تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كسى، به هدايتى راهنمايى كند، پاداشى را كه براى پيروان هدايت وجود دارد، براى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819896186




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نمايش «چند متر مکعب عشق» در دانشگاه‌ها


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۷ اسفند ۱۳۹۳ (۱۳:۳۶ب.ظ)
نمايش «چند متر مکعب عشق» در دانشگاه‌ها فيلم سينمايي «چند متر مکعب عشق» ساخته جمشيد محمودي در دانشگاه‌هاي تبريز و کرمان روي پرده مي‌رود.
به گزارش خبرگزاري موج، طي يک هفته گذشته فيلم سينمايي «چند مترمکعب عشق» در دانشگاه‌هاي شهرهاي قم و کاشان براي دانشجويان به نمايش گذاشته شد، اين فيلم در دانشگاه‌هاي شهيد بهشتي و پرديس دانشگاه تهران اکران شد، قرار است در روزهاي باقي‌مانده سال ۹۳، اين فيلم در دانشگاه شهرهاي تبريز و کرمان هم به نمايش در بيايد.
يکي ديگر از نمايش‌هاي مهم «چند مترمکعب عشق» در هفته پاياني اسفندماه در سفارت ايران در افغانستان اتفاق مي‌افتد و سران اين کشور به تماشاي اين اثر تحسين شده در جشنواره سي و دوم خواهند نشست، «چند مترمکعب عشق» را جمشيد محمودي کارگرداني کرده است، ساعد سهيلي، حسيبا ابراهيمي، نادر فلاح، مسعود ميرطاهري و … بازيگران اين فيلم هستند، پخش داخلي و خارجي اين فيلم را سازمان توسعه سينمايي سوره بر عهده دارد.
نويد محمودي تهيه‌کننده «چند مترمکعب عشق» پيش از اين بنا بود تهيه‌کنندگي برنامه ويژه سال‌تحويل شبکه اول سيما را هم بر عهده بگيرد، اما؛ به خاطر همين سفرها، از ادامه کار انصراف داد و آن را به تهيه‌کننده ديگري سپرد.
«چند مترمکعب عشق» به‌تازگي وارد باشگاه ميلياردي‌ها شده است و با توجه به اينکه ستاره‌اي در اين فيلم روي پرده نرفته، استقبال از اين فيلم يکي از اتفاق‌هاي سال ۹۳ است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 66]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن