تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس براى اصلاح خود، خويشتن را به زحمت بيندازد، خوشبخت مى‏شود هر كس خود را در لذت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819505266




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آنچلوتي(1):هيچ صحبتي باکاپيتانهاي رئال نداشتم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: آنچلوتی(1):هیچ صحبتی باکاپیتانهای رئال نداشتم
رئال مادريد پس از دو شکست متوالي، فردا در برنابئو به مصاف لوانته خواهد رفت. تساوي مقابل ويارئال و شکست مقابل بيلبائو و شالکه، 10 روز کابوس وار را براي رئال مادريد رقم زدند.

به گزارش "ورزش سه"، کارلو آنچلوتی و بازیکنانش این روزها تحت شدیدترین انتقادات رسانه ای قرار دارند. رئال در آستانه ال کلاسیکو و در حالیکه صدر جدول را نیز به بارسا واگذار کرده، فردا نیاز مبرمی به پیروزی دارد. سرمربی رئال در نشست خبری امروز خود گفت:

تغییر در دروازه رئال

هنوز در مورد 11 بازیکن اصلی در بازی فردا تصمیم گیری نکرده ام. اگر فردا ناواس بازی کند، کاسیاس در ال کلاسیکو دروازه بان رئال خواهد بود. در صورتیکه فردا کاسیاس بازی کند نیز اتفاق دیگری نمی افتد و بازهم خود اوست که در ال کلاسیکو برای ما بازی خواهد کرد.


وضعیت تیم پس از شکست مقابل شالکه

بازیکنان برای هرچه سریعتر خارج شدن از اوضاع کنونی و حل مشکلات موجود، انگیزه بالایی دارند. هنوز اتفاقی نیفتاده و ما شانس قهرمانی در هر دو رقابت پیش رو را داریم. این خود بزرگترین انگیزه برای ماست.

گفتگو با کاپیتان های تیم

هیچ صحبتی با کاپیتان های تیم نداشتم چرا که برای حل مشکلات رخ داده، کارهای به مراتب مهمتری باید انجام می دادیم.نیازی نیست که به من ثابت شود بازیکنان، حامی من هستند. حمایتشان را هر روز در تمرینات حس می کنم.

راموس

او خیلی خوب تمرین کرده و آماده است. بازگشت او و مودریچ به ما کمک زیادی خواهد کرد.هر دو بازیکن شخصیت و مسئولیت پذیری بالایی دارند.از بازگشت آنها همه ما خوشحالیم.

اوضاع بد روحی رئال

طبیعی است که با نتایج بد اخیر، اوضاع روحی خوبی نداشته باشیم اما این دلیلی بر این نیست که پا پس بکشیم. برای تغییر وضعیت فعلی، حداکثر تلاش و فداکاری لازم را درون زمین خواهیم کرد.

تحت فشار قرارداشتن از سوی رسانه ها بخاطر بیل

نمی دانم. روی این مساله تمرکز نکرده ام.این مسائل روی من فشاری وارد نمی کند.روی بازیکنانم کنترل و تمرکز کامل دارم و نگران چیزی نیستم.




1393/12/23 15:33





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن