تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عقل راهنمايى مى  كند و نجات مى  دهد و نادانى گمراه مى  كند و نابود مى  گرداند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819553021




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سابینا چشمانش می‌بیند؟!؛ کورن فلکس یا تجاوز به جنازه در برابر چشمان پدر و مادر+ تصاویر


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: برگی دیگر از جنایت‌های داعش/
سابینا چشمانش می‌بیند؟!؛ کورن فلکس یا تجاوز به جنازه در برابر چشمان پدر و مادر+ تصاویر
برای پیوستن به گروهک تروریستی داعش هیچ انسان عاقل و کاملی داوطلب نمی‌شود، بلکه دختران جوان و نوجوان، شاید برای کارهای ماجراجویانه دست به این کار می‌زنند، اما نمی‌دانند در بین گروهک تروریستی داعش چه آینده خوفناکی در انتظارشان است.
به گزارش خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران؛ چندی پیش خبری منتشر شد مبنی بر اینکه دختران اتریشی که به داعش پیوسته‌اند بسیار پشیمان شده‌اند و قصد برگشت دارند و حتی باردار هم شده‌اند، ولی گویا قصد برگشت ندارند!.
یک دختر اتریشی که به همراه دوستش به داعش پیوسته از زندگی‌اش ابراز رضایت کرد. این دختر اتریشی، 6 ماه پس از ترک خانواده و پیوستن به داعش در سوریه گفت که او در میان داعشی‌ها، در آزادی مطلق زندگی می‌کند.
پشیمانی دختر 15 ساله اتریشی از پیوستن به داعش تا وحشیانه‌ترین جنایت در عراق+ تصاویر
"سابينا سليموفی" دختر 15 ساله اتریشی در پاسخ به سؤالی درباره وضعیت زندگی در شهر رقه سوریه پایتخت داعش گفت: من خوراکی دوست دارم. اینجا در رقه مثل اتریش، انواع خوراکی ها از جمله سُس کچاپ، شکلات کره ایی و کورن فلکس وجود دارد!. وی ادامه داد: البته تنها تفاوت میان اینجا (داعش) و آنجا (اتریش) این است که اینجا همه خوراکی‌ها حلال هستند!!!."سابينا" 15 ساله و "سامارا" 17 ساله از اتریش به داعش پیوسته‌اندگروه تروریستی داعش در مناطقی از عراق و سوریه را که در  کنترل داشت، تاکنون افرادی از مناطق مختلف جهان از طریق تبلیغات اینترنتی اعضای داعش، به این گروه پیوسته‌اند.**اظهار نظر مضحک سابینا از آزادی در اتریش و داعشمخبران بخش مبارزه با تروریسم دولت اتریش معتقدند این سخنان "سابینا" احتمالا تحت تهدید سلاح داعشی‌ها مطرح شده است.سابینا پس از سفر به سوریه با یکی از جنگجویان داعش ازدواج کرده است.شماری از کارشناسان اتریشی هم می‌گویند با بررسی متن سخنان سابینا به این نتیجه رسیده‌اند که به احتمال زیاد او توسط همسرش داعشی‌اش برای گفتن این مطالب، تحت اجبار بوده است.سابینا که از طریق پیامک با مجله فرانسوی "پاریس ماتش" مصاحبه کرده با تکذیب حامله بودن از شوهر داعشی‌اش گفت: از زندگی در سوریه لذت می بریم. اینجا آزادی مطلق در ادای اعمال دینی وجود دارد. این امکان در اتریش فراهم نبود.چند هفته پیش تعدادی از دوستان و افراد نزدیک به سابینا گفته بودند این دختر از ترک اتریش و پیوستن به داعش پشیمان و به دنبال بازگشت به کشورشان است.سابینا و دوست 17 ساله اش "سامارا کیسینوفیت" متولد شهر وین پایتخت اتریش هستند. آنها در ماه آوریل گذشته با فرار از خانه خود در وین اتریش به ترکیه و از آنجا به سوریه رفتند و به داعش پیوستند.این دو دختر در پیام‌هایی که هنگام فرار برای خانواده شان گذاشتند، نوشتند: "ما به خدا خدمت می‌کنیم و برای او جان می دهیم"!. برای پیوستن به گروهک تروریستی داعش هیچ انسان عاقل و کاملی داوطلب نمی‌شود، بلکه دختران جوان و نوجوان، شاید برای کارهای ماجراجویانه دست به این کار می‌زنند، اما نمی‌دانند در بین گروهک تروریستی داعش چه آینده خوفناکی در انتظارشان است.

پیوستن دختر 15 ساله اتریشی به داعش تا وحشیانه‌ترین جنایت‌ها در عراق + تصاویر/

"نشریه دیلی میل" نوشته است که گمان می‌رود سالی جونز‏‏‏، نوازنده و خواننده زن انگلیسی در همراهی با همسر ۲۰ ساله خود به گروه تروریستی داعش پیوسته باشد.

این ستاره موسیقی ۵۲ ساله و صاحب دو فرزند پسر است که از طریق آشنایی اینترنتی با فرد عضو داعش به این گروه علاقمند شده و از طریق سوریه به این گروه پیوسته است.

جونز به تازگی در اکانت توییترش تصویری با پوشش روبنده از خودش و البته جملات تهدید آمیزی را منتشر کرده است. دیلی میل در گزارش خود به هویت‌های مجازی سالی جونز اشاره می‌کند و می نویسد او در یکی از اکانت هایش با نام "ام حسین البریتانی" خطاب به کاربران یهودی، اسامه بن لادن را ستوده است.

جونز همچنین چند روز پیش در توییترش نوشته "سر همه شما مسیحیان بایست با یک چاقوی زیبا و تیز بریده شود و روی میله‌های شهر رقه (در سوریه) نصب شود"!.
خانواده این ستاره موسیقی می گویند همچنان در شوک هستند. پیوستن شهروندان انگلیس به گروه داعش به یکی از چالش های مهم این کشور تبدیل شده است.


پشیمانی دختر 15 ساله اتریشی از پیوستن به داعش تا وحشیانه‌ترین جنایت در عراق+ تصاویر
در تمامی ماجراهایی که در مورد پیوستن به گروهک داعش شنیده شده، نام کشور ترکیه نمایان است، به صورتی که از مرز ترکیه برای ورود به سوریه و عراق استفاده می‌کنند.مراجع بین‌المللی در پس این اقدام واکنش جدی‌ای نشان نداده‌اند و هنوز اقدام موثری صورت نگرفته است، البته همانگی کشورها در خنثی کردن فعالیت‌های این گروه نیز موثر است و می‌تواند همسان با سازمان‌های بین‌المللی تاثیرگذار باشد.هدف و انگیزه ترکیه از این آزادی برای گروهک تروریستی داعش برای رفت و آمد از طریق مرز این کشور مشخص نیست، البته شاید برای اینکه کشورش در امان باشد و امنیت در کشورش برقرار باشد این اجازه را به آنها داده است، اما باید بداند گروهک تروریستی داعش هیچگاه دلسوزی نسبت به هیچ فرد و کشوری نخواهد داشت و در صورت لزوم به هر کشوری‌ حمله ور خواهد شد.می‌توان گفت ایران تنها کشوری است که در راه مبارزه با داعش در طی این چند سال ثابت قدم بوده و از هر کاری فروگذار نکرده است، اما کشورهای غربی با اظهار تمایل و برنامه برای مبارزه با داعش تاکنون اقدام موثری انجام نداده‌اند بلکه حامیان اصلی آنها به حساب می‌آیند.
پشیمانی دختر 15 ساله اتریشی از پیوستن به داعش تا وحشیانه‌ترین جنایت در عراق+ تصاویر
**تجاوز جنسی فرمانده داعش به جنازه دختر 20 سالهچندی پیش تصاویر  تجاوز جنسی فرمانده داعش به جنازه یک دختر ۲۰ بیست ساله پخش شد .ماجرا از این قرار است که جنایتکاری با نام "عمر بن ناقطه" که یکی از فرماندهان داعش است، در حمله به شهر موصل یک دختر ۲۰ بیست ساله‌ای فوت می‌کند و خانواده‌اش وی را دفن میکنند، اما بعد از دفن وقتی که جنازه سالم بود، این فرد جلاد قبر را توسط افرادش نبش میکنند و جلوی چشمان پدر و مادر این دختردرقبر با جنازه دختر رابطه برقرار می‌کنند.اسلام دین رحمت و مهربانی است و هیچ‌گاه تجاوز و ظلم و ستم در این دین قرار نخواهد گرفت و فقط در مقابل ظلم و ستم نباید تواضع پیشه کرد و باید مسلمانان حق خودشان را بگیرند، همانطور که در تاریخ به اثبات رسیده است.گروهک تروریستی داعش با چسباندن نام خود به اسلام، می‌خواهد توجیهی برای اقدامات خرابکارانه خود کسب کند و شباهت‌های نمادینی برای فعالیت‌های خود و پیامبران به وجود آورد، اما کسی که به اسلام آشنایی کامل داشته باشد این تفاوت‌ها را به وضوح احساس می‌کند.
پشیمانی دختر 15 ساله اتریشی از پیوستن به داعش تا وحشیانه‌ترین جنایت در عراق+ تصاویر
نیروهای "داعش" بعد از وارد شدن به شهر "بشریه" به همه دختران و زنان که حدود هفت هزار نفر بودند، تجاوز کرده و سپس همه کودکان، دختران و زنان را به طور وحشیانه به قتل رسانده و شهید کردند.حضرت آیت الله "سید محمدتقی مدرسی" در یکی از وحشیانه‌ترین جنایت‌های "داعش" در عراق پرده برداشت.این مرجع عالیقدر در بخشی از سخنان خود به جنایت‌های وحشیانه و ضدانسانی گروهک تروریستی – تکفیری "داعش" اشاره کرد و گفت: متأسفانه به دلایلی، بسیاری از جنایت‌هایی که این گروهک تروریستی و وحشی در عراق مرتکب می‌شوند، در رسانه‌ها اعلام نمی‌شود.**مخفی ماندن جنایت‌های داعش برای جلوگیری از رعب و وحشت در افکار عمومیوی در ادامه افزود: یکی از دلایل عدم اعلام شدن این جنایت‌ها در رسانه‌ها، جلوگیری از وقوع رعب و وحشت در دل مردم است زیرا در آن صورت تأثیر بسیار بد و منفی بر افکار عمومی خواهد داشت.
پشیمانی دختر 15 ساله اتریشی از پیوستن به داعش تا وحشیانه‌ترین جنایت در عراق+ تصاویر
حضرت آیت الله مدرسي همچنین گفت: برای مثال حدود دو هفته پیش، نیروهای "داعش" به شهر "بشریه" در استان موصل حمله کردند. حمله آنان چندین ساعت ادامه داشت و جوانان و مردان "بشریه" در برابر آنان مقاومت کردند اما در نهایت به دلیل کمبود سلاح، بسیاری از آن جوانان و مردان به شهادت رسیده و بخشی از آنها هم به مناطق اطراف پناه بردند اما متأسفانه کودکان و زنان که تعدادشان حدود 9 هزار نفر بود، در شهر باقی ماندند.این مرجع عالیقدر ادامه داد: طبق اخبار و اطلاعاتی که به بنده رسیده، نیروهای "داعش" بعد از وارد شدن به شهر "بشریه" به همه دختران و زنان که حدود هفت هزار نفر بودند، تجاوز کرده و سپس همه کودکان، دختران و زنان را به طور وحشیانه به قتل رسانده و شهید کردند.
پشیمانی دختر 15 ساله اتریشی از پیوستن به داعش تا وحشیانه‌ترین جنایت در عراق+ تصاویر
شایان ذکر است، حضرت آیت‌الله مدرسی که در شهر کربلای معلی اقامت دارد، از ارتباطات خوبی با مقامات مختلف سیاسی - امنیتی عراق نیز برخوردار است از همین رو اخبار و اطلاعات محرمانه‌ای در زمینه‌های مختلف مطلع است.تمامی مسلمانان می‌دانند که مجازات تجاوز برای زن و مرد مسلمان اعدام است اما گروهک تروریستی داعش که خود را دولت اسلامی می‌خواند (!) به تعداد زیادی از زنان تجاوز کرده و این کار را جدای از اسلام نمی‌داند. تروریست‌های داعش، ساکنان موصل را که از معرفی دختران خود خودداری کنند، به حکم دادگاه شرعی (!) خود به اعدام تهدید کرده‌اند.

پیوستن دختر 15 ساله اتریشی به داعش تا وحشیانه‌ترین جنایت‌ها در عراق + تصاویر/

تروریست‌های داعش زنان موصل را مجبور کردند تا با مراجعه به دفاتر ازدواج این گروهک، با مردان آماده جهاد نکاح، آشنا شوند!.تروریست‌های داعش، زنان موصل را تهدید کرده‌اند در صورتی که خود را تسلیم آنها نکنند، به قتل خواهند رساند و این تهدید، زنان موصلی را در حالت روحی – روانی سختی قرار داده است.این در حالی است که زنانی که از فرمان این گروه سرپیچی کنند، در ملاء عام شلاق می خورند و در صورت نیاز، به فجیع‌ترین شکل ممکن آبروی آنها می‌رود.
پشیمانی دختر 15 ساله اتریشی از پیوستن به داعش تا وحشیانه‌ترین جنایت در عراق+ تصاویر
**فروش زنان در بازارهای الرقه در مرز عراق و سوریهتروریست های داعش ۵۰ زن از فرقه ایزدی‌ها را در بازاری در مرز عراق و سوریه به فروش رساندند. ایمان الجبوری، رئیس سازمان‌های جامعه مدنی با اعلام این خبر گفت: عناصر داعش ۵۰ زن از فرقه ایزدی ها در بازار الرقه، نزدیک گذرگاه مرزی ربیعه بین عراق و سوریه، به فروش رساندند.
پشیمانی دختر 15 ساله اتریشی از پیوستن به داعش تا وحشیانه‌ترین جنایت در عراق+ تصاویر
الجبوری، افزود: ما اطلاعات موثقی در اختیار داریم که  هنوز ۱۲ زن کرد دیگر در اسارت داعش هستند و به زودی  به فروش خواهند رسید. پس از حمله عناصر داعش به منطقه سنجار در شمال عراق ده‌ها هزار تن از فرقه ایزدی‌ها به مناطق دیگر فرار کردند.تروریست داعش پس از یورش به این منطقه شمار زیادی از زنان و دختران را به اسارت گرفتند. منابع خبری گزارش دادند، عناصر این گروهک پس از ربودن زنان و دختران فرقه ایزدی‌ها هر یک از آنان  را به قیمت ۱۰ دلار به فروش می رسانند.خرید و فروش انسان مانند برده فروشی زمان قبل از پیامبر گرامی اسلام است، که با ظهور اسلام و پیامبر اکرم (ص) این امر منع شد اما آنها پس از 1400 سال زنان را در خیابان به فروش می‌رسانند و هر کس از معرفی خود سرباز زند حتما به شکل فجیعی مجازات خواهد شد.سه امر در از بین رفتن گروهک تروریستی داعش بسیار موثر است.1. تبلیغات گسترده برای آشکار شدن واقعیت گروهک تروریستی داعش2.مرزهای همجوار کشورهای عراق و سوریه به شدت محافظت شود3.حامیان اصلی گروهک تروریستی داعش (کشورهای غربی) از این کار دست بردارنداین گزارش ادامه دارد...گزارش: سمانه عیوضی
انتهای پیام/


اخبار مرتبط

جریان تکفیری در حال عقب‌نشینی و فرار است
کشورهای مسلمان باید به نابودی ساختار استعماری در یمن کمک کنند
دختر نازپرورده اسکاتلندی رئیس اردوگاه‌‌های داعش/دست به دامنی جلادان داعش و مزدوران خارجی به زنان
داعش نماینده اسلام نیست / برای تضمین حقوق بشر باید ابتدا بحران فلسطین حل شود
تحصیل‌کرده وست مینستر لندن با اصول کامپیوتر رگ گردن می‌زند/ ابعاد پنهان شکسته شدن مجسمه‌های باستانی موصل




۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 304]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن