تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):کم گویی ، حکمت بزرگی است ، بر شما باد به خموشی که آسایش نیکو و سبکباری و سبب تخفی...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804271717




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قاليباف : جلسه اضطراري اجراي فرمان رهبري را به فاصله 45 دقيقه برگزار كرديم


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: قاليباف : جلسه اضطراري اجراي فرمان رهبري را به فاصله 45 دقيقه برگزار كرديم
من به مردم شهر تهران قول مي‌دهم كه مي‌توانند در 13 فروردين سال آينده، در قريب به هزار هكتار فضاي سبز داير در اين محدوده كه سازمان‌ها و نهاد‌ها آنها را در اختيار گرفته‌اند، حضور داشته باشند.
نویسنده : بيژن سوراني 
شهردار تهران با اشاره به بيانات مقام معظم رهبري پيرامون فضاي سبز موجود در حاشيه اتوبان شهيدبابايي، از آغاز اقدامات اجرايي به منظور تحقق فرمان مقام معظم رهبري خبر داد و گفت: من به مردم شهر تهران قول مي‌دهم كه مي‌توانند در 13 فروردين سال آينده، در قريب به هزار هكتار فضاي سبز داير در اين محدوده كه سازمان‌ها و نهاد‌ها آنها را در اختيار گرفته‌اند، حضور داشته باشند.
محمدباقر قاليباف، در مراسم بهره‌برداري از هزار و 20هكتار جنگل‌كاري در دامنه جنوبي البرز با اشاره به اهميت موضوع محيط‌زيست، تأكيد كرد: در ساليان گذشته اقدامات زيربنايي براي مبارزه با اين چالش بزرگ در شهر تهران شروع شده است اما در اين دوره مديريت ما توانسته‌ايم سرانه فضاي سبز شهر تهران را بيش از شش متر افزايش دهيم كه اين موضوع حاكي از يك برنامه‌ريزي دقيق و منسجم است.
 به گفته قاليباف اينكه شهرداري تهران توانسته است سهم حمل و نقل عمومي در مترو را از 4درصد به قريب 14 درصد افزايش داده و سرانه فضاي سبز كمربند سبز شهر را به 23 متر به ازاي هر نفر برساند، حاكي از اقدامات جدي به منظور توجه به چالش آلودگي هوا است.
 شهردار تهران به فرمايشات رهبر معظم انقلاب اسلامي پيرامون موضوع حفاظت از محيط‌زيست اشاره و تأكيد كرد: مقام معظم رهبري در رهنمودهاي خود هم در بعد نگاه آينده دور و هم در زمينه اجراييات امروز در حوزه محيط‌زيست بسيار صريح و شفاف سخن گفتند. طبيعي است كه مخاطب بخشي از اين سخنان بنده بودم. بنابر اين پس از پايان مراسم ديروز و قبل از اذان ظهر، در همان فاصله 45 دقيقه‌اي اولين جلسه اضطراري اقدامات اجرايي فرمايشات رهبر معظم انقلاب را گذاشتم.
 قاليباف تأكيد كرد: ما اقدامات اجرايي را شروع كرديم و بدون هيچ تعارفي حتماً اين موضوع را مخصوصاً درباره بخش‌هاي روشني كه درباره فضاهاي سبز موجود در حاشيه اتوبان شهيد بابايي نام برده شد، محقق مي‌كنيم. من اينجا به مردم شهر تهران قول مي‌دهم كه مي‌توانند در 13 فروردين سال آينده، در قريب به هزار هكتار فضاي سبز داير اين محدوده كه سازمان‌ها و نهاد‌ها آنها را در اختيار گرفته‌اند حضور داشته باشند و روز طبيعت را در زير سايه‌سار اين درختان بگذرانند.
 وي با انتقاد از برخي فضاسازي‌هاي صورت گرفته از سوي تعدادي از رسانه‌ها تأكيد كرد: البته رسانه نيز بر اساس مصاحبه افراد اين كار را انجام داده و سخنان افراد را منعكس مي‌كند اما با اطمينان عرض مي‌كنم كه براي جلوگيري از گسترش شهر تهران در پهنه جغرافيايي و مقابله با بزرگ شدن شهر اقدامات جدي صورت گرفته است، چراكه محدوده شهر تهران تا پيش از اين 740 كيلومتر مربع بوده است اما در طرح جامع بر اساس رهنمود‌هاي مقام معظم رهبري و كار كارشناسي صورت گرفته، محدوده شهر تهران 100 كيلومتر مربع كاهش پيدا كرده است. اين در حالي است كه بقيه شهرها در طرح جامع محدوده خود را گسترش دادند. بنابراين كاهش محدوده شهر تهران از افتخارات اين دوره مديريتي است.



منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن