تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):يك درهم صدقه دادن از يك روز روزه مستحبى برتر و والاتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803106863




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

با تولید 562 هزار خودرو ایران‌خودرو تبریز برای 800 هزار نفر ایجاد اشتغال کرد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: با تولید 562 هزار خودرو
ایران‌خودرو تبریز برای 800 هزار نفر ایجاد اشتغال کرد
مدیرعامل ایران‌خودرو تبریز از تولید 562 هزار پیکان‌وانت در این گروه صنعتی خبر داد و گفت: اگر به ازای هر خودرو 1.5 شغل احتساب کنیم تاکنون برای 800 هزار نفر در کشور علاوه شاغلان در این گروه صنعتی ایجاد اشتغال کرده‌ایم.

خبرگزاری فارس: ایران‌خودرو تبریز برای 800 هزار نفر ایجاد اشتغال کرد



به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، غلامرضا صادقیان بعد از ظهر امروز در مراسم آغاز خط تولید انبوه وانت آریسان در ایران‌خودرو تبریز وی با بیان اینکه ایران‌خودرو تبریز از زمان افتتاح تا به امروز با تولید 562هزار خودرو یکی از واحدهای صنعتی تاثیرگذار در ایجاد اشتغال بوده است، اظهار داشت: با توجه به اینکه تولیدات این شرکت خودروی کاری است اگر به ازای هر خودرو 1.5 شغل احتساب کنیم ایران‌خودرو تبریز تاکنون برای 800 هزار نفر در کشور علاوه شاغلان در این گروه صنعتی ایجاد اشتغال کرده است. وی خاطرنشان کرد:  این شرکت که در سال 85 تاسیس و پس از بهره‌برداری در سال 86، تولید محصولات خود را از سال 87 آغاز کرده، با تفسیر عملی شعار خواستن توانستن است، آغاز کرده است. صادقیان با تشریح مراحل تولید محصول ایران‌خودرو تبریز گفت: آغاز فعالیت این شرکت با پنج دستگاه خودرو در ساعت بود و اینک این رقم نزدیک به 25 دستگاه در هر ساعت رسیده است. وی از ثبت رکورد تولید 604 دستگاه پیکان‌وانت در روز در ایران‌خودرو تبریز خبر داد و گفت: اجرای پروژه پی.یو.وان  وانت آریسان توسط ایران‌خودرو تبریز را گامی رو به جلو در صنعت خودرو استان است که زمینه شکوفایی اقتصادی استان را فراهم می‌کند. صادقیان ادامه داد: در زمینه فعالیت های خودکفایی، واحد فنی مهندسی ایران‌خودرو تبریز توانسته است تا طراحی و ساخت کارواش مکانیزه، شاور تست، سالن تکمیل کاری، راه اندازی مجموعه سازی CNG در داخل این شرکت انجام گرفته است. وی با اشاره به تلاش کارشناسان و مهندسین ایران‌خودرو در سال مزین به عنوان اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی در طراحی و تولید خودروی جدید،‌ افزود: بر اساس برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده و موضوعاتی که در خصوص وانت‌پیکان مطرح شده بود و تعهد شرکت برای توقف تولید آن تا پایان سال،‌ این خودرو از خط تولید خارج شده و به موزه خواهد رفت.

وی ادامه داد: تقریبا 100 درصد قطعات خودروی جدید نیز از تولیدات داخلی است و بر اساس برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده تا پایان سال آتی 50 درصد قطعات آن شامل قوای محرکه، ‌موتور،‌ گیربکس و اکسل از قطعه‌سازان و مجموعه سازان بومی تامین خواهد شد.

صادقیان گفت:‌وانت آریسان بر روی پلت فرم پژو 405 طراحی شده و دارای موتور 1700 سی‌سی چهار سیلندر است.

وی افزود: این خودرو در دو نوع بنزینی و پایه گازسوز با ترمز ضد قفل هیدرولیک، فرمان هیدرولیک با قابلیت تاشو و گیربکس پنج دنده ارائه می‌شود. گزارش فارس حاکی است، خط تولید وانت آریسان محصول جدید گروه صنعتی ایران‌خودرو با حضور استاندار آذربایجان شرقی و مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو آغاز به کار کرد.             خط تولید این محصول با حضور رضا رحمانی رئیس کمیسیون صنایع، معادن مجلس شورای اسلامی، محسن صالحی نیا معاون امور صنایع وزیر صنعت، معدن و تجارت، احمد نعمت بخش دبیر انجمن خودروسازان، وحید مقدم معاون سازمان استاندارد، سعید متصدی معاون سازمان محیط زیست، احمد رستمی معاون راهور ناجا، جمعی از مقامات ارشد استانی و مدیران ارشد گروه صنعتی ایران خودرو به بهره برداری رسید. برپایه این گزارش تولید این محصول با روزانه 50 دستگاه آغاز می شود و برنامه‌ریزی شده تا اردیبهشت سال آینده با شیب ملایمی به 150 دستگاه افزایش یابد. این وانت دارای موتور بنزینی و پایه گازسوز او. اچ. وی.جی. 2 است و استاندارد یورو 4 را تامین می کند. دو مخزن 35 لیتری گاز در اتاق آن نصب شده و از طریق دریچه در دسترس راننده قرار می گیرد. طراحی و تولید وانت جدید آریسان بر اساس پاسخ به نیاز روز مشتریان به خودروهای کار صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/60002/گ40

93/12/19 - 19:28





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 90]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن