تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 19 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):همیشه جاهل یا افراط گر و تجاوزکار و یا کندرو و تفریط کننده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814598977




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شاداب سازی فضای آموزشی برای نظام تعلیم و تربیت یک ضرورت است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مدیر کل اداره آموزش و پرورش استان مرکزی: شاداب سازی فضای آموزشی برای نظام تعلیم و تربیت یک ضرورت است خبرگزاری پانا: مدیر کل اداره آموزش و پرورش استان مرکزی گفت: حرکت به سمت شاداب سازی فضای آموزشی برای مجموعه نظام تعلیم و تربیت یک ضرورت است.
۱۳۹۳ سه شنبه ۱۹ اسفند ساعت 13:42

خبرگزاری پانا+شاداب سازی فضای آموزشی برای نظام تعلیم و تربیت یک ضرورت است

به گزارش خبرگزاری پانا، شهریار فولادوند در نخستین مجمع عمومی هیئت ورزشی دانش آموزی استان مرکزی، افزود: شاداب سازی فضای عمومی مدرسه دغدغه ای مهم برای آموزش و پرورش است.
وی بیان کرد: فضای آموزشی مدارس فضای مفرحی برای دانش آموزان نیست، مدت هاست که این مشکل در فضای تعلیم و تربیت وجود دارد و این قضیه مختص به امروز و دیروز نیست.
مدیر کل اداره آموزش و پرورش استان مرکزی ادامه داد: به عنوان مثال دانش آموزان با تعطیلی مدارس بیشتر احساس شادی می کنند تا اینکه در آن حضور داشته باشند؛ البته یک نظریه نیز در باب این موضوع وجود دارد که انسان ها به طور ذاتی از قید و بندهای موجود در یک فضای نظام مند فراری هستند.
فولادوند اظهار داشت: توجه به این نکته لازم است که یکی از علل مهم شاد نبودن فضای مدارس این است که بیشتر فعالیت ها در مدارس به آموزش های مفاهیم خشک و کتابی محدود می شود و مدارس در راستای نهادینه سازی آموزه های مطابق با شادی و نشاط حرکت نمی کنند.
وی با اشاره به اینکه تغییر فضای مدرسه از حالت خشک و رسمی به محیطی شاد و با نشاط در قالب های ورزشی و امور تربیتی قابل نهادینه سازی است، خاطرنشان کرد: ورزش نقش مهمی در رفع آسیب های اخلاقی، ایجاد اعتماد به نفس و کسب مهارت های اجتماعی افراد دارد.
مدیر کل اداره آموزش و پرورش استان مرکزی اضافه کرد: از این رو باید آموخته های کتابی دانش آموزان در قالب برنامه های ورزشی و پرورشی تبدیل به رفتارهای مطلوب انسانی شوند تا ضمن جذابیت در کوتاه مدت فراموش نشوند و ایجاد فدراسیون ورزشی در آموزش و پرورش گامی ارزشمند در این راستاست.
فولادوند گفت: با توجه به اهمیت بحث ورزش در ایجاد انگیزه به فعالیت های مثبت، اخلاقی و کاهش آسیب های اجتماعی لازم است که کمک های مردمی در مدارس بیشتر به سمت فعالیت های ورزشی باشد .
 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 76]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن