تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص): نماز، از آيين هاى دين است و رضاى پروردگار، در آن است. و آن راه پيامبران است. براى ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803756987




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اختصاص ۶ هزار ميليارد تومان براي رونق توليد و اشتغال


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۷ اسفند ۱۳۹۳ (۱۱:۵۳ق.ظ)
وزير کار خبر داد: اختصاص ۶ هزار ميليارد تومان براي رونق توليد و اشتغال وزير تعاون، کار و رفاه اجتماعي با اشاره به نگاه دولت در حوزه اشتغال، گفت: در سال آينده ۶ هزار ميليارد تومان براي رونق توليد و اشتغال اختصاص مي‌يابد.
به گزارش خبرگزاري موج، علي ربيعي، وزير تعاون، کار و رفاه اجتماعي، صبح امروز در جلسه کارگروه اشتغال و سرمايه‌گذاري مازندران در استانداري اظهار کرد: به برکت انقلاب، اکنون داراي توفيقاتي در حوزه‌هاي مختلف هستيم.
وي افزود: بايد در راستاي حفظ ارزش‌هاي الهي و تحکيم پايگاه ولايت فقيه، گام‌هاي اساسي برداريم.
وزير تعاون، کار و رفاه اجتماعي با اشاره به اينکه در دو سال اخير در دولت تدبير و اميد گام‌هاي اساسي در حوزه اشتغال صورت گرفته است، تصريح کرد: سياست‌هاي اساسي در حوزه اشتغال کشور برنامه‌ريزي کرديم.
ربيعي با اعلام اينکه حفظ عزت و اقتدار کشور سياست دولتمردان است، گفت: هنوز فشارهاي تحريم کم نشده، ولي؛ ظرفيت اقامت‌گاه‌ها و هتل‌هاي کشور تکميل شده است.
وي با بيان اينکه جايگاه ايران در سطح بين المللي ارتقا يافته است، تصريح کرد: با نگاهي منصفانه، حرکت ايران در سياست خارجي مطلوب بوده است.
ربيعي با اعلام اينکه رشد سه درصدي در حوزه بخش‌هاي سرمايه‌بر در کشور داشتيم، ولي؛ شغل مستقيم ايجاد نشده است، افزود: تلاش شده تا بدهي‌هاي پيمانکاران پرداخت تا چرخه توليد در کشور رونق يابد.
وزير تعاون، کار و رفاه اجتماعي با بيان اينکه دريافت مجوزهاي ساختماني در کشور داراي رکود بوده است، تصريح کرد: در سياست‌هاي اقتصادي، با نفت 75 دلار و 40 دلار خود را آماده کرديم.
وي با اشاره به اينکه دولت سناريوي بعد از تحريم را در کشور طراحي کرده است، افزود: در اين سناريو، رشد توليد و نقدينگي را بررسي کرديم.
ربيعي با بيان اينکه 6 هزار ميليارد تومان در سال آينده از محل درآمد ناشي از هدفمندي يارانه‌ها براي موضوع اشتغال و توليد تخصيص مي‌يابد، گفت: اميدواريم در سال آينده شاهد رشد 5 درصدي در حوزه اشتغال باشيم.
عضو هيأت دولت با اشاره به اينکه در سال آينده با بحران کم آبي مواجه هستيم، تصريح کرد: اصلي ترين استراتژي دولت در برنامه ششم توسعه، مديريت منابع آب و فاضلاب است.
وي با بيان اينکه برنامه‌هاي کارشناسي در حوزه محيط زيست بايد اتخاذ شود، افزود: بايد عدم توازن منطقه‌اي در حفاظت محيط زيست رفع شود.
ربيعي با اشاره به اينکه در حوزه رونق کسب و کار و توليد دولت اهتمام جدي دارد، گفت: شوراي اشتغال استان‌ها بايد در جهت رفع مشکلات توليدي مناطق به کارگرفته شود.
وزير تعاون، کار و رفاه اجتماعي با بيان اينکه سال 93 بالغ بر 240 هزار شغل از دست رفته را احيا کرديم، تصريح کرد: تمرکز بر روي بنگاه‌هاي متوسط و خرد در آينده توسط دولت با جديت پيگيري مي‌شود.
ربيعي با اشاره به اينکه سياست بنگاه زودبازده غلط نبوده، بلکه روش اجراي آن ناصحيح بوده است، افزود: بالغ بر 200 هزار نفر توسط گروه‌هاي کاريابي براي افراد شغل ايجاد شده است.
وي با بيان اينکه پنجره‌هاي سرمايه‌گذاري در استان‌ها ايجاد مي‌شود، گفت: از اين طريق مي‌توانيم در حوزه اشتغال و رونق سرمايه‌گذاري برنامه‌ريزي کنيم.
وزير کار با اشاره به اينکه با ساماندهي طرح‌هاي کشاورزي و گردشگري مي‌توانيم نقش اساسي در حوزه اشتغال استان تامين کنيم، افزود: طرح‌هاي گردشگري استان شناسنامه دار نيست و نمي‌تواند سبب رونق توليد شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 70]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن