تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كسى كه نيّت درست داشته باشد، دل سالم و پاك دارد، زيرا سالم داشتن دل از وسوسه هاى شيط...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820544077




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جزئياتي از طرح مشترک وزارتخانه‌هاي راه و رفاه در تأمين مسکن اقشار کم‌ درآمد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۷ اسفند ۱۳۹۳ (۹:۴۸ق.ظ)
جزئياتي از طرح مشترک وزارتخانه‌هاي راه و رفاه در تأمين مسکن اقشار کم‌ درآمد معاون وزير تعاون کار و رفاه اجتماعي گفت: اجراي برنامه مشترک تأمين مسکن اقشار کم‌درآمد نوعي هدفمند کردن يارانه‌هاي پرداختي دولت به بخش مسکن است.
به گزارش خبرگزاري موج، احمد ميدري، معاون وزير تعاون کار و رفاه اجتماعي، درباره طرح برنامه مشترک تأمين مسکن اقشار کم‌ درآمد اظهار کرد: اين برنامه در راستاي اجراي تفاهم‌نامه‌اي است که وزارت‌هاي راه و شهرسازي و تعاون، کار و رفاه اجتماعي براي بهبود وضعيت مسکن گروه‌هاي کم‌درآمد امضا کرده‌اند.
معاون رفاه اجتماعي وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعي با اشاره به برخي جزئيات اين تفاهم‌نامه ادامه داد: درگذشته نيز بارها بر لزوم تأمين مسکن اقشار کم‌ درآمد تأکيد و واحدهايي نيز ساخته شدند، اما؛ در عمل گروه ديگري از واحدهاي مسکوني ساخته‌ شده استفاده کردند و اقشار کم‌ درآمد واقعي به اين واحدها دسترسي نداشتند.
وي با تأکيد بر اجرايي شدن برنامه مشترک تأمين مسکن اقشار کم‌ درآمد بر اساس بانک اطلاعاتي موجود در دستگاه‌ها و سازمان‌هاي حمايتي تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعي افزود: اين اقدام درواقع نوعي هدفمند کردن يارانه‌هاي پرداختي دولت به بخش مسکن است.
معاون وزير تعاون کار و رفاه اجتماعي لزوم همکاري دستگاه‌هاي اجرايي حمايتي را در اين طرح يادآور و متذکر شد: علاوه بر دو وزارت راه و شهرسازي و تعاون، کار و رفاه اجتماعي، بنياد مستضعفان انقلاب اسلامي، ستاد اجرايي فرمان حضرت امام (ره) و برخي ديگر از مؤسسات خيريه و مردم‌نهاد نيز در اين طرح همکاري دارند.
وي با تأکيد بر اينکه تکميل برخي واحدهاي مسکوني که ساخت‌وساز آن‌ها قبلا شروع‌ شده بود در اولويت قرار دارد، گفت: سازمان بهزيستي کشور، کميته امداد امام خميني (ره) و ساير نهادهاي حمايتي درگذشته ساخت‌وساز تعدادي واحد مسکوني را براي برخي خانوارهاي تحت پوشش خود آغاز کرده بودند که به دلايلي نيمه‌کاره رها شده‌اند، با اجرايي شدن مصوبه شوراي عالي رفاه مبني بر حمايت از تأمين مسکن اين اقشار، تکميل واحدهاي مسکوني اين خانواده‌ها در اولويت قرار دارند.
مي‌دري در پاسخ به پرسشي در خصوص منابع آماري وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعي براي تعيين گروه‌هاي هدف، عنوان کرد: بخشي از گروه‌هاي هدف مشمول برنامه مشترک تأمين مسکن، معلولان هستند که اطلاعات آن‌ها در بانک اطلاعاتي سازمان بهزيستي جمع‌آوري شده و بخشي ديگر کارگران تحت پوشش سازمان تأمين اجتماعي هستند که اطلاعات آن‌ها نيز در اين سازمان کامل است.
وي تأکيد کرد:‌ در فاز اول اين طرح، قرار است ۵۰ هزار واحد مسکوني نيمه‌ساز دوره‌هاي گذشته تکميل و به خانواده‌هاي تحت پوشش نهادهاي حمايتي تابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعي واگذار شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن