهی اجرا می‌شود.
وی افزود: در این طرح بنا داریم از ظرفیت‌های علمی و فرهنگی اساتید دانشگاه‌ها، پژوهشگران و اهل قلم شهرستان خوی که تاکنون آثاری از آن‌ها منتشر شده یا دستی بر تحقیق و اندیشه ورزی دارند، استفاده کنیم.
مشاور فرهنگی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی گفت: دانشگاهیان، نویسندگان، فرهیختگان و همچنین بسیاری از نهادهای دولتی و سازمان‌های مردم نهاد، از این طرح استقبال خوبی کرده‌اند.
طراح و مجری این پروژه اظهار داشت: این طرح، مرحله اول مطالعات خوی پژوهی است. در مرحله دوم شرح احوال و آثار پنج نفر از قرآن پژوهان خوی از قرن شش تا قرن دوازده در پنج جلد منتشر می‌‍شود و در مراحل بعدی شرح و توصیف نسخ خطی حوزۀ علمیه نمازی خوی در 10 جلد و همچنین شرح احوال و آثار مشاهیر و مفاخر خوی از قدیم‌الایام تا حال حاضر در بیست جلد تهیه و منتشر می‌شود.
سفیدگر ادامه داد: تلاش داریم تمام دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی و علمی، اهالی رسانه و خبرنگاران، اهل قلم و سازمان‌های مردم نهاد در این امر مشارکت داده شوند تا بتوانیم کاری مشترک در حد تاریخ و فرهنگ پرافتخار شهرستان خوی ارائه کنیم.
مدیر مؤسسه فرهنگی و اطلاع رسانی آموزگار مهر تصریح کرد: چنین طرحی فقط در تهران توسط مؤسسه مطالعات اجتماعی شهرداری تهران در حال انجام است که تاکنون فقط بیست جلد منتشر شده است و خوی اولین شهرستانی است که به این امر مهم و ضروری فرهنگی مبادرت می‌کند.
انتهای پیام/61008/و20

93/12/24 - 14:56





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن