تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):عالمان فرمانرواى بر شهرياران هستند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820344128




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ويژه‌نامه‌ نوروزي مجله‌ ۲۴ منتشر شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۳ اسفند ۱۳۹۳ (۱۱:۱۵ق.ظ)
ويژه‌نامه‌ نوروزي مجله‌ ۲۴ منتشر شد موج - شماره نوروزي ماهنامه سينمايي ۲۴ با يادداشت‌هايي از سينماگران منتشر شد.
به گزارش خبرگزاري موج، شصت‌ و‌ دومين شماره‌ مجله‌ ۲۴ با يک هديه‌ نوروزي و در ۱۸۰ صفحه منتشر شد. در پرونده‌ي مفصلي که به‌همين مناسبت در اين شماره چاپ شده بازيگران سينماي ايران بازيگران محبوبشان در سينماي دنيا را انتخاب کرده‌اند و يادداشت‌هايي درباره‌ي دلايل علاقه‌شان به آنها نوشته‌اند.
در اين پرونده مي‌توانيد خواننده‌ي يادداشت‌هاي فرهاد اصلاني، رامبد جوان، بابک حميديان، بهرام رادان، حبيب رضايي، سروش صحت، رضا عطاران، رضا کيانيان و مهدي هاشمي درباره‌ي داستين هافمن، کوين اسپيسي، مريل استريپ، دنيل دي‌لوئيس، آنتوني کوئين، دنزل واشنگنتن، تام هاردي، جيم کري، برد پيت، واکين فينيکس و مجموعه مطالبي خواندني و جذاب درباره‌ اين بازيگران بزرگ باشيد، مطالبي درباره‌ي معيارهاي بازيگري خوب و بازيگران محبوب ستاره‌هاي سينماي دنيا هم از ديگر بخش‌هاي اين هديه‌ نوروزي خواندني و جذاب است.
مرور حواشي، ويژگي‌ها و نکته‌هاي سينماي ايران و دنيا در سالي که گذشت از ديگر بخش اين شماره از مجله‌ ۲۴ است، در اين صفحات بهترين بازيگران، بهترين فيلم‌ها، بهترين نقل‌قول‌ها و بهترين پوسترهاي سال انتخاب شده‌اند، منتقدان هم در جدول ستاره‌ها بهترين‌‌ها و بدترين‌ فيلم‌هاي سال را انتخاب کرده‌اند.
پرونده‌ موضوع ماه شماره‌ي جديد ۲۴ با عنوان «حکايت‌ها و روايت‌هاي ما از آندري تارکوفسکي» به تصوير مغشوش اين فيلمساز پرحاشيه در ميان سينمادوستان ايراني مي‌پردازد، گفت‌وگوهايي با سيدمحمد بهشتي، هوشنگ گلمکاني و بهروز افخمي به همراه مطالبي به قلم يحيي نطنزي، مجيد اسلامي، آرش خوش‌خو، روبرت صافاريان، بهروز توراني مهم‌ترين مطالب اين پرونده است، بخشي از کتاب «آندري تارکوفسکي» نوشته‌ي ميشل شيون با ترجمه‌ي نادر تکميل‌همايون را هم مي‌توانيد در اين پرونده بخوانيد.
پرونده‌ فيلم ماه بخش سينماي دنياي شماره‌ي نوروزي مجله‌ي ۲۴ به بررسي فيلم «بردمن» اختصاص دارد. گفت‌وگو با الخاندرو گونزالس ايناريتو، مايکل کيتون و امانوئل لوبزکي و يادداشت‌هايي از سعيد قطبي‌زاده، علي مصلح‌حيدرزاده، امير عربي، تاد مک‌کارتي و مايکل فيليپس مهم‌ترين مطالب اين پرونده است، ميزگرد‌هايي با حضور موفق‌ترين کارگردان‌هاي سال ۲۰۱۴ (آنجلينا جولي، مايک لي، ريچارد لينک‌ليتر، بنت ميلر، کريستوفر نولان، مورتن تيلدام) و موفق‌ترين فيلمنامه‌نويسان سال ۲۰۱۴ (جان فاورو، گيليان فلين، آنتوني مک‌کارتن، گراهام مور، جاناتان نولان، کريس راک) هم در بخش سينماي دنياي مجله منتشر شده است، همين طور گزارش‌هايي درباره‌ي هشتادو‌هفتمين دوره‌ي مراسم اسکار و معرفي و بررسي فيلم‌هاي روي پرده‌‌ي سينماهاي جهان.
در بخش وبلاگ جديدترين شماره‌‌ مجله‌ ۲۴ هم آيدا احدياني، سيدجواد رسولي، اميد بلاغتي و فيروزه گلسرخي يادداشت‌هايي با موضوع «من، سينما و سال ۱۳۹۳» نوشته‌اند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن