تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):براستى كه حق را دولتى است و باطل را دولتى، و هر يك از اين دو، در دولت ديگرى ذليل ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798526195




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئيس جديد مركز بسيج سازمان صدا و سيما منصوب شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۴ اسفند ۱۳۹۳ (۱۱:۵۶ق.ظ)
رئيس جديد مركز بسيج سازمان صدا و سيما منصوب شد موج - محمود عاطفي با حكم رئيس رسانه ملي و رئيس سازمان بسيج مستضعفين به سمت رياست مركز بسيج صداوسيما منصوب شد.
به گزارش خبرگزاري موج، با انتصاب مسؤول جديد بسيج صداوسيما و ابلاغ مأموريت‌هاي خاص رسانه‌اي، دور جديد فعاليت‌هاي بسيجيان رسانه ملي رقم خورد.
به دنبال انتصاب علي‌اصغر جعفري به سمت معاون سرمايه انساني سازمان؛ محمود عاطفي رياست مرکز بسيج رسانه ملي را عهده‌دار شد.
وي پيش‌ازاين نيز از سال 1376، بيش از يک دهه مسئول مرکز بسيج سازمان صداوسيما بود.
گسترش کمي و کيفي بسيج سازمان و ايفاي نقش مؤثر بسيج در عرصه مأموريت‌هاي رسانه ملي به‌خصوص حوزه برنامه‌سازي در اين دوره صورت گرفت. در سال‌هاي مسؤوليت عاطفي در مرکز بسيج سازمان با سازمان‌دهي تيم‌هاي برنامه‌سازي و توليد فني، بسيجيان رسانه ملي، حضور گسترده‌اي در پوشش اخبار بحران‌هاي منطقه ازجمله عراق، افغانستان و جنگ 33 روزه لبنان داشته‌اند.
ارسال 24 کاميون کمک‌هاي اهدايي کارکنان سازمان به مردم زلزله‌زده بم و احداث يک باب مدرسه به نام شهداي رسانه ملي در منطقه ازجمله فعاليت‌هاي ماندگار بسيج سازمان در آن دوران بوده است.
تدوين و اجراي برنامه‌هاي حفظ و انسجام کارکنان بسيجي و برنامه‌ريزي براي ميزباني 5 شهيد گمنام عمليات بدر در مسجد بلال، بخشي از عمده فعاليت‌هاي فرهنگي و اثرگذار دوران مسؤوليت عاطفي بوده است. عاطفي پس‌ازاين دوره به‌عنوان مديرکل روابط عمومي سازمان و مديرکل امور مجلس نيز در صداوسيما فعاليت داشته است.
وي از سال گذشته با حکم رئيس ستاد کل نيروهاي مسلح به‌عنوان رئيس سازمان سينمايي و هنرهاي نمايشي دفاع مقدس منصوب و مشغول به کار است.
عاطفي تهيه‌کننده ارشد تلويزيوني و در ميان هنرمندان عرصه سينما و تلويزيون چهره‌اي شناخته‌شده است.
دو تن از برادران وي شهيد و نيز دو تن ديگر از جانبازان دفاع مقدس و خود وي از رزمندگان و جانباز 50 درصد است.
مراسم تکريم از خدمات دکتر جعفري و معارفه برادر بسيجي آقاي محمود عاطفي رئيس جديد مرکز بسيج صداوسيما با حضور سردار نقدي، معاونان، مديران ارشد، بسيجيان و کارکنان رسانه ملي، روز دوشنبه 25 اسفند 93 در سالن شهيد رضوان مرکز بسيج صداوسيما برگزار مي‌شود.
از سويي دوره 4 ساله مديريت علي‌اصغر جعفري در بسيج رسانه ملي را مي‌توان يکي از دوره‌هاي پرافتخار بسيج صداوسيما ناميد؛ در خلال سال‌هاي 89 تا 93، علي‌رغم نوپايي ساختار و تنگناهاي مالي، با بهره‌گيري از روحيه بسيجي و مديريت جهادي، ضمن تغيير مأموريت، اصلاح ساختار، ايجاد سازوکار لازم براي حرکت در پارادايم جديد، همپاي حفظ و گسترش فعاليت‌هاي جاري، کاري سخت و طاقت‌فرسا بود؛ اما با توجه به روحيه انقلابي مجموعه مديران، فرماندهان، کارکنان ستادي و اعضاي بسيج، آنچه به ثمر نشست فراتر از پيش‌بيني‌ها و طراحي‌هاي اوليه بود.
ارتقا و تثبيت سازمان کار، ساختار اداري، جذب، سازمان‌دهي اعضا قبلي و رشد 60 درصدي جذب، ورود تخصصي به حوزه‌هاي توليدي اعم از راديويي، تلويزيوني، سايبري، موسيقي و سرود، راه‌اندازي قرارگاه‌هاي رسانه‌اي راهيان نور، مقابله با تهديدات نرم، رزمي عملياتي، راه‌اندازي المپياد ورزشي، کتابخانه و آرشيو تخصصي، ايجاد مديريت‌هاي جديد فرهنگي، اردويي، ورزشي، مقاومت مردمي و آموزش نظامي (عمليات)، اطلاعات و برنامه‌ريزي، بازرسي و ارزشيابي، گردان‌هاي تخصصي سايبري، توليدات راديويي و مقابله با تهديد نرم، بخشي از اين توفيقات است.
بسيج صداوسيما امروزه با برخورداري از 16 هزار نفر عضو، 1000 سر حلقه آموزشي و برنامه‌ريزي و شکل‌گيري حلقه‌هاي صالحين و از بعد توليد برنامه: 30 سريال (الف) در دست توليد، 23 تله‌فيلم، دو مجموعه بلند انيميشن به‌عنوان بلندترين انيميشن جمهوري اسلامي ايران، 9 مستند بين‌المللي، 34 مستند داخلي، 50 قطعه موسيقي و کليپ و بيش از 1000 برنامه نمايشي راديويي در قالب سازمان دوم رسانه‌اي گام‌هاي مثبت و مؤثري را برداشته است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 106]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن