تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نزديك‏ترين شما به من در قيامت: راستگوترين، امانتدارترين، وفادارترين به عهد و پي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819530565




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جشنواره سي و شش با معرفي برگزيدگان پايان يافت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۰ اسفند ۱۳۹۳ (۱۳:۵۸ب.ظ)
جشنواره سي و شش با معرفي برگزيدگان پايان يافت مراسم اختتاميه جشنواره سي و شش با معرفي برگزيدگان بخش‌هاي آيتم راديويي، عکس موبايلي، عکس اينستاگرام، بيشترين لايک و فيلم موبايلي سايت جشنواره و تقدير از 3 هنرمند انقلابي برگزار شد.
به گزارش خبرگزاري موج، فرهنگسراي امام (ره) همزمان با نخستين روز برفي پايتخت ميزبان مراسمي براي معرفي برترين‌هاي جشنواره انقلابي سي‌وشش بود که با تقدير از يک عکاس، يک خواننده و يک مستندساز انقلابي ادامه يافت. در بخشي از اين برنامه از سوي حجت‌الاسلام شهاب مرادي رييس سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران هدايايي به همسران محمد صياد عکاس انقلاب، حسين ترابي مستندساز و محمد گلريز خواننده سرودهاي انقلابي اهدا شد.
محمدرضا طالقاني ورزشکار پيشکسوت از حاضران در مراسم بود که خاطرات خود را از زمان ورود حضرت امام (ره) به ايران و چگونگي حضور در گروه حفاظت بيان و بر لزوم پررنگ شدن حضور جوانان در فرهنگسراها تأکيد کرد. گلريز هم با اشاره به شکل‌گيري سرود شهيد مطهر براي شهيد مرتضي مطهري، تأييد اين قطعه از سوي امام خميني (ره) را يکي از دلايل اصلي باز بودن دست آهنگسازان در ساختن آهنگ‌هاي ماندگار و کم‌نظير دانست.
شعرخواني عليرضا قزوه و قرائت بيانيه هيات داوران توسط محمود عبدالحسيني از ديگر بخش‌هاي اين مراسم بود. جشنواره سي‌وشش در شبکه اجتماعي اينستاگرام هفت هزار دنبال کننده داشت و در مدت برگزاري 6500 تصوير، آيتم راديويي و فيلم به جشنواره ارسال و از اين ميان از 16 نفر تجليل شد.
در بخش آيتم راديويي محمد چگيني نفر اول، نويد سالاري‌مقدم نفر دوم و بهزاد اسدي نفر سوم شدند و در بخش لايک‌هاي مردمي و فيلم محمد زارع، اميرحسين سيف پور و ريحانه نائبيان عناوين برتر را از آن خود کردند.
در بخش عکس از هفت نفر تقدير شد؛ سيد مهدي هاشمي، اميرحسين قائمي، محمدجواد ميهماني، صغري لطيفي، بهشتي راد، فرهاد ساريخاني و مجتبي صفري. نرگس نظام، عطا رنجبر زيدانلو و الناز قند فروش هم برگزيدگان اين بخش بودند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن